Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. pozyskiwania środków pomocowych i promocji gminy
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej
Data udostępnienia: 2017-03-23
Ogłoszono dnia: 2017-03-23 przez Anna Andryszkiewicz
Termin składania dokumentów: 2017-04-10 16:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2017
Zlecający: Burmistrz Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe,
- co najmniej trzyletni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- funduszy strukturalnych;
- ustawy o finansach publicznych;
- ustawy o zamówieniach publicznych;
- kodeksu postępowania administracyjnego;
- kodeksu cywilny;
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy o pracownikach samorządowych;
oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych;
2) doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i krajowych;
3) znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektów, przygotowania wniosków o dofinansowanie, wdrażaniu projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu poparte doświadczeniem kandydata;
4) znajomość zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych, w tym zasad kwalifikowania na działania współfinansowane z funduszy unijnych oraz funkcjonowania krajowych funduszy pomocowych;
5) doświadczenie w budowaniu biznesowych relacji z inwestorami krajowymi i zagranicznych;
6) umiejętność opracowania i promocji ofert inwestycyjnych;
7) umiejętność planowania i opracowywania strategicznych działań promocyjnych gminy;
8) umiejętność analitycznego myślenia i syntetycznego formułowania opinii i wniosków;
9) umiejętność organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy;
10) umiejętność pracy w zespole;
11) komunikatywność, kreatywność;
12) umiejętność obsługi komputera (w szczególności programów – pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) gromadzenie, systematyzowanie i dystrybucja informacji o możliwościach pozyskiwania krajowych i zagranicznych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych i społecznych Gminy;
2) koordynowanie i monitorowanie działań związanych ze zgłoszonymi do dofinansowania ze środków zewnętrznych projektami i prowadzenie bazy danych o tych projektach (również projektach gminnych jednostek i spółek);
3) sporządzanie wniosków o dofinansowanie oraz dokumentacji dla wybranych przez Burmistrza i Radę projektów i przedsięwzięć;
4) prowadzenie pełnej korespondencji dotyczącej projektu z Instytucją Zarządzającą, Wdrażającą, Pośredniczącą oraz innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrożeniu programów, projektów i przedsięwzięć;
5) planowanie i przygotowywanie niezbędnych dokumentów strategicznych dla pozyskania oraz prawidłowego wykorzystania środków zewnętrznych;
6) monitorowanie i ocena realizowanych projektów finansowych z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych, koordynacja działań w zakresie promocji projektu;
7) współudział w opracowywaniu rocznych i wieloletnich programów inwestycyjnych oraz ich bieżąca aktualizacja;
8) współpraca z merytorycznymi wydziałami i samodzielnymi stanowiskami Urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi w tworzeniu dokumentów programowych i strategicznych w kontekście właściwego przygotowania Gminy do pozyskiwania środków pozabudżetowych;
9) konsultowanie dokumentów programowych Gminy w zakresie dotyczącym pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych z instytucjami zewnętrznymi;
10) przygotowywanie i promocja ofert inwestycyjnych;
11) kojarzenie partnerów gospodarczych;
12) prowadzenie spraw związanych z obsługą inwestorów krajowych i zagranicznych, w tym m.in.:
a) prowadzenie negocjacji z inwestorem, współudział w przygotowywaniu niezbędnych dokumentów (listy intencyjne, umowy cywilnoprawne),
b) monitorowanie projektu inwestycyjnego na kolejnych etapach, w tym opieka poinwestycyjna;
c) doradztwo dla inwestorów,
d) organizacja spotkań inwestorów z przedstawicielami władz Gminy;
13) budowa i utrzymanie biznesowych relacji z inwestorami oraz innymi instytucjami publicznymi w kraju i za granicą;
14) popularyzowanie gminy ze względu na jej atrakcyjność dla potencjalnych inwestorów;
15) udział w konsultacjach społecznych ogłaszanych przez instytucje administracji rządowej i samorząd województwa i ich jednostki w zakresie opracowywanych przez nie projektów strategii, programów, planów i innych dokumentów strategicznych mogących oddziaływać na rozwój naszej gminy;
16) coroczne opracowywanie zamierzeń promocyjnych gminy, ze szczególnym uwzględnieniem celów określonych w Strategii Rozwoju Gminy oraz w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy;
17) współpraca z Wydziałami : Techniczno – Inwestycyjnym i Finansowym przy realizacji inwestycji finansowanych z udziałem środków zewnętrznych;
18) sporządzanie wniosków o płatność dla projektów realizowanych z programów współfinansowanych z funduszy europejskich i innych środków zagranicznych;
19) planowanie i opracowywanie strategicznych działań promocji Gminy Nidzica;
20) redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie spraw realizowanych na stanowisku pracy, w tym procedur załatwiania spraw;
21) inicjowanie i opracowywanie prawidłowych pod względem merytorycznym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych w sprawach dotyczących gminy, a będących w zakresie działalności i obowiązków oraz ich bieżąca aktualizacja;
22) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia i ustalanie wartości szacunkowej dla zadań realizowanych zgodnie z zakresem czynności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miejski w Nidzicy;
2) obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
3) jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na II piętrze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.
V. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) list motywacyjny,
3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
5) kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko inspektora ds. pozyskiwania środków pomocowych i promocji gminy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ),
9) kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902 )” i własnoręcznym podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-04-10 16:00:00
b. Sposób:
1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Inspektora ds. pozyskiwania środków pomocowych i promocji gminy” w terminie do dnia 10 kwietnia 2017r. (włącznie) do godz. 16.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
2) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2016r. poz. 902);
3) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;
4) z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna;
5) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
c. Miejsce:
VII. Informacje dodatkowe:
Dodatkowe informacje w zakresie przygotowania oferty o pracę można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Andryszkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Kosmala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-23 15:11:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Chabowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-23 15:17:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Chabowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-04-20 07:49:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1906 raz(y) |