ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. ogólnoadministracyjnych

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2021-06-08

Ogłoszono dnia: 2021-06-08

Termin składania dokumentów: 2021-06-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.4.2021

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
  1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Nidzicy
ul. Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
  1. Wymagania związane ze stanowiskiem
 
  1. Wymagania niezbędne:
  1.  obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie: wyższe;
  3. staż pracy: 1 rok stażu pracy w administracji publicznej;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
  7. nieposzlakowana opinia;           
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość  zagadnień na stanowisku pracy oraz umiejętność właściwej interpretacji
       i stosowania przepisów prawa;
    2. preferowane kierunki wykształcenia: administracja publiczna;
    3. preferowane doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku;
    4. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
    5. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, kreatywność; samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, umiejętność opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • administrowanie urzędowym publikatorem teleinformatycznym Urzędu Miejskiego
    w Nidzicy – Biuletyn Informacji Publicznej;
  • koordynowanie i monitorowanie zadań związanych z publikowaniem informacji publicznych w Biuletynie Informacji Publicznej przez komórki organizacyjne Urzędu;
  • aktualizację informacji zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej;
  • opracowywanie projektów procedur zapewniających bezpieczeństwo zasobów informatycznych zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej;
  • udostępnianie w Biuletynie Informacji Publicznej informacji podlegających obowiązkowemu udostępnianiu zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego przekazywanych przez komórki Urzędu;
  • aktualizowanie informacji zamieszczonych w BIP na temat obowiązujących przepisów oraz sposobu załatwienia spraw dotyczących zadań wykonywanych na stanowisku pracy;
  •  koordynowanie procesu terminowego udzielania odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej będącej w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Nidzicy;
  • prowadzenie ewidencji oraz zbioru dokumentacji w zakresie udostępnienia lub odmowy udostępnienia informacji publicznych będących w posiadaniu Urzędu Miejskiego
    w Nidzicy;
  • rejestrowanie i  koordynowanie rozpatrywania wniosków o udostępnienie informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystania oraz publikowanie treści wniosku
     i  wytworzonej w wyniku rozpatrzenia wniosku dokumentacji w Biuletynie Informacji Publicznej;
  • rejestrowanie i koordynowanie rozpatrywania petycji oraz kontrolowanie terminów udzielania odpowiedzi przez komórki merytoryczne Urzędu i gminne jednostki organizacyjne na petycje kierowane do Burmistrza i Rady Miejskiej w Nidzicy;
  • rejestrowanie wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową  i niezwłoczne publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu informacji o wystąpieniu podmiotu wraz ze wskazaniem oczekiwanego przez ten podmiot sposobu rozstrzygnięcia;
  • organizacyjno – techniczne zabezpieczenie działalności sołtysów i rad sołeckich, w tym koordynacja realizacji wniosków i inicjatyw sołeckich;
  •  prowadzenie teczek organizacyjnych dla każdego sołectwa;
  • organizowanie oraz zapewnienie obsługi technicznej narad sołtysów i zebrań wiejskich;
  • prowadzenie książki inwentarzowej oraz ewidencji mienia znajdującego się
    w poszczególnych sołectwach;
  • prowadzenie spraw dotyczących zmian granic lub podziału sołectw;
  • realizacja w ramach funduszu soleckiego przedsięwzięć zgodnie z właściwością merytoryczną Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich;
  • opisywanie dokumentów potwierdzających zgodność z wnioskiem sołectwa wydatków poniesionych na realizację przedsięwzięć;
  • sporządzanie projektów zawiadomień o wysokości środków przypadających w ramach funduszu sołeckiego sołectwu na kolejny rok budżetowy oraz projektów zawiadomień
    o odrzuceniu przez Burmistrza wniosku o przyznanie środków z funduszu sołeckiego;
  • niezwłoczne przekazywanie zaakceptowanych przez Burmistrza kopii wniosków
    do Wydziału Finansowego oraz komórkom merytorycznym Urzędu, zgodnie
    z właściwością rzeczową;
  • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia i ustalanie wartości szacunkowej dla zadań realizowanych zgodnie z zakresem czynności;
  • prowadzenie aktualnego zbioru oraz rejestru oryginałów zarządzeń Burmistrza Nidzicy;
  • prowadzenie ewidencji porozumień z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego bądź innymi podmiotami;
  • przypominanie komórkom merytorycznym o obowiązku dokonania okresowych weryfikacji zarządzeń Burmistrza Nidzicy w zakresie prowadzonych spraw oraz o obowiązku przygotowania projektów zarządzeń dotyczących uchylenia lub zmiany nieaktualnych procedur w terminie do 31 grudnia każdego roku;
  • przesyłanie elektronicznie zarządzeń do wiadomości i realizacji  komórkom merytorycznym
    i jednostkom.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Warunki pracy:
  1. zatrudnienie od 1 sierpnia 2021r. na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282);
  2. na stanowisku podinspektora ds. ogólnoadministracyjnych zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca znajduje się na II piętrze. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
  1. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na drugim piętrze w budynku bez podjazdu dla osoby niepełnosprawnej.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Wymagane dokumenty:
    1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
    2. list motywacyjny;
    3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe;
    5. kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
    6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
    7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
    8. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
    9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
 
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-06-23 00:00:00
b. Sposób:
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora ds. ogólnaadministracyjnych w terminie do dnia 23 czerwca 2021 r. do godz. 15 30, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020r. poz. 1173 z późn. zm.). Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
c. Miejsce:
  1. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019r. poz. 1282),
  2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna,
  1. postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem,
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Informacje dodatkowe
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
    2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
    4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
    6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
    7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
    8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
    9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Andryszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-08 14:16:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-08 14:17:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rostkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-01 14:14:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1227 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony