ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Planowanie przestrzenne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OBWIESZCZENIE o zebranym materiale dowodowym w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Informacja ogłoszona dnia 2021-02-25 11:58:51 przez Paulina Maksym, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nidzica, dn. 24 lutego 2021 r.
TI.6733.2.2021
 
OBWIESZCZENIE
o zebranym materiale dowodowym w postępowaniu administracyjnym w sprawie
 wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293) oraz art. 10 §1 i  49 ustawy z dnia  14 czerwca 1960 r. Kodeks  postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256)
zawiadamiam strony,
iż w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na „przebudowie stacji transformatorowej SN/nN, linii napowietrznej nN oraz budowa linii kablowej nN wraz ze złączami kablowymi na działkach o nr ew. 3393/1, 198, 209/1, 196, 197/5, 197/6, 197/1, 197/2, 197/3, 195, 197/4 w obrębie Piątki, gm. Nidzica”
 
został zgromadzony materiał dowodowy dający podstawę do wydania ww. decyzji, z którym można się zapoznać i co, do którego można się wypowiedzieć w terminach określonych w poniższym pouczeniu.
 
W związku z powyższym informuję, że strony mogą zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia.
 
Z uwagi na § 24 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, oraz treść Zarządzenia Nr 875/2021 Burmistrza Nidzicy z dnia 22 lutego 2021 r. w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów i organizacji pracy w Urzędzie Miejskim w Nidzicy w okresie obowiązywania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii wyłączona została bezpośrednia obsługa interesantów. Wobec powyższego dokonywanie wszelkich czynności (zapoznanie się z aktami sprawy) jest możliwe za pośrednictwem:
1) Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej(e-PUAP);
2) poczty elektronicznej na adres: lub telefonicznie (tel. 89 625 07 42), w przypadku gdy nie jest wymagany podpis wnioskodawcy.
3) operatora pocztowego, jeśli osoba nie posiada konta na platformie e-PUAP, profilu zaufanego albo certyfikatu kwalifikowanego;
4) pojemnika (urny) umieszczonego w wejściu głównym do budynku Ratusza, poprzez pozostawienie w nim dokumentów, które wyjmowane z niej będą na następny dzień i rejestrowane poprzez wprowadzanie ich do elektronicznego systemu obiegu dokumentacji.
 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Piotrkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-25 11:58:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-25 11:58:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-02-25 11:58:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
203 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony