ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE na „Świadczenie usług weterynaryjnych w zakresie sterylizacji i kastracji bezdomnych psów i kotów z terenu gminy Nidzica, dla których brak jest miejsca w Schronisku”

Informacja ogłoszona dnia 2018-04-27 09:12:53 przez Paulina Maksym, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMKR.6140.9.2018                                                                                                                                                                                                                   Nidzica, 23 kwietnia 2018 r.
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica zaprasza do złożenia oferty na:
      „Świadczenie usług weterynaryjnych w zakresie sterylizacji i kastracji bezdomnych psów i kotów z terenu gminy Nidzica, dla których brak jest miejsca w Schronisku
 
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi wymienione w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę uwzględnił wszystkie pozycje określone w formularzu załączonym do zapytania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż podany przez Zamawiającego.
 
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 14 grudnia 2018 r.  
 
Warunki płatności: przelew 14 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury/rachunku.
 
Kryterium oceny ofert i ich waga: Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę oraz zaakceptuje treść umowy poprzez zaparafowanie jej stron i dołączenie do oferty - cena 100%.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Nidzicy, ul. Pl. Wolności 1 (Ratusz) pokój 31 lub telefonicznie – Przemysław Brzuzy 89 625 07 46.
Ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy na adres: 13-100 Nidzica, ul. Plac Wolności 1  w terminie do 07 maja 2018 r. do godz. 1530.
 
Do oferty należy dołączyć:
  1. dokument potwierdzający uzyskanie wpisu do ewidencji zakładów leczniczych prowadzonej przez radę lekarsko-weterynaryjną;
  2. dokument potwierdzający, iż usługi będą świadczone przez lekarza weterynarii posiadającego prawo wykonywania tego zawodu, przyznane przez okręgową radę lekarsko-weterynaryjną;
  3. oświadczenie o posiadaniu urządzeń, środków oraz zatrudnieniu osób niezbędnych do świadczenia usług.
Powyższe dokumenty powinny zostać dołączone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wprowadzonym Zarządzeniem nr 1239/2014 Burmistrza Nidzicy z dnia 16 września 2014 roku.
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
  1. negocjowania z Oferentami (ustnie lub pisemnie) cen i pozostałych elementów ofert, złożonych w wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku, w przypadku uzyskania ofert z tymi samymi cenami;
  2. zamknięcia procedury bez wyboru oferty bez podawania przyczyn;
  3. odwołania niniejszego postępowania bez podawania przyczyn.
 
 
 
Załączniki:
  1. formularz ofertowy;
  2.  projekt umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Kosmala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-04-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Krystkiewicz-Hablutzel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-04-27 09:11:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-04-27 09:12:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Patrycja Lipner
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-07-27 11:17:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1235 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony