ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2022 Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA I BUDŻETU

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ FINANSOWY

Data udostępnienia: 2022-07-04

Ogłoszono dnia: 2022-07-04

Termin składania dokumentów: 2022-07-14 14:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.4.2022

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie:  wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia;
  3. co najmniej 3 lata stażu pracy;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe: preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w administracji publicznej;
b) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych;
c) umiejętność analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy, pracy w zespole, obsługi komputera (w szczególności programów –RESPONS- Besti@,  EXCEL, WORD) oraz urządzeń biurowych;
d) komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, asertywność, odporność na stres.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie, badanie prawidłowości i analizowanie materiałów opracowywanych przez wydziały oraz miejskie jednostki organizacyjne dotyczących projektu budżetu, zmian w budżecie, projektu wieloletniej prognozy finansowej i zmian w wieloletniej prognozie finansowej,
  2. udział w opracowywaniu projektu budżetu oraz jego zmian,
  3. sporządzanie projektów uchwał i projektów zarządzeń w sprawie zmian w budżecie gminy i innych związanych z budżetem gminy i wieloletnią prognozą finansową,
  4. sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie zleconym przez Skarbnika,
  5. sporządzanie projektów i zmian planów finansowych zadań zleconych gminie,
  6. sporządzanie zawiadomień dla wydziałów i jednostek organizacyjnych o kwotach ich planu finansowego zadań własnych i zleconych i zmianach w planach.
  7. sporządzanie informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze danego roku budżetowego i kształtowaniu się WPF,
  8. sporządzanie rocznego, opisowego sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok budżetowy,
  9. współudział w sporządzaniu sprawozdania o mieniu gminy,
  10. terminowe przesyłanie do odbiorców wszelkich zbiorczych i łącznych sprawozdań: budżetowych, finansowych, z zakresu operacji finansowych oraz bilansu skonsolidowanego i sprawozdania łącznego gminy,
  11. opracowanie bieżących analiz z zakresu dochodów i wydatków budżetowych,
  12. współpracę przy opracowaniu informacji o budżecie w celu udostępnienia osobom trzecim oraz na potrzeby ankiet, broszur, media,
ł) sporządzanie zawiadomień dla jednostek organizacyjnych o kwotach dochodów i wydatków ujętych w projekcie budżetu, uchwale budżetowej i uchwałach (zarządzeniach) zmieniających budżet,
m) weryfikacja projektów i planów finansowych jednostek organizacyjnych gminy,
n) sporządzanie projektów pism, zarządzeń i uchwał zleconych przez Skarbnika,
o) przekazywanie do zamieszczenia na BIP uchwał składów Orzekających RIO w Olsztynie, danych w zakresie wykonania budżetu i innych zleconych przez Skarbnika.
p) zastępowanie kasjera w przypadku jego nieobecności w zakresie określonym przez Zastępcę Kierownika Wydziału Finansowego,
r) obsługa systemu „BESTIA”, m.in. w zakresie sprawozdawczości, sporządzania projektu uchwały budżetowej, projektu wieloletniej prognozy finansowej, przesyłania dokumentów z programu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie,
s) nanoszenie danych (sporządzanie wszelkich sprawozdań) w zakresie operacji finansowych w arkuszach kalkulacyjnych do przesłania odbiorcom w formie elektronicznej,
t) obsługę systemu udostępnionego przez Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, w tym sporządzenie sprawozdań w systemie iSRB - System Raportów Budżetowych,
u) kompleksową obsługę modułu „Legislator”,
v) przygotowanie informacji do zamieszczenia w BIP w zakresie obejmującym określone czynności na danym stanowisku pracy oraz przekazanie ich do akceptacji Skarbnikowi Miasta,
w) wykonywanie prac zleconych przez Skarbnika Miasta w zakresie budżetu, sprawozdawczości, zaciągania zobowiązań, wyboru banku do obsługi budżetu, sporządzania projektów pism, opinii, wyjaśnień,
x) przygotowanie dokumentacji do zdania do archiwizacji,
y) prowadzenie teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
z) wykonywanie innych prac z zakresu działania Urzędu zleconych ustnie lub pisemnie przez Skarbnika Miasta, zastępcę Kierownika Wydziału Finansowego, Burmistrza lub jego Zastępcę oraz Sekretarza Miasta,
aa) wykonywanie obowiązków wynikających z wydanych zarządzeń przez Burmistrza Nidzicy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. nawiązanie stosunku pracy od 1 września 2022r. na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530);
  2. na stanowisku podinspektora ds. planowania i budżetu zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Miejsce pracy Urząd Miejski w Nidzicy: pomieszczenie biurowe, w których wykonywana jest praca znajduje się na parterze. Budynek Ratusza posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. kopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-07-14 14:00:00
b. Sposób:
a) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2022r. poz. 530);
b) nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
c) postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
d) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
c. Miejsce:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora ds. planowania i budżetu”  w terminie do dnia 14 lipca 2022r. do godz. 14.00, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021r. poz. 1797) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich, część obowiązków wykonywanych jest w terenie Gminy Nidzica.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nidzicy Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-04 16:33:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-04 16:35:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-18 15:42:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1132 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony