ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych

Szczegóły informacji

Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Nidzica

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 29716- 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-02-06 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-02-06 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica

Ogłoszono dnia: 2013-01-22 przez Dariusz Szypulski

Treść:

Nidzica, dnia 22 stycznia 2013r.                                           Nr postępowania: TI. 271.2.2013

 

Nidzica: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg gminnych

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy elementów pasa drogowego dróg zamiejskich oraz ulic i placów na terenie miasta Nidzica obejmujący :

1) remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową - średnia głębokość  wyboju  5 cm – 580,0 m2,

2) powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – wyboje o głębokości  1,5 cm z  zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 390,0 m2,

3) powierzchniowe utrwalenie – za dalsze 0,5 cm do 5 cm głębokości wyboju przy pomocy grysów z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca – 390,0 m2,

4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa –   grubość po zagęszczeniu 4 cm – 260,0 m2,

5) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów - rakowiny z   zastosowaniem skrapiarki przewoźnej – 260,0 m2,

6) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce  cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 40,0 m2,

7) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin – 53,0 m2,

8) remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych  o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 35,0 m2,

9) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z  wypełnieniem spoin piaskiem – 48,0 m2,

10) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej – 28,0 m,

11) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin  piaskiem – 28,0 m,

12) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 13,0 szt.,

13) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 9,0 szt.,

14) roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z  rozbiórki na odl. do 1 km – 65,0 m2,

15) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 40,0 m2,

16) podbudowa betonowa bez dylatacji – grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 7,0 m2,

17) remonty nawierzchni z betonu – 4,0 m3,

18) ścieki uliczne z prefabrykatów 50x28x10 cm na ławie betonowej o przekroju 0,07 m2 – 13,0 m,

19) ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach – 13,0 m,

20) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno – wyboje o gł. do 5 cm –    11,0 m2,

21) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno – następna warstwa ponad 5 cm –  7,0 m2,

22) wymiana odwodnienia chodnikowego liniowego – 13,0 m,

23) naprawa barier ochronnych stalowych – 13,0 m,

24) wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wys. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 5,0 m2,

25) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 5,0 m2,

26) wykonanie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 5,0 m2,

27) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-pisakowej z ławą betonową z oporem – 5,0 m,

28) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 5,0 m.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp przyjęto możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia wymienionego w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:

a) zmiany osoby wymienionej w § 7 projektu umowy w przypadku rezygnacji przez tą osobę z  

podjętych funkcji,

b) zmiany  podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców,

c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/gmina_nidzica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 5) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_przetargi@nidzica.pl

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:            

                                                           06.02.2013 godzina 11:00,

miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.02.2013 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.01.2013 r.

 pod poz. 29716- 2013

 

 

 

                                                                                                                                                                    

 

BURMISTRZ NIDZICY

DARIUSZ SZYPULSKI

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dariusz Szypulski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Szypulski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-22 11:35:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Dobrowolski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-22 11:48:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-27 09:41:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1225 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony