ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor do spraw obrotu nieruchomościami

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ GOSPODARKI MIENIEM KOMUNALNYM I ROLNICTWA

Data udostępnienia: 2021-01-04

Ogłoszono dnia: 2021-01-04

Termin składania dokumentów: 2021-01-15 00:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2021

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy, ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie:  wyższe II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy prawo o szkolnictwie wyższym;
  3. doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy,  w tym 1 rok w administracji publicznej;
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie na pokrewnych stanowiskach:  preferowane  będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe  na podobnym  stanowisku w jednostkach samorządowych lub odbyty staż zawodowy
  2. predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność odporność na stres, asertywność, umiejętność pracy w zespole;
  3. umiejętności zawodowe:
  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych.
  • umiejętności:
- opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych,
- stosowania przepisów w praktyce,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • cechy osobowości:  odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów  i podejmowaniu decyzji, komunikatywność, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, odporność na stres, asertywność.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
a) prowadzenie wszelkich spraw związanych:
  • ze sprzedażą lokali i budynków mieszkalnych;
  • z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności;
  • z wykonywaniem prawa pierwokupu przysługującego Gminie Nidzica,
b) waloryzacja opłat rocznych osobom fizycznym z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów. Wprowadzanie ich do programu PUMA,
c)prowadzenie ewidencji osób fizycznych, którym przekształcono prawo użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów oraz gromadzenie akt  założonych na poszczególne nieruchomości,
d) organizowanie i przygotowywanie przetargów dotyczących sprzedaży lokali i budynków mieszkalnych,
e) podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń o przetargach oraz wykazów nieruchomości komunalnych (lokali i budynków mieszkalnych) przeznaczonych do sprzedaży,
f) załatwianie czynności związanych z zawieraniem umów w Kancelarii Notarialnej,
g) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości,
h) badanie skarg i wniosków oraz przygotowanie projektów ich załatwienia,
i) sporządzanie projektów umów, decyzji, wniosków, wyjaśnień, innych pism i dokumentów dotyczących spraw określonych zakresem czynności,
j) przeprowadzanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o aktualną ustawę o zamówieniach publicznych,
k) bieżąca obsługa programu PUMA moduł Nieruchomości,
l) terminowe przekazywanie informacji, sprawozdań, aktów normatywnych, formularzy deklaracji oraz wniosków w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy w celu publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
ł) terminowe i zgodne z przepisami przekazywanie akt do archiwum zakładowego w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy,
m) sprawdzanie i podpisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym,
n) planowanie i realizacja budżetu w zakresie swojego stanowiska pracy,
o) prowadzenie innych spraw związanych ze stanowiskiem pracy a niewymienionych w niniejszym zakresie czynności oraz spraw zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Urzędu oraz Kierownika Wydziału.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. zatrudnienie na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
  2. na stanowisku podinspektora ds. obrotu nieruchomościami zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia- są dostosowane do osoby niepełnosprawnej. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
 
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej jedynie na parterze budynku w którym znajduje się stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich wraz z zapleczem sanitarnym.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  9. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
  10. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-01-15 00:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obrotu nieruchomościami” w terminie do dnia 15 stycznia 2021r.do godz. 15.30, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz. 1173) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2019r. poz. 1282);
  2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
  1. postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Andryszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-04 14:57:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-04 15:02:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-25 10:46:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
998 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony