ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. obsługi sekretariatu

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2017-10-19

Ogłoszono dnia: 2017-10-19 przez Anna Andryszkiewicz

Termin składania dokumentów: 2017-10-30 16:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.5.2017

Zlecający: Burmistrz Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
1. Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na stanowisku podinspektora ds. obsługi sekretariatu:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie:  wyższe,
  3. co najmniej dwuletni staż pracy,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań podinspektora ds. obsługi sekretariatu:
  1. znajomość przepisów z zakresu:
  1. ustawy o samorządzie gminnym;
  2. ustawy o pracownikach samorządowych;
  3. Statut Gminy Nidzica;
  4. Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Nidzicy;
    2. umiejętność redagowania pism, protokołów, notatek, w sprawach z zakresu stanowiska;
    3. umiejętność nawiązywania kontaktów i miła prezentacja;
    4. umiejętność organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy
    5. umiejętność pracy w zespole;
    6. komunikatywność, kreatywność;
    7. umiejętność obsługi komputera (w szczególności programów – pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
    8. dodatkowym atutem będzie staż pracy na podobnym stanowisku.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Obsługa kancelaryjna sekretariatu Burmistrza i jego Zastępcy, a w tym:
  1. ustalanie i organizacja kalendarza spotkań Burmistrza i jego Zastępcy;
  2. przygotowywanie i realizacja planu działań promującego inicjatywy i przedsięwzięcia Burmistrza;
  3. współpraca z komórkami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie przepływu informacji;
  4. przygotowywanie materiałów sprawozdawczo - informacyjnych Burmistrzowi i Zastępcy Burmistrza, w tym sprawozdań z działalności międzysesyjnej;
  5. nawiązywanie kontaktów zewnętrznych dla potrzeb Burmistrza i Zastępcy Burmistrza;
  6. koordynowanie i obsługa spotkań z mieszkańcami, grupami środowiskowymi, zawodowymi, stowarzyszeniami oraz konferencji i narad organizowanych przez Burmistrza oraz Zastępcę  Burmistrza, m.in. w zakresie:
- organizacyjnym (uzgadnianie terminów, miejsc spotkań, rezerwacja sal, współpraca z 
   organizatorem/inicjatorem spotkania itp.),
-  merytorycznym (przygotowywanie prezentacji we współpracy z innymi komórkami
   organizacyjnymi i jednostkami),
- technicznym ( zapewnienie niezbędnego sprzętu: rzutnik, laptop, aparat fotograficzny,
   nagłośnienie itp.),
- promocyjnym i medialnym (we współpracy z Wydziałem Promocji i Komunikacji Społecznej);

7. współudział w organizacji i obsłudze uroczystości i świąt z udziałem Burmistrza;
8.przygotowywanie tekstów życzeń, gratulacji, a także wystąpień i przemówień okolicznościowych Burmistrza oraz osób przez niego wyznaczonych;
9.wysyłanie od Burmistrza życzeń z okazji świąt, jubileuszy itp.;
10.organizowanie wyjazdów służbowych Burmistrza oraz Zastępcy Burmistrza;
11.obsługa centrali telefonicznej oraz faxu;
12. koordynowanie terminowego podpisywania dokumentów przedkładanych do podpisu Burmistrza i jego Zastępcy;
13. niezwłoczne przedkładanie do dekretacji pism przychodzących do Urzędu, po uprzednim zarejestrowaniu w Biurze Obsługi Klienta;
14. zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej, głównie przez protokółowanie/notowanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji;
15. organizowanie i ewidencjonowanie przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Burmistrza  i jego Zastępcę;
16. prowadzenie zbioru korespondencji okolicznościowej, której adresatem jest  Burmistrz;
17. wydawanie i ewidencjonowanie druków delegacji służbowych;
18. prowadzenie podstawowej dokumentacji dotyczącej użytkowania samochodu służbowego Skoda ( m.in. sporządzanie miesięcznego zestawienia zużycia paliwa);
19. prowadzenie podręcznej biblioteczki oraz teczek akt dla  Burmistrza i jego Zastępcy;
20. przygotowywanie zapotrzebowania na druki, formularze i pieczęcie, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez komórki Urzędu;
21. prowadzenie ewidencji pieczęci wydanych dla pracowników Urzędu;
22. obsługa elektronicznych skrzynek podawczych: ePUAP i Cyfrowy Urząd, w tym terminowe odbieranie poczty, weryfikowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego i przekazywanie do Biura Obsługi Klienta celem rejestracji;
23. prowadzenie zbioru wypisów aktów notarialnych dla potrzeb Urzędu w formie elektronicznej i papierowej;
24. terminowe odbieranie poczty internetowej przesyłanej na adres e-mail um@nidzica.pl i przekazywanie jej do  Biura Obsługi Klienta celem rejestracji;
25. obsługa urządzeń poligraficznych znajdujących się w sekretariacie;
26. dokonywanie niezbędnych zakupów na potrzeby obsługi spotkań Burmistrza, jego Zastępcy;
27. sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia i ustalanie wartości szacunkowej dla zadań realizowanych zgodnie z zakresem czynności, w tym m.in. zakup usług telefonii stacjonarnej i komórkowej;
28. aktualizowanie informacji zamieszczonych w BIP na temat obowiązujących przepisów oraz sposobu załatwienia spraw dotyczących zadań wykonywanych na stanowisku pracy;
29. przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej;
30. prowadzenie zbioru opinii sporządzanych przez radców prawnych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim na potrzeby Burmistrza oraz poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu w formie papierowej i elektronicznej;
31. prowadzenie spraw związanych z wyborem członków Miejskiej Rady Seniorów w Nidzicy oraz obsługą organizacyjno-administracyjną;
32. wykonywanie innych czynności służbowych  zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Miasta, Zastępcy kierownika Wydziału Organizacyjnego i Spraw  Obywatelskich. 
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
  1. miejsce pracy: Urząd Miejski w Nidzicy;
  2. obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
 
5. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na II piętrze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

6. Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora ds. obsługi sekretariatu  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ze zm. ),
  9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902 ze zm. )” i własnoręcznym podpisem

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-10-30 16:00:00
b. Sposób:
7. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy  (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora ds. obsługi sekretariatu” w terminie do dnia  30 października 2017r. (włącznie) do godz. 16.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2016r. poz. 902 ze zm.);
  2. komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;
  3. z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna;
  4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.

VII. Informacje dodatkowe:

Dodatkowe informacje w zakresie przygotowania oferty o pracę można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Andryszkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-10-19 13:23:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Chabowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-10-19 14:25:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewelina Lisiecka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-03 08:52:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1708 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony