ˆ

Strona główna - informacja

Szczegóły informacji

STRONA GŁÓWNA

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Data wprowadzenia informcji do BIP: 2010-08-17 11:28:37 Informacja ogłoszona dnia 2010-08-17 11:28:51 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Informacje ogólne

 
URZĄD MIEJSKI
13-100 Nidzica, ul.Plac Wolności 1
Tel. 89-625 07 10; Fax. 89-625 07 11

NIP: 745 00 07 767;  REGON: 000687764
 
Adresy e-mail do komunikacji z urzędem obowiązujące od 01.10.2016 r.
Sekretariat
89 625 07 10
Wydział Techniczno-Inwestycyjny
Wydział Gospodarki Mienieniem Komunalnym (stanowiska, telefony)
Wydział Pozyskiwania Środków Pomocowych, Rozwoju i Komunikacji Społecznej
Wydział Finansowy
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich (stanowiska, telefony)
Biuro Rady Miejskiej
Straż Miejska
Urząd Stanu Cywilnego
 
 
 GMINA NIDZICA jest podatnikiem podatku VAT.
NIP: 984 016 15 72
REGON: 510743640
 
Urząd Miejski w Nidzicy
pracuje w następujących godzinach:
poniedziałek: od godz. 800 do 1600
wtorek- piątek: od godz. 730 do 1530
Przyjmowanie interesantów
 
Burmistrz - pokój Nr 19 (I piętro) w 2 i 4 poniedziałek każdego miesiąca
 
w godz. 10.00 -13.00
 
Zastępca Burmistrza - pokój Nr 19 (I piętro)w każdy poniedziałek miesiąca
 
w godz. 10.00 -15.00
 
Sekretarz, Skarbnik i kierownicy wydziałów -
 
codziennie, w godzinach pracy urzędu
 
Wszystkie nalezności w tym z tytułu podatków, opłaty skarbowej i pozostałych opłat można wpłacać w kasie urzędu
w godz. 800-1400 lub na konto Gminy Nidzica w banku:
PKO BP SA Regionalne Centrum Korporacyjne w Olsztynie
Nr  35 1020 3613 0000 6502 0004 7993
_________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
 
 
Urząd Miejski w Nidzicy przypomina o obowiązku wnoszenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości oraz czynszu dzierżawnego bez osobnego wezwania.
 
 
 
 
Zapraszamy do korzystania ze strony WWW.OBYWATEL.GOV.PL
 
 

Akapit nr - brak tytułu

Referendum ogólnokrajowe zarządzone na dzień 6 września 2015 r.
Wybory Ławników Sądowych na lata 2016-2019

INFORMACJA O UTRACONYCH I UNIEWAŻNIONYCH DOWODACH OSOBISTYCH

Dowód osobisty zgłoszony jako utracony jest nieodwracalnie unieważniany w Rejestrze Dowodów Osobistych. Poza tym informacja o utracie i unieważnieniu dowodu jest niezwłocznie przekazywana do Systemu Informacyjnego Schengen, a także do wykazu unieważnionych dowodów osobistych. Posługiwanie się dowodem osobistym zgłoszonym jako utracony może powodować negatywne konsekwencje dla jego posiadacza podczas przekraczania granic lub dokonywania czynności na podstawie tego dokumentu. Dowód osobisty unieważniony w systemie na skutek zgłoszenia utraty nie nosi fizycznych znamion unieważnienia (odcięcie rogu), przez co może sprawiać wrażenie dokumentu ważnego, niemniej dokument ten nie służy już do potwierdzania tożsamości i przekraczania granic państw. Zatem nie należy posługiwać się dokumentem, który został zgłoszony jako utracony, a następnie odnaleziony.
 
 
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu