ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.6.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.6.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. księgowości budżetowej

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ FINANSOWY

Data udostępnienia: 2017-12-14

Ogłoszono dnia: 2017-12-14 przez Jacek Kosmala

Termin składania dokumentów: 2017-12-27 12:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.6.2017

Zlecający: Burmistrz Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na stanowisku inspektora ds. księgowości budżetowej:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie:  wyższe, wymagany profil: rachunkowość, finanse lub ekonomia;
  3. co najmniej trzyletni staż pracy;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań inspektora ds. księgowości budżetowej:
 
          1. znajomość przepisów z zakresu:
  1. ustawy o finansach publicznych;
  2. ustawy o rachunkowości;
  3. ustawy o podatku od towarów i usług;
  4. ustawy o dochodach jst oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych
    2. doświadczenie w pracy na pokrewnych stanowiskach;
    3. umiejętność analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy, pracy w zespole, obsługi komputera (w szczególności programów –PUMA, EXCEL,WORD) oraz urządzeń biurowych;
    4. komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, asertywność, odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. sprawdzanie i podpisywanie dokumentów finansowych pod względem formalno –rachunkowym;
  2. sprawdzanie wyciągów bankowych, bieżące i terminowe sporządzanie dokumentów na podstawie wyłączeń operacji dla jednostki budżetowej (Urzędu) i budżetu. Sporządzanie zestawień z dochodów jednostki budżetowej oraz organu;
  3. kompletowanie, przygotowanie, dekretowanie dowodów księgowych dla potrzeb księgowości budżetu gminy (organu) oraz jednostki budżetowej-Urzędu (dochody). Numeracja bieżąca dokumentów księgowych zgodnie z numerem dziennika obrotów. Bieżące i terminowe księgowanie skompletowanych i ponumerowanych dowodów księgowych;
  4. sprawdzanie raportów kasowych (dochody);
  5. prowadzenie ewidencji w księgach rachunkowych budżetu gminy (organu), jednostki budżetowej-Urzędu (dochody) obejmującej wykaz kont księgi głównej, ewidencji syntetycznej i kont analitycznych zgodnie z ustawą o rachunkowości, zakładowym planem kont;
  6. obsługa programu komputerowego moduł BUDŻET, moduł FK- finanse i księgowość zgodnie z instrukcją eksploatacji systemu;
  7. uzgadnianie dochodów budżetowych budżetu gminy z księgowością jednostki budżetowej i organem podatkowym tej jednostki;
  8. terminowe sporządzanie dokumentów do przelewów z dochodów, należności budżetu państwa i innych;
  9. zasilenia jednostek budżetowych w środki finansowe na wydatki, dokonywanie zwrotów dotacji i nadpłat (budżet);
  10. kontrola formalno-rachunkowa sprawozdań jednostkowych budżetowych, terminowe sporządzanie zbiorczych i łącznych sprawozdań w zakresie operacji finansowych;
  11. kompletowanie, księgowanie, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym sprawozdań budżetowych jednostkowych jednostek organizacyjnych gminy;
  12. terminowe sporządzanie sprawozdań jednostkowych w zakresie budżetu gminy na podstawie ewidencji księgowej budżetu oraz sprawozdań jednostki budżetowej Rb 27s;
  13. terminowe sporządzanie sprawozdania Rb N i Rb Z jednostki budżetowej i organu oraz jednostkowe urzędu Rb ZN;
  14. sporządzanie sprawozdań Rb 27S jednostkowe urzędu i organu, Rb 27ZZ jednostkowe urzędu, zbiorcze: Rb 27S, Rb 27ZZ, Rb 28S, Rb 50W, Rb NWS, łączne: Rb-UZ, Rb UN, Rb ZN, Rb Z, Rb N, zbiorcze Rb Z i Rb N z inst. kultury oraz sprawozdania Rb PDP, Rb ST, Rb NDS, Rb 50D. Sprawdzanie ich zgodności z ewidencją księgową;
  15. sporządzanie projektu bilansu z wykonania budżetu gminy;
  16. dokonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie prowadzonych przez pracownika spraw oraz przestrzeganie obowiązujących zarządzeń;
  17. przygotowanie informacji do BIP w zakresie obejmującym określone czynności na danym stanowisku pracy oraz ich przekazanie do akceptacji bezpośredniemu przełożonemu;
  18. bieżąca współpraca z pracownikiem do spraw planowania budżetu;
  19. przygotowanie dokumentów do archiwizacji;
  20. sporządzenie potwierdzeń salda;
  21. uczestniczenie w inwentaryzacji sald w drodze weryfikacji;
  22. wykonywanie obowiązków wynikających z wydanych zarządzeń przez Burmistrza Nidzicy;
  23. wykonywanie innych prac z zakresu działania Urzędu zleconych ustnie lub pisemnie przez Skarbnika Miasta, z-cę Kierownika Wydziału Finansowego, Burmistrza, z-cę Burmistrza lub Sekretarza Miasta.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
  1. miejsce pracy: Urząd Miejski w Nidzicy;
  2. obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
 
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko inspektora ds. księgowości budżetowej  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ze zm. ),
  9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-12-27 12:00:00
b. Sposób:
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy  (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Inspektora ds. księgowości budżetowej” w terminie do dnia  27 grudnia 2017r. (włącznie) do godz. 12.00;
(Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane);
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2016r. poz. 902 ze zm.);
  2. komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;
  3. z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna;
  4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902 ze zm. )” i własnoręcznym podpisem.
Zgodnie z art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy,ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, dane gromadzone są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, każdemu z kandydatów przysługuje prawo zgodnie z art.24 ust. 3  ww ustawy.
 
Dodatkowe informacje w zakresie przygotowania oferty o pracę można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.
           

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Kosmala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-14 14:13:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewelina Lisiecka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-14 14:44:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewelina Lisiecka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-04 08:36:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1442 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony