Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. obsługi sekretariatu
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2017-10-19
Ogłoszono dnia: 2017-10-19 przez Anna Andryszkiewicz
Termin składania dokumentów: 2017-10-30 16:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.5.2017
Zlecający: Burmistrz Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na stanowisku podinspektora ds. obsługi sekretariatu:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe,
- co najmniej dwuletni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań podinspektora ds. obsługi sekretariatu:
- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy o pracownikach samorządowych;
- Statut Gminy Nidzica;
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Nidzicy;
2. umiejętność redagowania pism, protokołów, notatek, w sprawach z zakresu stanowiska;
3. umiejętność nawiązywania kontaktów i miła prezentacja;
4. umiejętność organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy
5. umiejętność pracy w zespole;
6. komunikatywność, kreatywność;
7. umiejętność obsługi komputera (w szczególności programów – pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
8. dodatkowym atutem będzie staż pracy na podobnym stanowisku.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Obsługa kancelaryjna sekretariatu Burmistrza i jego Zastępcy, a w tym:
- ustalanie i organizacja kalendarza spotkań Burmistrza i jego Zastępcy;
- przygotowywanie i realizacja planu działań promującego inicjatywy i przedsięwzięcia Burmistrza;
- współpraca z komórkami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie przepływu informacji;
- przygotowywanie materiałów sprawozdawczo - informacyjnych Burmistrzowi i Zastępcy Burmistrza, w tym sprawozdań z działalności międzysesyjnej;
- nawiązywanie kontaktów zewnętrznych dla potrzeb Burmistrza i Zastępcy Burmistrza;
- koordynowanie i obsługa spotkań z mieszkańcami, grupami środowiskowymi, zawodowymi, stowarzyszeniami oraz konferencji i narad organizowanych przez Burmistrza oraz Zastępcę Burmistrza, m.in. w zakresie:
- organizacyjnym (uzgadnianie terminów, miejsc spotkań, rezerwacja sal, współpraca z
organizatorem/inicjatorem spotkania itp.),
- merytorycznym (przygotowywanie prezentacji we współpracy z innymi komórkami
organizacyjnymi i jednostkami),
- technicznym ( zapewnienie niezbędnego sprzętu: rzutnik, laptop, aparat fotograficzny,
nagłośnienie itp.),
- promocyjnym i medialnym (we współpracy z Wydziałem Promocji i Komunikacji Społecznej);
7. współudział w organizacji i obsłudze uroczystości i świąt z udziałem Burmistrza;
8.przygotowywanie tekstów życzeń, gratulacji, a także wystąpień i przemówień okolicznościowych Burmistrza oraz osób przez niego wyznaczonych;
9.wysyłanie od Burmistrza życzeń z okazji świąt, jubileuszy itp.;
10.organizowanie wyjazdów służbowych Burmistrza oraz Zastępcy Burmistrza;
11.obsługa centrali telefonicznej oraz faxu;
12. koordynowanie terminowego podpisywania dokumentów przedkładanych do podpisu Burmistrza i jego Zastępcy;
13. niezwłoczne przedkładanie do dekretacji pism przychodzących do Urzędu, po uprzednim zarejestrowaniu w Biurze Obsługi Klienta;
14. zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej, głównie przez protokółowanie/notowanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji;
15. organizowanie i ewidencjonowanie przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Burmistrza i jego Zastępcę;
16. prowadzenie zbioru korespondencji okolicznościowej, której adresatem jest Burmistrz;
17. wydawanie i ewidencjonowanie druków delegacji służbowych;
18. prowadzenie podstawowej dokumentacji dotyczącej użytkowania samochodu służbowego Skoda ( m.in. sporządzanie miesięcznego zestawienia zużycia paliwa);
19. prowadzenie podręcznej biblioteczki oraz teczek akt dla Burmistrza i jego Zastępcy;
20. przygotowywanie zapotrzebowania na druki, formularze i pieczęcie, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez komórki Urzędu;
21. prowadzenie ewidencji pieczęci wydanych dla pracowników Urzędu;
22. obsługa elektronicznych skrzynek podawczych: ePUAP i Cyfrowy Urząd, w tym terminowe odbieranie poczty, weryfikowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego i przekazywanie do Biura Obsługi Klienta celem rejestracji;
23. prowadzenie zbioru wypisów aktów notarialnych dla potrzeb Urzędu w formie elektronicznej i papierowej;
24. terminowe odbieranie poczty internetowej przesyłanej na adres e-mail um@nidzica.pl i przekazywanie jej do Biura Obsługi Klienta celem rejestracji;
25. obsługa urządzeń poligraficznych znajdujących się w sekretariacie;
26. dokonywanie niezbędnych zakupów na potrzeby obsługi spotkań Burmistrza, jego Zastępcy;
27. sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia i ustalanie wartości szacunkowej dla zadań realizowanych zgodnie z zakresem czynności, w tym m.in. zakup usług telefonii stacjonarnej i komórkowej;
28. aktualizowanie informacji zamieszczonych w BIP na temat obowiązujących przepisów oraz sposobu załatwienia spraw dotyczących zadań wykonywanych na stanowisku pracy;
29. przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej;
30. prowadzenie zbioru opinii sporządzanych przez radców prawnych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim na potrzeby Burmistrza oraz poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu w formie papierowej i elektronicznej;
31. prowadzenie spraw związanych z wyborem członków Miejskiej Rady Seniorów w Nidzicy oraz obsługą organizacyjno-administracyjną;
32. wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Miasta, Zastępcy kierownika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
- miejsce pracy: Urząd Miejski w Nidzicy;
- obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
- jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
5. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na II piętrze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.
V. Wymagane dokumenty:
6. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora ds. obsługi sekretariatu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ze zm. ),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902 ze zm. )” i własnoręcznym podpisemVI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-10-30 16:00:00
b. Sposób:
7. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora ds. obsługi sekretariatu” w terminie do dnia 30 października 2017r. (włącznie) do godz. 16.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2016r. poz. 902 ze zm.);
- komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;
- z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
VII. Informacje dodatkowe:
Dodatkowe informacje w zakresie przygotowania oferty o pracę można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Andryszkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Kosmala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-19 13:23:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Chabowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-19 14:25:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewelina Lisiecka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-11-03 08:52:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1717 raz(y) |