Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Bieżący remont dróg gminnych zamiejskich oraz ulic i placów gminnych na terenie miasta Nidzica o nawierzchni gruntowej i żwirowejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Bieżący remont dróg gminnych zamiejskich oraz ulic i placów gminnych na terenie miasta Nidzica o nawierzchni gruntowej i żwirowejSzczegóły informacji
Bieżący remont dróg gminnych zamiejskich oraz ulic i placów gminnych na terenie miasta Nidzica o nawierzchni gruntowej i żwirowej
Status: rozstrzygnięty
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Urząd Miejski w Nidzicy
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 12938-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-05 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-05 11:15:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Nidzicy
Ogłoszono dnia: 2010-01-15 przez Halina Piotrkowska
Treść:
Nidzica, dnia 15 stycznia 2010r.
Nr postępowania: TI. 341-2/10
O G Ł O S Z E N I E
GMINA NIDZICA
Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
ogłasza przetarg nieograniczony
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ < OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE art.11 ust.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
na roboty budowlane :
„Bieżący remont dróg gminnych zamiejskich oraz ulic i placów gminnych na terenie miasta Nidzica o nawierzchni gruntowej i żwirowej”
CPV: 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżący remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej obejmujący :
1) remont dróg gminnych zamiejskich w następującym zakresie :
a)profilowanie równiarką samojezdną (110KM) - 250,0 godz.
b) zagęszczenie walcem statycznym samojezdnym ogumionym (10 t) – 250,0 godz.
c) dostawa kruszywa inwestora – 200,0 t
d) dostawa kruszywa naturalnego pospółki (0 – 31,50 mm) – 1.300,0 t
e) dostawa kruszywa łamanego betonowego (0 – 63,0 mm) - 350,0 t
2) remont ulic i placów gminnych na terenie miasta Nidzica w następującym zakresie :
a)profilowanie równiarką samojezdną (110KM) - 80,0 godz.
b) zagęszczenie walcem statycznym samojezdnym ogumionym (10 t) – 80,0 godz.
c) dostawa kruszywa inwestora – 590,0 t
d) dostawa kruszywa naturalnego pospółki (0 – 31,50 mm) – 150,0 t
e) dostawa kruszywa łamanego betonowego (0 – 63,0 mm) - 80,0 t
Zakres i sposób wykonania zamówienia określają:
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
- Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/lubodebrać osobiście w Urzędzie Miejskim w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7.30 15.30 lub po złożeniu odpowiedniego wniosku: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na mail: um_przetargi@nidzica.pl Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
Warunki udziału w postępowaniu
1.
A/ Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą:
1.1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. posiadanie wiedzy i doświadczenia;
1.3. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4. sytuację ekonomiczną i finansową.
i złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniusporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
B/ Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia i złożą wraz z ofertą stosowne oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
2. Informacje o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty:
2.1. Wykaz wykonanej jednej lub kilka robót polegających na remoncie dróg o nawierzchni gruntowej i żwirowej kruszywem o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione do spełnienia warunku zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, opinie, protokoły odbioru, itp.), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ.
2.2. Wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia (dysponować minimum trzema środkami transportu o ładowności co najmniej 12 ton każdy), wraz załączeniem kserokopii dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania tym sprzętem, sporządzony przed upływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty:
2.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ przed upływem terminu składania ofert.
2.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817).
3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
3.1. Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt. IV SIWZ nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń według formuły "Spełnia-Niespełnia" .Nie wykazanie w wy-starczający sposób potwierdzenia spełnienia żądanych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
3.2. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1A/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1A/ ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4.
3.3. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenia zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku, jeżeli wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później jak w dniu upływu terminu składania ofert, nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca jest także zobowiązany wykazać, że nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wykonawca także wykaże, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 2.3. i 2.4.. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
3.4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817)
3.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ.
Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nidzicy (pokój nr 19) lub przesłać na adres: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica do dnia:
05 lutego 2010 roku do godz. 11:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 lutego 2010 roku o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.01.2010 r.
pod poz.12938-2010
BURMISTRZ NIDZICY
DARIUSZ SZYPULSKI
Wykonała:A.Romanik
Kierownik Wydz. TI:H.Piotrkowska
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Bieżący remont dróg gminnych zamiejskich oraz ulic i placów gminnych na terenie miasta Nidzica o nawierzchni gruntowej i żwirowejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Bieżący remont dróg gminnych zamiejskich oraz ulic i placów gminnych na terenie miasta Nidzica o nawierzchni gruntowej i żwirowej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Romanik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-01-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Piotrkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-01-15 14:50:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Dobrowolski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-01-15 15:10:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mariusz Dobrowolski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-02-11 09:49:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 993 raz(y) |