ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy”

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
                         Nidzica, 31.08.2018 r.
               
OSO.2601.3.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zwracam się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na  dostawę materiałów biurowych  na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” (cz. V)  zgodnie  z niżej opisanym  przedmiotem  zamówienia:
 
 
Lp.
Nazwa artykułu
Ilość
1.
Długopis SORENTO 0,7 (niebieski, automatyczny z wymiennym wkładem)
48 szt
2.
Karteczki samoprzylepne (38 x 51 mm żółte, opakowanie zawiera 3 x 100 kartek)
10 op.
3.
Karteczki samoprzylepne, wymiary 76 x 76 mm (żółte, 100 kartek)
10 op.
4.
Klej w sztyfcie TETIS PVP super mocny 15 g - biały
20 szt.
5.
Klipsy biurowe (rozmiar 19 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
2 op.
6.
Klipsy biurowe (rozmiar 25 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
2 op.
7.
Klipsy biurowe (rozmiar 32 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
2 op.
8.
Koperty C4 (białe, samoklejące, w opakowaniu 250 sztuk)
2 op.
9.
Korektor w taśmie Pritt mini roller
10 szt.
10.
Notes - kostka biurowa (biały; nieklejony; 8,5 x 8,5 x 3,5 cm)
10 szt.
11.
Papier na wizytówki kratkowany - biały 246g/m2 (opakowanie zawiera 25 arkuszy A4)
1 op.
12.
Papier xero A3 80 g POLlux (ryza zawiera 500 arkuszy)
5 ryz
13.
Papier xero A4 80 g POLlux (ryza zawiera 500 arkuszy)
250 ryz
14.
Segregator dźwigniowy A4/75 (zielone, czarne, niebieskie)
40 szt.
15.
Skoroszyt twardy PCV A4 z oczkami (przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, twarda)
60 szt.
16.
Taśma klejąca bezbarwna (średnica 2,5 cm)
20 szt.
17.
Wąsy do skoroszytu Durable Flexi (opakowanie zawiera 25 szt.)
50 op.
18.
Wkład do długopisu żelowego PENAC FX-1, gr. linii 0,35 mm (w opakowaniu 12 szt.) - niebieskie
2 op.
19.
Zakreślacz ze ściętą końcówką – fluorescencyjne (niebieskie, żółte, zielone)
10 szt.
20.
Zszywacz (do 100 kartek)
5 szt.
21.
Zszywacz elektryczny RAPID (do 20 kartek)
1 szt.
22.
Wkład cienkopisu kulkowego PENTEL EnerGel  BLN105 (czarny)
4 szt.
23.
Podkładka na biurko 70x52 przezroczysta
1 szt.
 
Termin realizacji zamówienia do dnia: 14 września 2018 r.
 
Kryterium oceny ofert i ich waga: cena  100 %
Inne istotne warunki realizacji zamówienia (projekt umowy):
 -  dostawa towaru w wersji oryginalnej,
 -  dostarczenie  własnym transportem.
 
Ofertę prosimy złożyć do 7 września 2018 r. w dowolny sposób: drogą pocztową, faksem: 89 625 07 11, pocztą elektroniczną: lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Nidzicy: 13-100 Nidzica ul. Plac Wolności 1 pok. nr 1. W ofercie prosimy o umieszczenie numeru telefonu kontaktowego z osobą odpowiedzialną za przedstawienie oferty.   
 
Uwagi:
Dostawca wystawi fakturę, gdzie nabywcą jest: Gmina Nidzica ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica,  NIP: 9840161572, odbiorcą: Urząd Miejski w Nidzicy, po uprzednim odbiorze dostawy przez Zamawiającego.
 
 
 
 
 
 
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
 
Sporządziła:
Alicja Rożek – tel. 89 625 07 60
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Kosmala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-08-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Rożek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-08-31 13:47:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-08-31 13:50:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-09-10 15:23:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2176 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji