ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Planowanie przestrzenne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAWIADOMIENIE BURMISTRZA NIDZICY o wydanych postanowieniach w sprawie uzgodnienia projektu decyzji i zebranym materiale dowodowym w postępowaniu administracyjnym dotyczącym wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Informacja ogłoszona dnia 2024-01-18 13:57:57 przez Paulina Maksym, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                   Nidzica,  dnia 18 stycznia 2024 r.
  
TI.6733.8.2023
 
ZAWIADOMIENIE
BURMISTRZA NIDZICY
o wydanych postanowieniach w sprawie uzgodnienia projektu decyzji i zebranym materiale dowodowym w postępowaniu administracyjnym dotyczącym
 wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 10 §1 i  49 ustawy z dnia  14 czerwca 1960 r. Kodeks  postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
zawiadamiam strony,
iż w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na dostosowaniu stacji transformatorowej SN/nN oraz linii napowietrznej nN 0,4 kV do wymaganych parametrów na działkach o nr ew.: 134/1, 155/1, 211 położonych w obrębie Olszewo, gmina Nidzica,  dokonano uzgodnień projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego przez:
  • Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego - uzgodniono w myśl art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. w przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane;
  • Starostę Nidzickiego - uzgodniono w myśl art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. w przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane;
  • Dyrektora Zarządu Zlewni w Ciechanowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - uzgodniono w myśl art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. w przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane;
  • Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie – postanowienie znak: ZDW.TU/5330/015/2024 z dnia 08.01.2024 r.
Jednocześnie zawiadamiam, żezostał zgromadzony materiał dowodowy dający podstawę do wydania ww. decyzji.
W związku z powyższym informuję, że strony mogą zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie,jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia.
Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będzie lokalizowana inwestycja celu publicznego  zawiadamia się w sposób określony w art. 39 Kpa.
Pozostałe strony postępowania zawiadamia się poprzez udostępnienie zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (https://bip.nidzica.pl/) oraz w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Zawiadomienie to uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
 
 
 
Otrzymują:
  1. pełnomocnik wnioskodawcy;
  2. właściciele nieruchomości, na których będzie lokalizowana inwestycja, zgodnie z rozdzielnikiem;
  3. pozostałe strony postępowania poprzez udostępnienie zawiadomienia:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nidzicy w dniu 18.01.2024 r.
- na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nidzicy;
- na tablicy ogłoszeń w miejscowości Rozdroże;
  1. a/a
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nidzicy Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-18 13:57:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-18 13:57:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-18 13:57:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
52 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony