ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydział Spraw Obywatelskich i Kadr

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

 

Akapit nr 1 - brak tytułu

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH i KADR
fax. 89 625 07 10
Godziny przyjęć interesantów od poniedziałku do piątku  w godzinach pracy Urzędu
 

Akapit nr 2 - brak tytułu

Nr pokoju
Rodzaj załatwianych spraw
Nr telefonu
33 A
Kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich i Kadr
Anna Andryszkiewicz
89 625 07 25
33 A
 
Stanowisko ds. pracowniczych:
  • prowadzenie ewidencji osobowej oraz akt osobowych pracowników Urzędu Miejskiego w Nidzicy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, za wyjątkiem dyrektorów szkół i przedszkoli,
  • prowadzenie spraw osobowych osób zatrudnianych w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych, stażystów oraz praktykantów,
  • prowadzenie spraw dotyczących naboru nowych pracowników, zaszeregowania, awansowania, nagradzania i zwalniania pracowników,
  • prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Burmistrza Nidzicy,
  • ewidencjonowanie, analizowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych kierowników jednostek samorządowych, osób zarządzających, członków organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osób upoważnionych do wydawania decyzji administracyjnych,
  • prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Urzędu,
  • kontrolowanie dyscypliny pracy, wykorzystywania zwolnień lekarskich, czasu pracy oraz zakazu konkurencji,
  • prowadzenie wykazu podmiotów wyznaczonych w gminie do organizacji nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społecznie użyteczne w zamian za grzywny, której egzekucja okazała się bezskuteczna.
  89 625 07 25
32
    
Stanowisko ds. dowodów osobistych:
  • przyjmowanie i weryfikowanie wniosków dowodowych,
  • wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego,
  • przyjmowanie wniosków oraz doręczanie dowodów osobistych do miejsca pobytu, osób które z uwagi na stan zdrowia nie mogą się stawić w Urzędzie,
  • wydawanie zaświadczeń zawierających pełen odpis przetworzonych danych z Rejestru Dowodów Osobistych,
  • udostępnianie danych gromadzonych w rejestrze PESEL,  Rejestrze Mieszkańców oraz Rejestrze Dowodów Osobistych.
 
89 625 07 21
 
33
 
  
Stanowisko ds. ewidencji ludności:
  • dokonywanie rejestracji danych o zameldowaniu lub wymeldowaniu w rejestrze PESEL oraz w rejestrze mieszkańców,
  • prowadzenie postępowań w sprawie o zameldowanie lub wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego,
  • wydawanie zaświadczeń zawierających pełen odpis przetworzonych danych z rejestru PESEL lub rejestru mieszkańców,
  • nadawanie lub zmiana umeru PESEL dla cudzoziemców i członków ich rodzin zamieszkałych na terytorium RP,
  • prowadzenie i aktualizowanie rejestru wyborców,
  • sporządzanie i aktualizowanie spisu wyborców, w tym dopisywanie wyborców na ich wniosek, wydawanie zaświadczeń oraz pełnomocnictw o prawie do głosowania.
 
89 625 07 20
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
 
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
 
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-19 10:36:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-19 11:53:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Dobrowolski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-12 14:57:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
14836 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »