ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: PODINSPEKTOR ds. księgowości budżetowej

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ FINANSOWY

Data udostępnienia: 2018-07-18

Ogłoszono dnia: 2018-07-18 przez Jacek Kosmala

Termin składania dokumentów: 2018-07-30 11:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2018

Zlecający: Burmistrz Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie: wyższe;
  3. co najmniej trzyletni staż pracy;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu:
  1. ustawy o finansach publicznych;
  2. ustawy o rachunkowości;
  3. ustawy o podatku od towarów i usług;
  4. ustawy o dochodach jst;
  5. przepisów prawa pracy;
  6. ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
  7. ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
  8. przepisów w zakresie PFRON
            oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych;
  1. doświadczenie związane z obsługą kasy, obsługą klienta;
  2. znajomość obsługi programu PŁATNIK;
  3. umiejętność analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy, pracy w zespole, obsługi komputera (w szczególności programów –PUMA, EXCEL,WORD) oraz urządzeń biurowych;
  4. komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, asertywność, odporność na stres.
     

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Pełnienie funkcji kasjera w Urzędzie Miejskim w Nidzicy:
  1. obsługa modułu KASA;
  2.   wystawianie pokwitowań z tytułu wszelkich wpłat i wypłat;
  3.  przyjmowanie wpłat gotówkowych do kasy;
  4.  codzienne odprowadzanie przyjętej gotówki do banku;
  5.  pobierania gotówki z banku, przenoszenie jej i przechowywanie zgodnie z obowiązującymi    przepisami;
  6. dokonanie wypłaty gotówki z kasy na podstawie zatwierdzonych dowodów księgowych;
  7.  sporządzanie raportów kasowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    1.  Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania na czeki gotówkowe, świadectwa depozytowe, gwarancje.
    2.  Obsługa kasy fiskalnej oraz sporządzanie raportów fiskalnych.
    3. Rozliczanie rozmów telefonicznych pracowników i przewodniczącego Rady Miejskiej z tytułu posiadanych telefonów służbowych.
    4. Codzienne przekazywanie po zamknięciu kasy dowodów wpłat celem sprawdzenia i porównania z zestawieniem wpłat.
    5. Sporządzenie przelewów, w tym w systemie bankowości elektronicznej.
    6. Prowadzenie na bieżąco rejestru udzielanych zamówień publicznych do 30 tys. EURO przez Wydział Finansowy.
    7.  Udzielanie informacji zainteresowanym w zakresie spraw objętych zakresem czynności.
    8.  Prowadzenie wydziałowego rejestru faktur, przekazywanie faktur, rachunków i not księgowych na odpowiednie stanowiska pracy.
    9.  Numeracja bieżąca dokumentów księgowych.
    10. Przestrzeganie instrukcji kasowej obowiązującej w Urzędzie Miejskim przyjętej zarządzeniem Burmistrza.
    11.  Dokonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie prowadzonych przez pracownika spraw oraz przestrzeganie obowiązujących zarządzeń.
    12. Prowadzenie rejestru umów zawartych w Urzędzie Miejskim.
    13. Zastępstwo pracownika ds. płac w zakresie naliczania i rozliczania płac i pochodnych.
    14. Wykonywanie obowiązków wynikających z wydanych zarządzeń przez Burmistrza Nidzicy.
    15. Wykonanie innych prac z zakresu działania Urzędu zleconych pisemnie lub ustnie przez Burmistrza Miasta, Skarbnika Miasta, z-cę Kierownika Wydziału Finansowego oraz Sekretarza Miasta.
    16. Przygotowanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą instrukcją.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
  1. Zatrudnienie na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);
  2. na stanowisku podinspektora ds. księgowości budżetowej zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia, klatki schodowe – schody. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  7. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  8. kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  9. kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  10. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-07-30 11:00:00
b. Sposób:
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2018r. poz. 1260);
  2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- rozmowa kwalifikacyjna;
  1. postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej w terminie do dnia 30.07.2018 r. do godz. 11.00. Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacji.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 
 
Burmistrz Nidzicy
Jacek Kosmala
 
 
                                              
  
                                                                    
                                                                                              
                                                                                                     
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Kosmala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-18 14:47:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Patrycja Lipner
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-18 14:54:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Usiądek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-21 09:19:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1328 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony