ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: PODINSPEKTOR DS. DOWODÓW OSOBISTYCH

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2021-05-10

Ogłoszono dnia: 2021-05-10

Termin składania dokumentów: 2021-05-19 00:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.4.2021

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Nidzicy
Ul. Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
 
  1. Wymagania związane ze stanowiskiem:
 
  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie:  wyższe;
    3. staż pracy: minimum 1 rok pracy w administracji;
    4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
    6. nieposzlakowana opinia;
    7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość  zagadnień na stanowisku pracy oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa,
    2. preferowane kierunki wykształcenia: administracja,
    3. preferowane doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku,
    4. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
    5. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, umiejętność opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)prowadzenie Rejestru Dowodów Osobistych w formie elektronicznej,
  1. udzielanie informacji  o sposobie i trybie składania wniosku o wydanie dowodu osobistego,
  2. przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
  3. sporządzanie decyzji w sprawie odmowy wydania dowodu osobistego w przypadkach określonych w ustawie,
  4. rejestracja (bezpośrednio, w czasie rzeczywistym) wniosku o wydanie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych,
  5. realizacja wniosków o wydanie dowodu osobistego przesłanych droga elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miejskiego w Nidzicy,
  6. sporządzanie, przy użyciu środków informatycznych formularzy potwierdzenia złożenia wniosku,
  7. przyjmowanie zgłoszeń zawieszenia lub cofnięcia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego i wydawanie zaświadczeń potwierdzających datę i godzinę dokonania zgłoszenia,
  8. przyjmowanie zgłoszeń  i wydawanie na żądanie zgłaszającego zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego,
  9. odbieranie i rejestrowanie w Rejestrze Dowodów Osobistych dowodów osobistych dostarczanych pocztą specjalną z Centrum Personalizacji Dokumentów,
  10. wydawanie dowodów osobistych wnioskodawcom lub osobom wymienionym w art. 30 ustawy o dowodach osobistych,
  11. odmawianie wydania dowodu osobistego w przypadkach wymienionych w art. 32 ustawy o dowodach osobistych w trybie decyzji administracyjnej,
  12. stwierdzanie nieważności dowodów osobistych w drodze decyzji administracyjnej,
  13. przekazywanie do Ministra właściwego do spraw wewnętrznych dowodów osobistych podlegających zniszczeniu,
  14. aktualizowanie danych znajdujących się w Rejestrze Dowodów Osobistych oraz w rejestrze PESEL poprzez wyjaśnianie niezgodności w danych znajdujących się w tych rejestrach, w drodze elektronicznych zleceń do właściwych urzędów stanu cywilnego,
  15. przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych w miejscu pobytu wnioskodawcy w przypadku osób, które nie mogą osobiście stawić się w Urzędzie,
  16. dostarczanie dowodu osobistego do miejsca pobytu wnioskodawcy w przypadku osób, które nie mogą osobiście stawić się w Urzędzie i uzyskiwanie potwierdzenia odbioru,
  17. sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań statystycznych w zakresie dokumentów tożsamości,
  18. udostępnianie z rejestrów mieszkańców  danych niezbędnych do realizacji ustawowych zadań upoważnionym podmiotom oraz tym, które wykażą w tym   interes prawny lub uwiarygodnią interes faktyczny w otrzymaniu danych i za zgodą osób,  których te dane dotyczą,
  19. udostępnianie danych z rejestru  dowodów osobistych lub dokumentacji  związanej z wydawaniem dowodów osobistych niezbędnej do realizacji ustawowych zadań upoważnionym podmiotom oraz tym, które wykażą w tym  interes prawny lub uwiarygodnią interes faktyczny w otrzymaniu danych i za zgodą osób,  których te dane dotyczą,
  20. wydawanie na wniosek zainteresowanej osoby, złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego zaświadczeń zawierających pełny odpis  przetworzonych danych z Rejestru Dowodów Osobistych,
  21. przekazywanie (podawanie) informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych  zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO,
  22. informowanie podmiotów o wysokości należnej opłaty skarbowej lub opłaty za udostępnienie danych z prowadzonych rejestrów, weryfikowanie  załączonych dowodów wpłaty, wzywanie do uiszczenia należnej opłaty,
  23. niezwłoczne przekazywanie informacji dla Wydziału Finansowego o przypadkach niewpłacenia należnej opłaty,
  24. zamieszczanie na dokumentach adnotacji potwierdzającej zapłatę należnej opłaty,  zwolnienie od niej lub wyłączenie z obowiązku jej zapłaty,
  25. odbieranie i nadawanie przesyłek, których nadawcą lub adresatem jest Centrum  Personalizacji Dokumentów przy MSWiA w Warszawie, przesyłanych pocztą specjalną  za pośrednictwem Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy,
  26. obsługa wniosków składanych w Urzędzie Miejskim w Nidzicy o dodanie, zmianę lub usuniecie danych kontaktowych w RDK ( Rejestrze Danych Kontaktowych),
  27. weryfikacja wniosków o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych w rejestrze danych kontaktowych polegająca na porównaniu danych wprowadzonych do rejestru publicznego z danymi zawartymi w rejestrze PESEL,
  28. prowadzenie spraw dotyczących repatriacji,
  29. niezwłoczne aktualizowanie informacji zamieszczonych w BIP na temat obowiązujących przepisów oraz sposobu załatwiania spraw na powierzonym stanowisku pracy.
  30. zakładanie i prowadzenie kopert dowodowych dla gromadzonej w formie papierowej dokumentacji dot. dowodów osobistych,
  31. sporządzanie zgodnie z wytycznymi miesięcznych sprawozdań o ilości zrealizowanych zadań (wykonanych) zgodnie z powierzonym zakresem obowiązków w celu przygotowania zbiorczej informacji o zrealizowanych zadaniach zleconych i przesłanie w formie dokumentu elektronicznego na elektroniczną skrzynkę podawczą Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego,
  32. wnioskowanie o sporządzenie lub zamieszczenie (dostępnych w repozytorium) formularzy oraz wniosków w zakresie realizowanych zadań w celu ich udostępnienia na elektronicznej Platformie usług Administracji Publicznej (ePUAP),
  33. prawidłowe i terminowe przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. zatrudnienie na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
  2. na stanowisku podinspektora ds. dowodów osobistych zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca znajduje się na I piętrze. Budynek Ratusza posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
 
  1. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Wymagane dokumenty:
    1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    2. list motywacyjny,
    3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
    5. kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
    6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
    8. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
    9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-05-19 00:00:00
b. Sposób:
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. dowodów osobistych  w terminie do dnia 19 maja  2021r.do godz. 15.30, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz. U z 2020r. poz. 1173 ze zm.) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
  1. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2019r. poz. 1282);
  2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
  1. postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
 
 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Informacje dodatkowe
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
    2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
    4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
    6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
    7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
    8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
    9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Andryszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-10 15:42:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-10 15:42:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-26 12:34:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1340 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony