ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności

Lista informacji

 

Akapit nr 1 - brak tytułu

URZĄD STANU CYWILNEGO
pok. nr  34
 
Kierownik USC
Agnieszka Felińska
 
tel. 89 625 07 16, fax. 89 625 07 11
Godziny przyjęć interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
 
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-12 11:11:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-12 11:22:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Halina Jarzyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-12 11:22:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
601 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Składy komisji z funkcjami na dzień 07.06.2024 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Płoska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 12:21:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Dobrowolski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 12:22:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Dobrowolski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 12:22:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
810 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

 

Akapit nr 1 - brak tytułu

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
fax. 89 625 07 10
Godziny przyjęć interesantów od poniedziałku do piątku  w godzinach pracy Urzędu
 

Akapit nr 2 - brak tytułu

89 625 07 81
Nr pokoju
Rodzaj załatwianych spraw
Nr telefonu
36
Kierownik Wydziału Organizacyjnego
Sekretarz Miasta – Elżbieta Płoska
89 625 07 14
30 A
Zastępca Kierownika Wydziału Organizacyjnego – Anna Waleriańska
89 625 07 26
1
Biuro Obsługi Klienta
  • Obsługa klientów, udzielanie kompleksowych informacji, wydawanie druków oraz pomoc przy wypełnianiu wniosków,
  • kompleksowa obsługa interesantów niepełnosprawnych oraz w podeszłym wieku w procesie załatwiania spraw w Urzędzie,
  • udostępnianie do wglądu aktów prawnych (Dziennik Ustaw, Monitor Polski, Dziennik Urzędowy Województwa Warmińsko – Mazurskiego),
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
  • prowadzenie harmonogramu wynajmu   i udostępniania Sali konferencyjnej.
 
 
89 625 07 23
 
89 625 07 27
 
30 B
Stanowisko ds. administracyjnych i organizacyjnych:
  • prowadzenie ewidencji ogłoszeń zamieszczanych na tablicach informacyjnych wewnątrz Urzędu,
  • sprawowanie pieczy nad składnikami majątku ruchomego i nieruchomego w budynku Ratusza,
  • prowadzenie spraw dotyczących ochrony mienia- budynku Ratusza,
  • prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku i interesów Gminy Nidzica, w tym mienia Wydziału OSO,
  • wystawianie faktur VAT za wynajem sali konferencyjnej;
_________________________________________________________
Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej:
  • ewidencjonowanie działalności gospodarczej osób fizycznych, w tym przyjmowanie wniosków o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie i wykreślenie działalności gospodarczej z CEIDG,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
  • wydawanie licencji na TAXI oraz zezwoleń na przewóz osób,
  • wydawanie zaświadczeń dla celów emerytalnych i innych na podstawie rejestru kart rzemieślniczych oraz rejestru działalności gospodarczej,
  • współpraca z jednostkami opieki zdrowotnej i organizacjami społecznym i w zakresie szerzenia kultury zdrowotnej,
  • prowadzenie zamówień na usługi i dostawy dla potrzeb pracowników Urzędu Miejskiego.
89 625 07 24
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
89 625 07 60
 
40
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
40
 
Stanowisko ds. ogólnoadministracyjnych:
  • koordynowanie i monitorowanie zadań związanych
    z publikowaniem informacji publicznych  w Biuletynie Informacji Publicznych przez komórki organizacyjne Urzędu,
  • prowadzenie ewidencji oraz zbioru dokumentacji w zakresie udostępnienia lub odmowy udostępnienia informacji publicznych będących w posiadaniu Urzędu oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej sektora publicznego w celu ponownego wykorzystania,
  • rejestrowanie i koordynowanie procesu rozpatrywania petycji składanych do Burmistrza,
  • organizacyjno – techniczne zabezpieczenie działalności Sołtysów i Rad Sołeckich, w tym koordynacja realizacji wniosków
    i inicjatyw sołeckich,
  • prowadzenie aktualnego zbioru oraz rejestru oryginałów zarządzeń Burmistrza Nidzicy;
_________________________________________________________
Stanowisko ds. Rady Miejskiej:
  • organizacja spotkań, posiedzeń komisji oraz sesji,
  • prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań oraz petycji, skarg i wniosków skierowanych do Rady Miejskiej
  • prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady Miejskiej,
  • prowadzenie kalendarza narad i spotkań Przewodniczącego Rady Miejskiej,
  • przygotowywanie i obsługa wyborów ławników,
  • organizowanie współpracy Rady i jej komisji z Sołtysami i Radami Sołeckimi,
  • obsługa organizacyjna Młodzieżowej Rady Miejskiej,
  • prowadzenie spraw dot. nadawania tytułu „Zasłużony dla Ziemi Nidzickiej”.
 
 
 
 
 
89 625 07 81
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
89 625 07 81
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
50
Informatycy:
  • administrowanie siecią komputerową i systemami informatycznymi w Urzędzie,
  • realizacja zamówień dotyczących zakupu sprzętu, licencji oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych,
  • wdrażanie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów,
  • wsparcie techniczne użytkowników końcowych w rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem,
  • współdziałanie z dostępnymi bazami danych tworzonymi i eksploatowanymi przez wszystkie urzędy organów administracji publicznej,
  • realizacja obowiązków w zakresie bezpieczeństwa cyberprzestrzeni.
  Punkt potwierdzający zakładanie Profilu Zaufanego
89 625 07 22
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
 
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 11:39:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 11:41:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Dobrowolski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-13 14:24:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
823 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »