ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ochrona środowiska

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „rozbudowie kotłowni o kotłownię opalaną biomasą o mocy do 5 MW i zgazowarki pelletu z turbiną gazową wraz z niezbędnymi urządzeniami technologicznymi, kominem, silosem na pellet, zbiornikiem retencyjnym wód opadowych i niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu”.

Informacja ogłoszona dnia 2024-02-22 11:40:20 przez Halina Jarzyńska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Nidzica, 22 lutego 2024 r.   
TI.6220.3.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
 
     Na podstawie art. 10 § 1, art. 36 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 775 z późn. zm.)- dalej kpa, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 1094 z późn. zm.)- dalej ustawy ooś
 
zawiadamiam Strony postępowania, że
 
w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „rozbudowie kotłowni o kotłownię opalaną biomasą o mocy do 5 MW i zgazowarki pelletu z turbiną gazową wraz z niezbędnymi urządzeniami technologicznymi, kominem, silosem na pellet, zbiornikiem retencyjnym wód opadowych i niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu”:
  1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie pismem znak: WOOŚ.4220.58.2024.BG.1 z dnia 19.02.2024r. wezwał do uzupełnienia dokumentacji w w/w sprawie. Jednocześnie poinformował, że ze względu na konieczność uzupełnienia dokumentacji zajęcie stanowiska w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania zamierzenia na środowisko nastąpi w  terminie 30 dni od dnia przedłożenia ww. uzupełnia. Ponadto poinformował, że zgodnie z art. 37 kpa, Strona ma prawo wniesienia ponaglenia w związku z niezałatwieniem sprawy w terminie lub gdy postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie wraz z uzasadnieniem składa się do organu wyższego stopnia (tj. Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska) za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie (Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska).
  2. Dyrektor Zarządu Zlewni w Ciechanowie pismem znak: WC.ZZŚ.4901.27.2024.EK z dnia 21 lutego 2024r. wezwał do uzupełnienia dokumentacji w w/w sprawie. Jednocześnie poinformował, że ze względu na konieczność uzupełnienia dokumentacji zajęcie stanowiska w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania zamierzenia na środowisko nastąpi w  terminie do dnia 7 marca 2024r.   Ponadto poinformował, że zgodnie z art. 37 kpa, Strona ma prawo wniesienia ponaglenia w związku z niezałatwieniem sprawy w terminie lub gdy postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie wraz z uzasadnieniem składa się do organu wyższego stopnia (tj. Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie) za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie (Dyrektor Zarządu Zlewni w Ciechanowie).
  3. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nidzicy pismem znak: ZNS.9022..1.3.2024 z dnia 16 lutego 2024r. poinformował, że ze względu na skomplikowany charakter inwestycji zajęcie stanowiska w przedmiotowej sprawie nastąpi w terminie do dnia 8 marca 2024r. Zgodnie z art. 37  kpa, Stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli nie załatwiono sprawy w terminie, bądź w przypadku, gdy postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie (zgodnie z art. 37 § 2 Kpa). Ponaglenie wraz z uzasadnieniem składa się do organu wyższego stopnia (tj. Warmińsko- Mazurski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny, ul. Żeromskiego 16, 10- 561 Olsztyn) za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie (Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nidzicy).
     Zawiadomienie stron uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez:
  • zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (http://bip.nidzica.pl/),
  • wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nidzicy,

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Arcyz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-22 11:40:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-22 11:40:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Halina Jarzyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-22 11:40:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
89 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony