ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Planowanie przestrzenne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie Burmistrza Nidzicy o wydanych postanowieniach w sprawie uzgodnienia projektu decyzji i zebranym materiale dowodowym w postępowaniu administracyjnym dotyczącym wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 16/5 w obrębie Bolejny, gmina Nidzica.

Informacja ogłoszona dnia 2024-03-29 09:11:09 przez Halina Jarzyńska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                           Nidzica,  dnia 29 marca 2024 r.  
TI.6733.2.2024
 
ZAWIADOMIENIE
BURMISTRZA NIDZICY
o wydanych postanowieniach w sprawie uzgodnienia projektu decyzji i zebranym materiale dowodowym w postępowaniu administracyjnym dotyczącym
 wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
     Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 10 §1 i  49 ustawy z dnia  14 czerwca 1960 r. Kodeks  postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
 
zawiadamiam strony,
 
iż w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 16/5 w obrębie Bolejny, gmina Nidzica,  dokonano uzgodnień projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego przez:
  • Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego – postanowienie znak: ZNS.9022.2.4.2024 z dnia 14.03.2024 r. o uzgodnieniu projektu decyzji pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych;
  • Dyrektora Zarządu Zlewni w Olsztynie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - uzgodniono w myśl art. 53 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. w przypadku nie zajęcia stanowiska przez organ uzgadniający w terminie 2 tygodni od dnia doręczenia wystąpienia o uzgodnienie – uzgodnienie uważa się za dokonane;
  • Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie - uzgodniono w myśl art. 53 ust. 5 i ust. 5c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. niewyrażenie stanowiska w terminie 21 dni od dnia otrzymania projektu decyzji przez regionalnego dyrektora ochrony środowiska uznaje się za uzgodnienie decyzji.
     Jednocześnie zawiadamiam, że został zgromadzony materiał dowodowy dający podstawę do wydania ww. decyzji.
     W związku z powyższym informuję, że strony mogą zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie,jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia.
     Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będzie lokalizowana inwestycja celu publicznego  zawiadamia się w sposób określony w art. 39 Kpa.
     Pozostałe strony postępowania zawiadamia się poprzez udostępnienie zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (https://bip.nidzica.pl/) oraz w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Zawiadomienie to uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
 
                              
                   
Otrzymują:
1) pełnomocnik wnioskodawcy;
2) pozostałe strony postępowania poprzez udostępnienie zawiadomienia:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nidzicy w dniu 29.03.2024 r.
- na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nidzicy;
- na tablicy ogłoszeń w miejscowości Żelazno;
3) a/a

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Piotrkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-29 09:09:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-29 09:11:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Halina Jarzyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-29 09:11:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
77 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony