ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy

Informacja ogłoszona dnia 2019-01-30 09:11:26 przez Paulina Maksym, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
                         Nidzica, 29.01.2019 r.
               
OSO.2601.3.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zwracam się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na  dostawę materiałów biurowych  na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” (cz. I)  zgodnie  z niżej opisanym  przedmiotem  zamówienia:
 
 
Lp.
Nazwa artykułu
Ilość
  1.  
Cienkopisy Stabilo
20 szt. - czarne
2.
Długopis SORENTO 0,7 (niebieski, automatyczny z wymiennym wkładem)
24 szt.
3.
Długopis żelowy PENAC FX-1, gr. Linii 0,35 mm (niebieski)
20 szt. – niebieskie
20 szt. - czerwone
4.
Dziurkacz na 25 kartek
5 szt.
5.
Etykiety samoprzylepne Grand 210 x 297 A4 (w opakowaniu 100 szt.)
1 op.
6.
Flamaster STABILO PEN 68
20 - czarne
7.
Folia do bindowania A4 przezroczysta (200 mic, opakowanie zawiera 100 sztuk)
1 op.
8.
Gumka do ścierania ołówka
10 szt.
9.
Karteczki samoprzylepne (38 x 51 mm żółte, opakowanie zawiera 3 x 100 kartek)
10 szt.
10.
Karteczki samoprzylepne, wymiary 76 x 76 mm (żółte, 100 kartek)
10 szt.
11.
Klej w sztyfcie TETIS PVP super mocny 15 g - biały
100 szt.
12.
Klipsy biurowe (rozmiar 19 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
5 op.
13.
Klipsy biurowe (rozmiar 25 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
5 op.
14.
Klipsy biurowe (rozmiar 32 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
1 op.
15.
Klipsy biurowe (rozmiar 41 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
1 op.
16.
Koperta B4 brązowa z rozszerzanymi bokami HK RB B4 250x353x38 (ilość szt. w opakowaniu: 250)
1 op.
17.
Koperta z rozszerzanymi bokami C4 białe HK RB C4 229x324x38 (ilość szt. w opakowaniu: 250)
1 op.
18.
Koperty B4 brązowe z rozszerzanymi bokami HK RB B4 250x353x38 (ilość szt. w opakowaniu: 250)
1 op.
19.
Koperty C4 (białe, samoklejące, 229x324, w opakowaniu 250 sztuk)
2 op.
20.
Koperty DL (110 x 220 mm) białe SK okno prawe (1000 sztuk w opakowaniu)
3 op.
21.
Koperty małe C6 (białe, samoklejące, w opakowaniu 1000 sztuk)
2 op.
22.
Korektor w pisaku
5 szt.
23.
Korektor w taśmie Pritt mini roller
5 szt.
24.
Koszulki krystaliczne A4 (min. 50 mic, opakowanie zawiera 100 szt.)
10 op.
25.
Linijka plastikowa 30 cm
5 szt.
26.
Okładki do bindowania A4 (opakowanie zawiera 100 sztuk)
1 op.
27.
Ołówek STAEDTLER NORIS  B1, HB
24 szt.
28.
Papier na wizytówki kratkowany - kremowy 246g/m2 (opakowanie zawiera 25 arkuszy A4)
1 op.
29.
Papier xero A4 80 g POLlux (ryza zawiera 500 arkuszy)
250 ryz
30.
Pinezki tablicowe z plastikową główką (w opakowaniu 200 szt.)
1 op.
31.
Rozszywacz
5 szt.
32.
Segregator dźwigniowy A4/75 (żółte, fioletowe, czerwone, czarne)
60 szt.
33.
Skoroszyt twardy PCV A4 (przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, twarda, bez zaczepów)
60 szt.
34.
Skoroszyt twardy PCV A4 z oczkami (przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, twarda)
60 szt.
35.
Skoroszyt z oczkiem pełny 280 g
100 szt.
36.
Skoroszyt z zaczepem pełny 280 g
50 szt.
37.
Skoroszyt zwykły biały A4 250 g/m2
100 szt.
38.
Spinacze metalowe (28 mm lub 31 mm, w opakowaniu 1000 sztuk)
5 op.
39.
Taśma klejąca bezbarwna (średnica 2,5 cm)
5 szt.
40.
Taśma klejąca bezbarwna 48x66 m bezbarwna
5 szt.
41.
Teczka kartonowa wiązana biała A4
100 szt.
42.
Temperówka
15 szt.
43.
Tusz do pieczątek NORIS
10 szt. - czerwony
44.
Wkład do długopisu SORENTO 0,7 (niebieski)
20 szt.
45.
Wkład do długopisu żelowego PENAC FX-1, gr. linii 0,35 mm (w opakowaniu 12 szt.)
4 op. - niebieskie
46.
Wkład ZENITH (niebieski, plastikowy)
20 szt.
47.
Zakreślacz ze ściętą końcówką - fluorescencyjne
10 szt. – zielone
10 szt. - żółte
48.
Zeszyt 32 kartkowy w kratkę (miękka okładka)
10 szt.
49.
Zeszyt 60 kartkowy w kratkę (miękka okładka)
5 szt.
50.
Zeszyt A4 96 kartkowy w kratkę (twarda okładka, wnętrze wykonane z wysokiej jakości offsetu 60g )
10 szt.
51.
Zszywacz (do 100 kartek)
5 szt.
52.
Zszywacz (do 25 kartek)
5 szt.
53.
Zszywacz mini (do 10 kartek)
2 szt.
54.
Zszywki 23/6 do 30 kartek (opakowanie zawiera 1000 zszywek)
2 op.
55.
Zszywki 24/6 (w opakowaniu 1000 zszywek) - standardowe
10 op.
56.
Zakładki indeksujące papierowe 5 kolorów 15 mm x 50 mm
3 szt.
57.
Zszywacz RAPID 20EX CZAR.Z/ZAS ─ELEKTR. 5000297 do 20 kart
2 szt.
58.
Koszulki krystaliczne A4, 105 mic. (opakowanie zawiera 100 szt.)
1 op.
59.
Marker z tuszem olejowym UNI PX-20 czarny
2 szt.
60.
Zwilżacz glicerynowy
6 szt.
 
Termin realizacji zamówienia do dnia: 13 lutego 2019 r.
 
Kryterium oceny ofert i ich waga: cena 100 %
Inne istotne warunki realizacji zamówienia (projekt umowy):
 -  dostawa towaru w wersji oryginalnej,
 -  dostarczenie własnym transportem.
 
Ofertę prosimy złożyć do 5 lutego 2019 r. w dowolny sposób: drogą pocztową, faksem: 89 625 07 11, pocztą elektroniczną: lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego              w Nidzicy: 13-100 Nidzica ul. Plac Wolności 1 pok. nr 1. W ofercie prosimy o umieszczenie numeru telefonu kontaktowego z osobą odpowiedzialną za przedstawienie oferty.   
 
Uwagi:
Dostawca wystawi fakturę, gdzie nabywcą jest: Gmina Nidzica ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica,  NIP: 9840161572, odbiorcą: Urząd Miejski w Nidzicy, po uprzednim odbiorze dostawy przez Zamawiającego.
 
 
 
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
 
Sporządziła:
Alicja Rożek – tel. 89 625 07 60
 
 
                                                                                                                                                                

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Kosmala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Rożek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-30 09:08:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-30 09:11:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-07 11:32:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
244 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony