ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Handel kwiatami i zniczami przy cmentarzu komunalnym w Nidzicy w okresie Święta Zmarłych

Informacja ogłoszona dnia 2013-09-19 12:03:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Handel kwiatami i zniczami przy cmentarzu komunalnym w Nidzicy w okresie Święta Zmarłych
 
Burmistrz Nidzicy informuje, że od 26.12.2012r. obowiązuje UchwałaNr XXIV/370/2012 Rady Miejskiej w Nidzicy z 27 września 2012 r. w sprawie wyznaczenia miejsc do handlu obwoźnego i obnośnego oraz określenia przepisów porządkowych obowiązujących podczas jego prowadzenia na terenie stanowiącym własność Gminy Nidzica. Na jej podstawie w okresie Święta Zmarłych obwoźna sprzedaż kwiatów i zniczy na terenie należącym do Gminy Nidzica może odbywać się w dwóch wyznaczonych miejscach. Jest to pas zielony, stanowiący część działki nr 162, obręb nr 6 miasta Nidzica, położony przy ul. Tatarskiej oraz pas gruntu o szerokości 15 m2 wzdłuż ul. Tatarskiej, stanowiący część działki nr 115/1, obręb nr 6 miasta Nidzica. Na terenie tym, wzorem lat poprzednich, wyznaczone zostaną stoiska handlowe. Uprawnionymi do sprzedaży będą osoby posiadające aktywny wpis w CEIDG lubw KRS oraz producenci rolni – płatnicy podatku rolnego, którzy danego dnia zajmą wybrane przez siebie stoisko, bez ubiegania sięo dodatkową zgodę Burmistrza Nidzicy. Podczas sprzedaży inkasent będzie pobierał opłatę targową w wysokości ustalonej Uchwałą Nr XII/204/2011 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 27 października 2011r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty targowej i sposobu jej poboru. Na korzystających z miejsc do sprzedaży kwiatów i zniczy będzie ciążyć obowiązek utrzymania porządku i czystości w obrębie swojego stoiska w trakcie i po zakończeniu handlu. Wszystkie towary i elementy wyposażenia stanowiska powinny znajdować się wyłącznie w jego obrębie.Dodatkowo w dniu sprzedaży każdy handlujący powinien posiadaćaktualny dokument potwierdzający jego status jako przedsiębiorcy, bądź producenta rolnego opłacającego podatek rolny.
Planowany termin organizacji stoisk handlowych to 28.10.2013r.
 
BURMISTRZ NIDZICY
Dariusz Szypulski
Załączniki:
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Rożek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Szypulski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-09-19 11:53:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-09-19 12:03:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-11-13 09:55:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1305 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony