ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zwrot podatku akcyzowego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO

Informacja ogłoszona dnia 2024-02-01 09:57:26 przez Halina Jarzyńska

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO
 
 
Każdy rolnik, który chce odzyskać część pieniędzy wydanych na olej napędowy używany do produkcji rolnej powinien zbierać faktury VAT
 
Wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej należy składać w dwóch terminach:
  • w terminie od 1 lutego br. do 29 lutego br.
  • w terminie od 1 sierpnia br. do 31 sierpnia br.
Limit zwrotu podatku akcyzowego w 2024 r. wynosi:
 
160,60 zł * ilość ha użytków rolnych          
 
oraz  
 
58,40 zł * średnia roczna liczba dużych jednostek przeliczeniowych bydła, kóz, owiec, koni
 
5,84 zł * średnia roczna liczba dużych jednostek przeliczeniowych świń
 
 
Pieniądze wypłacane będą w terminach:
1 - 30 kwietnia 2024 r.  w przypadku złożenia wniosku w pierwszym terminie
1 - 31 października 2024 r. w przypadku złożenia wniosku w drugim terminie
gotówką w kasie urzędu gminy lub miasta, albo przelewem na rachunek bankowy podany we wniosku. 
 
Do wniosku należy dołączyć:
- faktury zakupu oleju napędowego za ostatnie pół roku,
- dokumenty potwierdzające posiadany areał  (w przypadku dzierżawy, użyczenia lub innej formy posiadania pośredniego),
- wykaz faktur,
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie,
- dokument wydany przez kierownika biura powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zawierający informacje o średniej rocznej liczbie świń oraz liczbie dużych jednostek przeliczeniowych bydła, owiec, kóz i koni, będących w posiadaniu producenta rolnego.
 
Na wnioski i faktury czeka pracownik Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Nidzicy: II piętro, pokój nr 37.
 
Informacji udziela: inspektor ds. kontroli i finansów Marzena Dzwonkowska, tel. 89 625 07 37 lub Alicja Olszowa  tel. 89 625 07 33.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nidzicy Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-01 09:52:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-01 09:57:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Halina Jarzyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-01 11:53:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
117 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony