ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2022 Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: PODINSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ I NIEPODATKOWEJ

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ FINANSOWY

Data udostępnienia: 2022-07-04

Ogłoszono dnia: 2022-07-04

Termin składania dokumentów: 2022-07-14 14:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.5.2022

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie:  wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia;
  3. co najmniej 3 lata stażu pracy;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe: preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w administracji publicznej;
b) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o dochodach jst oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych;
c) doświadczenie związane z obsługą klientów;
d) umiejętność analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy, pracy w zespole, obsługi komputera (w szczególności programów –RESPONS- moduł windykacja, opłaty różne, OPJ, płatności masowe, EXCEL, WORD) oraz urządzeń biurowych;
e) komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, asertywność, odporność na stres.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. obsługa modułu WINDYKACJA, OPŁATY RÓŻNE, OPJ, PŁATNOŚCI MASOWE;
  2. prowadzenie ewidencji analitycznej w księgach rachunkowych w zakresie podatków, opłat, mandatów oraz pozostałych należności;
  3. księgowanie wszystkich przypisanych dochodów Urzędu Miejskiego;
  4. terminowe dokonywanie zwrotów nadpłat podatków, opłat i innych należności;
  5. uzgadnianie stanu dochodów budżetowych z księgowością jednostki budżetowej i budżetu.
  6. obsługa interesantów w zakresie powierzonych spraw;
  7. sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonej ewidencji;
  8. sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych;
  9. sporządzanie sprawozdań o zaległych należnościach przedsiębiorców z tytułu świadczeń na rzecz sektora finansów publicznych;
  10. prowadzenie ewidencji i rozliczeń mandatów karnych nakładanych przez Straż Miejską i sporządzanie sprawozdań i informacji do Urzędu Wojewódzkiego;
  11. przygotowanie zaświadczeń w zakresie prowadzonych spraw oraz dotyczące składki KRUS;
  12. przygotowanie postanowień w zakresie powierzonych spraw w myśl przepisów ordynacji podatkowej;
  13. dokonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie prowadzonych przez pracownika spraw oraz przestrzeganie obowiązujących zarządzeń;
  14. przygotowanie wpłat do Warmińsko-Mazurskiej Izby Rolniczej, sporządzanie informacji dla Warmińsko-Mazurskiej Izby Rolniczej;
  15. przekazywanie informacji dla inspektora ds. księgowości podatkowej i niepodatkowej prowadzącego windykację o dokonanej wpłacie, zmniejszeniu lub wycofaniu tytułu wykonawczego przesłanego do Naczelnika Urzędu Skarbowego celem dokonania egzekucji;
  16. przygotowywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą instrukcją;
  17. uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz podnoszenie swoich kwalifikacji w różnej formie;
  18. aktualizowanie zbioru obowiązujących na swoim stanowisku pracy przepisów prawa;
  19. wykonywanie zadań wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, a dotyczących swego stanowiska pracy;
  20. współpraca z innymi pracownikami Urzędu Miejskiego;
  21. przygotowanie informacji do BIP w zakresie obejmującym określone czynności na danym stanowisku pracy oraz ich przekazanie z-cy Kierownika Wydziału Finansowego do akceptacji;
  22. wykonywanie obowiązków wynikających z wydanych zarządzeń przez Burmistrza Nidzicy;
  23. wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza, z-cę Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika, z-cę Kierownika Wydziału Finansowego związanych z działalnością Urzędu lub wynikających z przepisów szczególnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. nawiązanie stosunku pracy od 1 września 2022r. na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530);
  2. na stanowisku podinspektora ds. księgowości podatkowej i niepodatkowej  zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Miejsce pracy Urząd Miejski w Nidzicy: pomieszczenie biurowe, w których wykonywana jest praca znajduje się na parterze. Budynek Ratusza posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. kopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-07-14 14:00:00
b. Sposób:
a) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2022r. poz. 530);
b) nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
c) postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
d) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
 
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora ds. księgowości podatkowej i niepodatkowej”  w terminie do dnia 14 lipca 2022r. do godz. 14.00, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021r. poz. 1797) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich, część obowiązków wykonywanych jest w terenie Gminy Nidzica.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nidzicy Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-04 16:49:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-04 16:50:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-18 15:32:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1086 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony