Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. dzierżaw gruntów i rolnictwa
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: WYDZIAŁ GOSPODARKI MIENIEM KOMUNALNYM I ROLNICTWA
Data udostępnienia: 2019-07-01
Ogłoszono dnia: 2019-07-01
Termin składania dokumentów: 2019-07-10 15:30:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2019
Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie: wyższe;
- staż pracy: 3 lata stażu pracy, w tym 1 rok w administracji publicznej;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów z zakresu ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo łowieckie, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych. Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
b) umiejętności:
- opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych,
- stosowania przepisów w praktyce,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
c) cechy osobowości: odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, komunikatywność, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność odporność na stres, asertywność.
a) znajomość przepisów z zakresu ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo łowieckie, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych. Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
b) umiejętności:
- opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych,
- stosowania przepisów w praktyce,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
c) cechy osobowości: odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, komunikatywność, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność odporność na stres, asertywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i załatwianie wniosków i podań dotyczących dzierżawy, najmu i użyczenia nieruchomości stanowiących własność Gminy, w tym w szczególności:
- pozyskiwanie informacji dotyczących stanu prawnego i przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i wykazów w zakresie dzierżawy, najmu i użyczenia,
- przygotowywanie projektów umów dzierżawy, najmu i użyczenia,
- kontrola gruntów gminnych w aspekcie bezumownego korzystania celem regulacji stanów posiadania,
- aktualizacja opłat za dzierżawę i najem nieruchomości,
- przekazywanie nieruchomości do wydzierżawiania, użyczenia i najmu oraz przejmowanie nieruchomości, w stosunku do których niniejsze umowy wygasły,
- organizacja i przygotowanie przetargów na dzierżawę i najem nieruchomości,
- prowadzenie rejestru dzierżawy, użyczania i najmu nieruchomości,
- kontrola wpłat dokonanych przez dzierżawców i najemców oraz kontrola wykorzystania nieruchomości;
- współpraca z dzierżawcą lub zarządcą obwodu łowieckiego w sprawach związanych z zagospodarowaniem obwodów łowieckich oraz z ochroną i hodowlą zwierzyny, opiniowanie rocznych planów łowieckich;
- współpraca z organizacjami rolników, Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz rolników;
- współdziałanie w sprawach profilaktyki i leczenia weterynaryjnego, poprawy warunków hodowli i warunków sanitarnych wsi z samorządem lekarzy weterynarii;
- współdziałanie ze służbami i inspekcjami w zakresie spraw sanitarno – weterynaryjnych w razie wystąpienia zagrożeń chorobami zakaźnymi na terenie gminy;
- współdziałanie ze służbą kwarantanny i ochrony roślin w zakresie sygnalizacji pojawienia się chwastów, chorób i szkodników w uprawach oraz nadzór nad ich zwalczaniem;
- sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa;
- wystawianie rachunków i faktur VAT związanych z zakresem czynności;
- sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości;
- badanie skarg i wniosków oraz sporządzanie projektów ich załatwienia;
- sporządzanie projektów umów, wniosków, wyjaśnień, innych pism i dokumentów dotyczących spraw określonych zakresem czynności;
- bieżąca obsługa programu PUMA w uzgodnieniu z Wydziałem Finansowym;
- sporządzanie projektów dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- terminowe przekazywanie informacji, sprawozdań, aktów normatywnych, formularzy deklaracji oraz wniosków w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy w celu publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej;
- terminowe i zgodne z przepisami przekazywanie akt do archiwum zakładowego w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy;
- planowanie i realizacja budżetu w zakresie swojego stanowiska pracy;
- przeprowadzanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o aktualną ustawę o zamówieniach publicznych;
- prowadzenie innych spraw związanych ze stanowiskiem pracy a nie wymienionych w niniejszym zakresie czynności oraz spraw zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Urzędu oraz Kierownika Wydziału.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- zatrudnienie na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1260 ze zm.);
- na stanowisku inspektora ds. dzierżaw gruntów i rolnictwa zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia, klatki schodowe – schody. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
- jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-07-10 15:30:00
b. Sposób:
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
- postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2018r. poz. 1260 ze zm.);
- nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
- I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
- II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
- postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. dzierżaw gruntów i rolnictwa” w terminie do dnia 10 lipca 2019r.do godz. 15.30, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz. U z 2013r. poz. 262 ze zm.) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2019
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-07-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Andryszkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-07-01 15:13:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Maksym |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-07-01 15:14:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Patrycja Lipner |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-07-12 15:18:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1226 raz(y) |