Wydział Finansowy
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
WYDZIAŁ FINANSOWY
fax. 89 625 07 11
Godziny przyjęć interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu
Nr pokoju
|
Rodzaj załatwianych spraw
|
Nr telefonu
|
21
12
|
Kierownik Wydziału Finansowego
Skarbnik Miasta
Zastępca Kierownika Wydziału Finansowego
Elżbieta Wiśniewska
|
89 625 07 39
89 625 07 35
|
11
|
STANOWISKO ds. księgowości budżetowej –
-prowadzenie ewidencji księgowej (rachunkowości) dotyczącej: wydatków budżetowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, sum depozytowych,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych jednostkowych dotyczących wydatków,
- sporządzanie sprawozdania finansowego Urzędu Miejskiego,
- ewidencja finansowego majątku trwałego.
- obsługa wyciągów bankowych,
- ewidencja w księgach rachunkowych budżetu gminy (organu) i jednostki budżetowej Urzędu (dochody),
- zasilenia jednostek budżetowych w środki finansowe na wydatki,
- dokonywanie zwrotów dotacji i nadpłat (budżet),
- sporządzanie sprawozdań budżetowych jednostkowych, zbiorczych i łącznych,
- sporządzanie sprawozdania finansowego budżetu gminy.
|
89 625 07 38
|
13
|
STANOWISKO ds. księgowości podatkowej i niepodatkowej –
- księgowanie analityczne wpłat,
- dokonywanie przypisów w księgach rachunkowych na poszczególnych kontrahentów,
- sprawy wykreślenie z hipoteki ustawowej i przymusowej (podatki),
- zaświadczenia o niezaleganiu lub stwierdzające stan zaległości,
- zaświadczenia w sprawie opłat KRUS,
- rozliczanie inkasentów poboru podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości.
STANOWISKO ds. planowania budżetu -
- sporządzanie uchwał i zarządzeń w sprawie budżetu gminy oraz wieloletniej prognozy finansowej,
- sporządzanie sprawozdań i informacji opisowych z wykonania budżetu gminy
- sporządzanie innych uchwał i zarządzeń w zakresie zleconym przez Skarbnika,
- zawiadamianie jednostek organizacyjnych o kwotach ich planu finansowego,
- obsługa systemu Besti@ i iSRb,
- prowadzenie rejestru umów.
|
89 625 07 32
|
14
|
KASA Urzędu Miejskiego -
- obsługa kasy Urzędu Miejskiego,
- prowadzenie rejestru faktur
|
89 625 07 36
|
15
|
STANOWISKO ds. płac i podatku od środków transportowych-
- naliczanie wynagrodzeń pracowników, inkasentów i innych osób,
- wypłaty diet radnych, sołtysów, za wybory,
- wystawianie deklaracji PIT, obsługa PŁATNIKA,
- sprawy podatku od środków transportowych (deklaracje, zaświadczenia, ulgi podatkowe)
- sprawy dotyczące opłaty skarbowej
|
89 625 07 37
|
37
|
STANOWISKO ds. kontroli i finansów –
- prowadzenie całości spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym,
- realizowanie kontroli wewnętrznych w Urzędzie Miejskim oraz jednostkach podległych,
- prowadzenie rozliczeń podatku VAT Urzędu Miejskiego z jednostkami organizacyjnymi.
STANOWISKO ds. księgowości podatkowej i niepodatkowej-
- prowadzenie spraw dochodzenia należności podatkowych i niepodatkowych Urzędu Miejskiego,
- wystawianie upomnień,
- wystawianie tytułów wykonawczych,
- ewidencja majątku trwałego Urzędu Miejskiego.
|
89 625 07 30
|
39
|
STANOWISKO ds. wymiaru podatku i opłat –
- prowadzenie spraw w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób prawnych i jednostek nieposiadających osobowości prawnej (deklaracje i ulgi podatkowe na wniosek),
- ewidencja druków ścisłego zarachowania
- prowadzenie spraw w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego (informacje podatkowe i ulgi podatkowe na wniosek) osoby fizyczne – teren wiejski,
- zaświadczenia w sprawach podatkowych - osoby fizyczne – teren wiejski,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie pomocy publicznej w rolnictwie
- prowadzenie spraw w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego (informacje podatkowe i ulgi podatkowe na wniosek) osoby fizyczne – teren miasta,
- zaświadczenia w sprawach podatkowych - osoby fizyczne – teren miasta,
- rozliczanie inkasenta opłaty targowej,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie pomocy publicznej
|
89 625 07 34
89 625 07 33
|
Akapit nr 2 - brak tytułu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-02-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-02-19 15:05:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Skibińska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-02-19 15:05:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Maksym |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-27 07:42:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10200 raz(y) |