Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor do spraw obrotu nieruchomościami
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: WYDZIAŁ GOSPODARKI MIENIEM KOMUNALNYM I ROLNICTWA
Data udostępnienia: 2021-01-04
Ogłoszono dnia: 2021-01-04
Termin składania dokumentów: 2021-01-15 00:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2021
Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy, ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie: wyższe II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy prawo o szkolnictwie wyższym;
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy, w tym 1 rok w administracji publicznej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie na pokrewnych stanowiskach: preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych lub odbyty staż zawodowy
- predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność odporność na stres, asertywność, umiejętność pracy w zespole;
- umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów z zakresu: ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych.
- umiejętności:
- opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych,
- stosowania przepisów w praktyce,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- cechy osobowości: odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, komunikatywność, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, odporność na stres, asertywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie wszelkich spraw związanych:
- ze sprzedażą lokali i budynków mieszkalnych;
- z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności;
- z wykonywaniem prawa pierwokupu przysługującego Gminie Nidzica,
b) waloryzacja opłat rocznych osobom fizycznym z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów. Wprowadzanie ich do programu PUMA,
c)prowadzenie ewidencji osób fizycznych, którym przekształcono prawo użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów oraz gromadzenie akt założonych na poszczególne nieruchomości,
d) organizowanie i przygotowywanie przetargów dotyczących sprzedaży lokali i budynków mieszkalnych,
e) podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń o przetargach oraz wykazów nieruchomości komunalnych (lokali i budynków mieszkalnych) przeznaczonych do sprzedaży,
f) załatwianie czynności związanych z zawieraniem umów w Kancelarii Notarialnej,
g) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości,
h) badanie skarg i wniosków oraz przygotowanie projektów ich załatwienia,
i) sporządzanie projektów umów, decyzji, wniosków, wyjaśnień, innych pism i dokumentów dotyczących spraw określonych zakresem czynności,
j) przeprowadzanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o aktualną ustawę o zamówieniach publicznych,
k) bieżąca obsługa programu PUMA moduł Nieruchomości,
l) terminowe przekazywanie informacji, sprawozdań, aktów normatywnych, formularzy deklaracji oraz wniosków w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy w celu publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
ł) terminowe i zgodne z przepisami przekazywanie akt do archiwum zakładowego w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy,
m) sprawdzanie i podpisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym,
n) planowanie i realizacja budżetu w zakresie swojego stanowiska pracy,
o) prowadzenie innych spraw związanych ze stanowiskiem pracy a niewymienionych w niniejszym zakresie czynności oraz spraw zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Urzędu oraz Kierownika Wydziału.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- zatrudnienie na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
- na stanowisku podinspektora ds. obrotu nieruchomościami zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia- są dostosowane do osoby niepełnosprawnej. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
- jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej jedynie na parterze budynku w którym znajduje się stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich wraz z zapleczem sanitarnym.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-01-15 00:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obrotu nieruchomościami” w terminie do dnia 15 stycznia 2021r.do godz. 15.30, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz. 1173) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
- postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2019r. poz. 1282);
- nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
- I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
- II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
- postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Andryszkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-01-04 14:57:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Maksym |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-01-04 15:02:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Maksym |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-25 10:46:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 998 raz(y) |