ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy”

Informacja ogłoszona dnia 2018-05-25 09:18:05 przez Paulina Maksym, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
                         Nidzica, 24.05.2018 r.
               
OSO.2601.3.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zwracam się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na  dostawę materiałów biurowych  na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” (cz. III)  zgodnie  z niżej opisanym  przedmiotem  zamówienia:
 
 
Lp.
Nazwa artykułu
Ilość
  1.  
Blok listowy A4 100 kartek
5 szt.
2.
Cienkopisy Stabilo (czarny)
10 szt.
3.
Długopis SORENTO 0,7 (niebieski, automatyczny z wymiennym wkładem)
50 szt.
4.
Długopis żelowy PENAC FX-1, gr. Linii 0,35 mm (czarny)
30 szt.
5.
Grzbiety plastikowe do bindowania (średnica 10 mm, kolor czarny - do 65 kartek)
50 szt.
6.
Karteczki samoprzylepne (38 x 51 mm żółte, opakowanie zawiera 3 x 100 kartek)
10 op.
7.
Karteczki samoprzylepne, wymiary 76 x 76 mm (żółte, 100 kartek)
10 szt.
8.
Klej w sztyfcie TETIS PVP super mocny 15 g - biały
20 szt.
9.
Klipsy biurowe (rozmiar 19 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
2 op.
10.
Klipsy biurowe (rozmiar 25 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
2 op.
11.
Klipsy biurowe (rozmiar 32 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
2 op.
12.
Klipsy biurowe (rozmiar 41 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
2 op.
13.
Klipsy biurowe (rozmiar 51 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
2 op.
14.
Koperta B4 brązowa z rozszerzanymi bokami HK RB B4 250x353x38 (ilość szt. w opakowaniu: 250)
1 op.
15.
Koperty B5 (białe, samoklejące SK, w opakowaniu 500 sztuk)
2 op.
16.
Koperty małe C6 (białe, samoklejące, w opakowaniu 1000 sztuk)
4 op.
17.
Korektor w taśmie Pritt mini roller
10 szt.
18.
Koszulki krystaliczne A4 (min. 50 mic, opakowanie zawiera 100 szt.)
20 op.
19.
Linijka plastikowa 30 cm
5 szt.
20.
Nożyczki biurowe 13 cm (praworęczne)
5 szt.
21.
Papier na wizytówki kratkowany - biały 246g/m2 (opakowanie zawiera 25 arkuszy A4)
2 op.
22.
Papier xero A3 80 g POLlux (ryza zawiera 500 arkuszy)
5 ryz
23.
Papier xero A4 80 g POLlux (ryza zawiera 500 arkuszy)
250 ryz
24.
Segregator dźwigniowy A4/50 (zielone, żółte)
20 szt.
25.
Segregator dźwigniowy A4/75 (czerwone, żółte, czarne)
30 szt.
26.
Segregator dźwigniowy A5/75
5 szt.
27.
Skoroszyt twardy PCV A4 (przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, twarda, bez zaczepów)
40 szt.
28.
Skoroszyt twardy PCV A4 z oczkami (przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, twarda) – czerwone, żółte, zielone
60 szt.
29.
Spinacze metalowe (28 mm lub 31 mm, w opakowaniu 1000 sztuk)
5 op.
30.
Taśma klejąca bezbarwna (średnica 2,5 cm)
10 szt.
21.
Taśma klejąca bezbarwna 48x66 m bezbarwna
6 szt.
32.
Tusz do pieczątek NORIS (czerwony)
10 szt.
33.
Wąsy do skoroszytu Durable Flexi (opakowanie zawiera 25 szt.)
5 op.
34.
Wkład do długopisu żelowego PENAC FX-1, gr. linii 0,35 mm (w opakowaniu 12 szt.)
4 op. – niebieskie
4 op. - czarne
35.
Zakreślacz ze ściętą końcówką – fluorescencyjne (żółte, różowe)
10 szt.
36.
Zeszyt A4 96 kartkowy w kratkę (twarda okładka, wnętrze wykonane z wysokiej jakości offsetu 60g )
5 szt.
37.
Zszywki 24/6 (w opakowaniu 1000 zszywek) - standardowe
30 op.
38.
Pisak dwustronny do CD/DVD (czarny)
5 szt.
39.
Zszywacz elektryczny RAPID (do 20 kartek)
1 szt.
40.
Naścienny pojemnik  - półka - na dokumenty metalowy
1 szt.
41.
Pojemnik na czasopisma metalowy
1 szt.
42.
Taśma matowa SCOTCH MAGIC 19 mm x 7,5 m z dyspenserem
2 szt.
43.
Cienkopis PENTEL BLN75 (czarny)
2 szt.
44.
Cienkopis kulkowy PENTEL EnerGel  BLN105 (czarny)
2 szt.
45.
Kalkulator z taśmą CITIZEN CX - 32
1 szt.
 
Termin realizacji zamówienia do dnia: 11 czerwca 2018 r.
 
Kryterium oceny ofert i ich waga: cena  100 %
Inne istotne warunki realizacji zamówienia (projekt umowy):
 -  dostawa towaru w wersji oryginalnej,
 -  dostarczenie  własnym transportem.
 
Ofertę prosimy złożyć do 4 czerwca 2018 r. w dowolny sposób: drogą pocztową, faksem: 89 625 07 11, pocztą elektroniczną: lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego              w Nidzicy: 13-100 Nidzica ul. Plac Wolności 1 pok. nr 1. W ofercie prosimy o umieszczenie numeru telefonu kontaktowego z osobą odpowiedzialną za przedstawienie oferty.   
 
Uwagi:
Dostawca wystawi fakturę, gdzie nabywcą jest: Gmina Nidzica ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica,  NIP: 9840161572, odbiorcą: Urząd Miejski w Nidzicy, po uprzednim odbiorze dostawy przez Zamawiającego.
 
 
 
 
 
 
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
 
Sporządziła:
Alicja Rożek – tel. 89 625 07 60
                                                                                                                                                                                ………………………………………………..………………………….
                                                                                                                                                                                                                         podpis Kierownika Zamawiającego
 
…………………..…………………………………
                   Kierownik Wydziału
 
                                                                                                                                                                

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Rożek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Rożek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-05-25 09:16:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-05-25 09:18:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Patrycja Lipner
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-07-27 11:17:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1202 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony