Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. ogólnoadministracyjnych
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2021-06-08
Ogłoszono dnia: 2021-06-08
Termin składania dokumentów: 2021-06-23 00:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.4.2021
Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Nidzicy
ul. Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
- Wymagania związane ze stanowiskiem
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie: wyższe;
- staż pracy: 1 rok stażu pracy w administracji publicznej;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
b. Wymagania dodatkowe:
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień na stanowisku pracy oraz umiejętność właściwej interpretacji
i stosowania przepisów prawa; - preferowane kierunki wykształcenia: administracja publiczna;
- preferowane doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku;
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, kreatywność; samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, umiejętność opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych.
- znajomość zagadnień na stanowisku pracy oraz umiejętność właściwej interpretacji
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- administrowanie urzędowym publikatorem teleinformatycznym Urzędu Miejskiego
w Nidzicy – Biuletyn Informacji Publicznej; - koordynowanie i monitorowanie zadań związanych z publikowaniem informacji publicznych w Biuletynie Informacji Publicznej przez komórki organizacyjne Urzędu;
- aktualizację informacji zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej;
- opracowywanie projektów procedur zapewniających bezpieczeństwo zasobów informatycznych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej;
- udostępnianie w Biuletynie Informacji Publicznej informacji podlegających obowiązkowemu udostępnianiu zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego przekazywanych przez komórki Urzędu;
- aktualizowanie informacji zamieszczonych w BIP na temat obowiązujących przepisów oraz sposobu załatwienia spraw dotyczących zadań wykonywanych na stanowisku pracy;
- koordynowanie procesu terminowego udzielania odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej będącej w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Nidzicy;
- prowadzenie ewidencji oraz zbioru dokumentacji w zakresie udostępnienia lub odmowy udostępnienia informacji publicznych będących w posiadaniu Urzędu Miejskiego
w Nidzicy; - rejestrowanie i koordynowanie rozpatrywania wniosków o udostępnienie informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystania oraz publikowanie treści wniosku
i wytworzonej w wyniku rozpatrzenia wniosku dokumentacji w Biuletynie Informacji Publicznej; - rejestrowanie i koordynowanie rozpatrywania petycji oraz kontrolowanie terminów udzielania odpowiedzi przez komórki merytoryczne Urzędu i gminne jednostki organizacyjne na petycje kierowane do Burmistrza i Rady Miejskiej w Nidzicy;
- rejestrowanie wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową i niezwłoczne publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu informacji o wystąpieniu podmiotu wraz ze wskazaniem oczekiwanego przez ten podmiot sposobu rozstrzygnięcia;
- organizacyjno – techniczne zabezpieczenie działalności sołtysów i rad sołeckich, w tym koordynacja realizacji wniosków i inicjatyw sołeckich;
- prowadzenie teczek organizacyjnych dla każdego sołectwa;
- organizowanie oraz zapewnienie obsługi technicznej narad sołtysów i zebrań wiejskich;
- prowadzenie książki inwentarzowej oraz ewidencji mienia znajdującego się
w poszczególnych sołectwach; - prowadzenie spraw dotyczących zmian granic lub podziału sołectw;
- realizacja w ramach funduszu soleckiego przedsięwzięć zgodnie z właściwością merytoryczną Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich;
- opisywanie dokumentów potwierdzających zgodność z wnioskiem sołectwa wydatków poniesionych na realizację przedsięwzięć;
- sporządzanie projektów zawiadomień o wysokości środków przypadających w ramach funduszu sołeckiego sołectwu na kolejny rok budżetowy oraz projektów zawiadomień
o odrzuceniu przez Burmistrza wniosku o przyznanie środków z funduszu sołeckiego; - niezwłoczne przekazywanie zaakceptowanych przez Burmistrza kopii wniosków
do Wydziału Finansowego oraz komórkom merytorycznym Urzędu, zgodnie
z właściwością rzeczową; - sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia i ustalanie wartości szacunkowej dla zadań realizowanych zgodnie z zakresem czynności;
- prowadzenie aktualnego zbioru oraz rejestru oryginałów zarządzeń Burmistrza Nidzicy;
- prowadzenie ewidencji porozumień z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego bądź innymi podmiotami;
- przypominanie komórkom merytorycznym o obowiązku dokonania okresowych weryfikacji zarządzeń Burmistrza Nidzicy w zakresie prowadzonych spraw oraz o obowiązku przygotowania projektów zarządzeń dotyczących uchylenia lub zmiany nieaktualnych procedur w terminie do 31 grudnia każdego roku;
- przesyłanie elektronicznie zarządzeń do wiadomości i realizacji komórkom merytorycznym
i jednostkom.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Warunki pracy:
- zatrudnienie od 1 sierpnia 2021r. na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
- na stanowisku podinspektora ds. ogólnoadministracyjnych zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca znajduje się na II piętrze. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
- jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
- Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na drugim piętrze w budynku bez podjazdu dla osoby niepełnosprawnej.
V. Wymagane dokumenty:
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe;
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-06-23 00:00:00
b. Sposób:
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora ds. ogólnaadministracyjnych w terminie do dnia 23 czerwca 2021 r. do godz. 15 30, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020r. poz. 1173 z późn. zm.). Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
- Przebieg postępowania w sprawie naboru:
- postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019r. poz. 1282),
- nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
- I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
- II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna,
- postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Informacje dodatkowe
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Andryszkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-08 14:16:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Maksym |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-08 14:17:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Rostkowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-01 14:14:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1227 raz(y) |