Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Rolnictwa
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
WYDZIAŁ GOSPODARKI MIENIEM KOMUNALNYM i ROLNICTWA
fax. 89 625 07 11
Godziny przyjęć interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu
Nr pokoju
|
Rodzaj załatwianych spraw
|
Nr telefonu
|
16
|
Kierownik Wydziału Gospodarki Mieniem
Komunalnym i Rolnictwa
Joanna Krystkiewicz-Hablutzel
|
89 625 07 49
|
17
|
STANOWISKO ds. gospodarki nieruchomościami -
- zawieranie i przedłużanie umów dzierżawy, najmu, użyczenia,
- koordynacja sytuowania projektowanego uzbrojenia terenu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Nidzica nie będących drogami.
STANOWISKO ds. dzierżaw gruntów i rolnictwa -
- zawieranie i przedłużanie umów dzierżawy, najmu, użyczenia; administracja w zakresie łowiectwa;
- sprawy związane z rolnictwem,
STANOWISKO ds. geodezji i zasobów gminnych -
-podziały nieruchomości, podziały i scalenia nieruchomości,
- nadawanie nazewnictwa miejscowości, ulic, placów i numeracji porządkowej nieruchomości,
- przekazywanie nieruchomości w trwały zarząd.
|
89 625 07 45
89 625 07 40
|
18
|
STANOWISKO ds. obrotu nieruchomościami -
- Zbycie nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych,
- zbycie lokali mieszkalnych,
- nabycie nieruchomości,
- zamiana nieruchomości,
-przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- sprzedaż nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego,
-opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego,
- prawo pierwokupu,
- odszkodowania za nieruchomości wydzielone pod drogi publiczne gminne.
|
89 625 07 44
|
31
|
STANOWISKO ds. ochrony środowiska/ ds. gospodarki komunalnej
Zezwolenia na:
- wycinkę drzew i krzewów;
- prowadzenie hodowli lub utrzymanie psów ras uznanych za agresywne;
- prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie Gminy Nidzica;
- umieszczenie tablic reklamowych, informacyjnych i szyldów na budynkach i gruntach (poza pasem drogowym) stanowiących mienie komunalne;
- prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
- wpis/zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
- dotacje na zmianę ogrzewania węglowego na ekologiczne;
- prowadzenie postępowań w zakresie zmiany stanu wody na gruntach.
|
89 625 07 46
|
43
|
STANOWISKO ds. gospodarki mieszkaniowej -
-rozpatrywanie wniosków o najem lokali mieszkalnych/socjalnych; -tworzenie list oczekujących na udzielenie pomocy mieszkaniowej z zasobów Gminy;
-zamiany lokali mieszkalnych.
STANOWISKO ds. zarządzania mieniem gminnym i opłat adiacenckich -
-opłata adiacencka;
-ewidencja majątku trwałego Urzędu Miejskiego;
- likwidacja środków trwałych;
-ubezpieczanie mienia;
-gromadzenie dokumentacji dot. spółek komunalnych.
|
89 625 07 41
89 625 07 43
|
Akapit nr 2 - brak tytułu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-02-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-02-19 12:41:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Skibińska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-02-19 12:50:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Patrycja Lipner |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-09-05 14:18:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13279 raz(y) |