ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Planowanie przestrzenne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie ulic Miłej, Spokojnej i Pięknej wraz z oświetleniem drogowym i odwodnieniem.

Informacja ogłoszona dnia 2013-07-18 15:20:15 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nidzica  17 lipca  2013r.
TI.6733.18.2013
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego(tj.Dz. U. z 2013, poz. 267) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27.03.2003r.- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym( tj.Dz.U.  z 2012r.,poz. 647)
 
zawiadamiam, że
 
   w dniu 10 lipca  2013r. na wniosek Pana Andrzeja Roman działającego z upoważnienia  ,  
Gminy Nidzica zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie   ulic Miłej, Spokojnej i Pięknej wraz z oświetleniem drogowym i odwodnieniem. Inwestycja planowana na działkach nr 237/17, 220/3, 222/10, 220/5, 261/11, 219/8, 261/2, 187/1, 261/15, 263/40, 226/11, 262, 222/7, 263/41, 188, 263/37, 263/39, 263/4 w obrębie nr 4 w Nidzicy oraz na działkach nr 83, 102, 103, 123 w obrębie Waszulki .
            Zainteresowane strony mogą zapoznać się z treścią wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego ,uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w siedzibie   Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, pok. Nr 2 (tel.089625 0742) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.00  , w terminie 21 dni  od dnia publikacji.
Zawiadomienie stron uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.


 
   Sprawę prowadzi:
mgr.inż. Teresa Roman
pok. Nr 2 (089)625 0742
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Roman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Piotrkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-18 15:20:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-18 15:20:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-07-18 17:20:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
604 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony