ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Handel kwiatami i zniczami przy cmentarzu komunalnym w Nidzicy w okresie Święta Zmarłych

Informacja ogłoszona dnia 2014-10-07 14:21:03 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Handel kwiatami i zniczami przy cmentarzu komunalnym w Nidzicy w okresie Święta Zmarłych
Burmistrz Nidzicy informuje, że od 26.12.2012r. obowiązuje Uchwała Nr XXIV/370/2012 Rady Miejskiej w Nidzicy z 27 września 2012r. w sprawie wyznaczenia miejsc do handlu obwoźnego i obnośnego oraz określenia przepisów porządkowych obowiązujących podczas jego prowadzenia na terenie stanowiącym własność Gminy Nidzica (Dz. Urz. Woj. Warmińsko – Mazurskiego z 2014r., poz. 95). Na jej podstawie w okresie Święta Zmarłych obwoźna sprzedaż kwiatów i zniczy na terenie należącym do Gminy Nidzica może odbywać się w dwóch wyznaczonych miejscach. Jest to pas zielony, stanowiący część działki nr 162, obręb nr 6 miasta Nidzica, położony przy ul. Tatarskiej oraz pas gruntu o szerokości 15 m2 wzdłuż   ul. Tatarskiej, stanowiący część działki nr 115/1, obręb nr 6 miasta Nidzica. Na terenie tym, wzorem lat poprzednich, wyznaczone zostaną stoiska handlowe. Uprawnionymi do sprzedaży będą osoby posiadające aktywny wpis w CEIDG lub  w KRS oraz producenci rolni – płatnicy podatku rolnego, którzy danego dnia zajmą wybrane przez siebie stoisko, bez ubiegania się o dodatkową zgodę Burmistrza Nidzicy. Podczas sprzedaży inkasent będzie pobierał opłatę targową w wysokości ustalonej Uchwałą NR XXXVIII/537/2013 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 31 października 2013r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty targowej i sposobu jej poboru. Na korzystających z miejsc do sprzedaży kwiatów i zniczy będzie ciążyć obowiązek utrzymania porządku i czystości w obrębie swojego stoiska w trakcie i po zakończeniu handlu. Wszystkie towary i elementy wyposażenia stanowiska powinny znajdować się wyłącznie w jego obrębie. Dodatkowo w dniu sprzedaży każdy handlujący powinien posiadać aktualny dokument potwierdzający jego status jako przedsiębiorcy, bądź producenta rolnego opłacającego podatek rolny. 
Planowany termin organizacji stoisk handlowych to 27.10.2014r.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Rożek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
.
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-07 14:20:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-07 14:21:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-10-07 16:21:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
994 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony