ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Komendant gminny ochrony przeciwpożarowej

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/20

Ilość etatów: 1

Wydział: Stanowisko samodzielne

Data udostępnienia: 2020-01-16

Ogłoszono dnia: 2020-01-16

Termin składania dokumentów: 2020-01-29 15:30:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2020

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Urząd Miejski
Pl. Wolności 1
13-100 Nidzica
 
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) staż pracy minimum 4 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na rzecz ochrony przeciwpożarowej,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych:
  • ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
  • Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy o finansach publicznych,
  • ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
b) znajomość zagadnień związanych z działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych, z funkcjonowaniem systemu ratowniczo – gaśniczego w Polsce,
c) obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych(Office- Word, Excel),
d) kwalifikacje z zakresu pożarnictwa,
e) umiejętność organizowania pracy,
f) umiejętność dowodzenia ludźmi oraz pracy w zespole,
g) umiejętność analizowania problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
h) dyspozycyjność, rzetelność, sumienność i samodzielność,
i) posiadanie prawa jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizacja zadań związanych z organizacją ochrony przeciwpożarowej w gminie w zakresie zadań Ochotniczych Straży Pożarnych;
  2. koordynowanie funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego na obszarze gminy;
  3. nadzorowanie procesu opracowywania projektów, programów i planów ochrony przeciwpożarowej;
  4. koordynowanie działalności jednostek OSP z terenu gminy pod względem merytorycznym, administracyjnym i finansowym;
  5. współpraca z Komendantem Powiatowym PSP w zakresie realizacji zadań KSRG;
  6. współpraca z inspektorem  ds. wojskowych, przeciwpożarowych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej w zakresie realizacji zadań ochrony przeciwpożarowej w gminie Nidzica;
  7. nadzorowanie i rozliczanie wydatkowania środków pozostających do dyspozycji OSP;
  8. sporządzanie sprawozdań i informacji dotyczących działalności Ochotniczych Straży Pożarnych w gminie;
  9. współpraca przy pozyskiwaniu funduszy i dotacji zewnętrznych na cele ochrony przeciwpożarowej;
  10. opiniowanie zapotrzebowań jednostek OSP na zakup i przegląd sprzętu, badań lekarskich, szkoleń itp.;
  11. współpraca z Zarządem Gminnym ZOSP oraz innymi instytucjami zajmującymi się sprawami ochrony p.poż.;
  12. koordynowanie ćwiczeń i szkoleń podległych jednostek OSP;
  13. dokonywanie kontroli gotowości operacyjno-technicznej w OSP;
  14. nadzór nad utrzymaniem w stałej i pełnej sprawności technicznej sprzętu pożarniczego w OSP;
  15. koordynowanie działań OSP z terenu gminy Nidzica we współpracy z innymi służbami porządkowymi w celu zabezpieczenia imprez i uroczystości;
  16. upowszechnianie wiedzy przeciwpożarowej i zasad bezpieczeństwa p.poż. wśród mieszkańców gminy,
  17. organizowanie i prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych pracowników Urzędu Miejskiego w Nidzicy,
  18. wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników Urzędu Miejskiego w Nidzicy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie z dniem 3 lutego 2020r. na 1/20 etatu (8 godzin w miesiącu) w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282 ze zm.),
  2. na stanowisku komendanta gminnego ochrony przeciwpożarowej zastosowano nie pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenie biurowe, w którym wykonywana jest praca znajduje się na II piętrze. Pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura na II piętrze:  sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia, klatki schodowe – schody nie są przystosowane dla osoby niepełnosprawnej.  Środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej,
  3. praca wymaga współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi  Urzędu a także innymi instytucjami,
  4. sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
  5. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na drugim piętrze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, z możliwością dotarcia na I piętro budynku.

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*,
  10. kopie dokumentów poświadczające wymagania dodatkowe.
 
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-01-29 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Komendanta gminnego ochrony przeciwpożarowej”  w terminie do dnia 29.01.2020r.do godz. 15.30, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019r. poz. 162 z późn. zm.). Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019r. poz. 1282 ze zm),
  2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna,
  1. postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem,
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Andryszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-16 15:05:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-16 15:29:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-04 14:28:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1007 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony