ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: „Przebudowa placu zabaw nad Jeziorkiem Miejskim w Nidzicy”

Informacja ogłoszona dnia 2019-02-05 11:39:42 przez Paulina Maksym, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Znak sprawy:                                                                                                                                         Data:
TI.7013.6.2019                                                                                                                                     Nidzica, dnia 5 lutego 2019r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający :
Gmina Nidzica
Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
tel.: 89 625 07 10, e-mail:
 
zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn.:
 
„Przebudowa placu zabaw nad Jeziorkiem Miejskim w Nidzicy”
 
 
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia stanowi:
  1. Przygotowanie terenu pod montaż zestawu zabawowego.
  2. Dostawę i montaż (zgodnie z dokumentacją techniczną konkretnego urządzenia) zestawu zabawowego w formie „statku”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wykopu w obrębie strefy bezpieczeństwa urządzenia zabawowego, ułożenie geowłókniny, dostawę i montaż urządzenia oraz uzupełnienie wykopu. Grubość warstwy piasku (ziarno 0,2- 2mm) w obszarze strefy bezpieczeństwa urządzenia winna odpowiadać maksymalnej strefie upadku z urządzenia.
Fundament urządzenia posadowiony winien zostać (na głębokości min. 100 cm) na warstwie podłoża wykonanej z zagęszczonej pospółki (do wskaźnika zagęszczenia Is ≥0,98 grubość minimalna- 30 cm) wzmocnionej geotkaniną.
 
Powyższa przebudowa dotyczy istniejącego, ogrodzonego placu zabaw zlokalizowanego na działce nr 73 obręb nr 4 miasta Nidzica. Projekt zagospodarowania działki (w tym treść zgłoszenia zamiaru wykonania robót z dnia 8.06.2018r. oraz zaświadczenie Starosty Nidzickiego z dnia 11.06.2018r. o braku sprzeciwu wobec powyższego zgłoszenia) stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (kolorem czerwonym na planie zagospodarowania zaznaczono element placu zabaw, którego dotyczy planowana przebudowa).
 
WYMAGANE PARAMETRY URZĄDZENIA ZABAWOWEGO TYPU „STATEK”:
  1. Wymiary zestawu zabawowego statek: długość min.- 13,0 m, szerokość min.- 7,3 m, wysokość min.- 6,5m;
  2. Maksymalne wymiary strefy bezpieczeństwa (zgodnie z posiadanym projektem placu zabaw)- 11,81 m x 16,89 m;
  3. Zestaw zabawowy wyposażony powinien być w elementy dekoracyjne (np. dzioby statku, flagi, maszty, koła ratunkowe, kotwice, bulaj, itp.) imitujące statek;
  4. Zestaw zabawowy „statek” powinien być co najmniej trzypoziomowy, tj. poszczególne urządzenia zabawowe (wchodzące w skład zestawu) powinny być umieszczone na co najmniej trzech różnych wysokościach, np. na wysokościach: 0,9 m, 1,2 m, 2,4 m;
  5. Zestaw zabawowy „statek” musi być wyposażony przynajmniej w: wieżę dwupoziomową połączoną tunelem, wieżę niezadaszoną, przejścia między wieżami za pomocą mostku i tunelu, 2 zjeżdżalnie proste jednotorowe, 1 zjeżdżalnię tubową (z podestem do wejścia zjeżdżalni na wysokości > 2,0 m), tunel przeplotnię z lin lnianych wzmocnionych pancerzem stalowym;
  6. Urządzenie musi posiadać aktualne atesty i certyfikaty zgodne z Polskimi Normami;
  7. Elementy konstrukcyjne urządzenia, poręcze oraz barierki wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo;
  8. Podesty, schody i platformy wchodzące w skład urządzenia wykonane ze stali pokrytej warstwą antypoślizgowego tworzywa;
  9. Wszystkie elementy złączne (np. śruby, wkręty, nakrętki) wykonane ze stali nierdzewnej;
  10. Daszki, panele boczne, elementy dekoracyjne, zjeżdżalnie wykonane z trwałego mechanicznie tworzywa (PE) odpornego na promienie UV.
 
Termin realizacji zamówienia: do 31 maja 2019r.
 
Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia: minimum 60 miesięcy
 
Warunki płatności: przelew w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury
 
 
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym tj.: posiadają doświadczenie do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia powyższego doświadczenia Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie dokonał:
 
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonego do oferty  wykazu zrealizowanych zamówień (potwierdzonych odpowiednimi referencjami).
 
KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
 
 
Kryterium
Znaczenie procentowe kryterium
  1.  
Cena
90 %
  1.  
Ilość urządzeń zabawowych wchodzących
w skład zestawu  „statek”
10 %
 
Razem
100 %
 
Do obliczenia ilości punktów za kryterium stosowane będą niżej podane wzory i zasady:
  1. Dla kryterium „cena”:
                              Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Liczba punków  = --------------------------------------------------------               x 90 pkt
                                              Cena brutto oferty badanej
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu oferty. Najwyższą ilość punktów otrzyma Wykonawca oferujący najniższą cenę, pozostali proporcjonalnie mniej wg w/w wzoru.
 
  1. Dla kryterium „ilość urządzeń zabawowych wchodzących w skład zestawu „statek”:
  • wyposażenie zestawu zabawowego „statek” w co najmniej 5 urządzeń zabawowych- 5 pkt;
  • wyposażenie zestawu zabawowego „statek” w co najmniej 6 urządzeń zabawowych- 6 pkt;
  • wyposażenie zestawu zabawowego „statek” w co najmniej 7 urządzeń zabawowych- 7 pkt;
  • wyposażenie zestawu zabawowego „statek” w każde kolejne urządzenie zabawowe-
    - 1 pkt/ za każde kolejne urządzenie,
przy czym, maksymalna ilość punktów w ramach kryterium „ilość urządzeń zabawowych wchodzących w skład zestawu „statek” nie może przekroczyć 10 pkt. jeśli ilość urządzeń wchodzących w skład zestawu będzie wynosiła poniżej 5 szt. Zamawiający nie przyznaje punktów w zakresie powyższego kryterium.
Wykonawca w celu uzyskania punktów w ramach w/w kryteriumzobowiązany jest załączyć do oferty wykaz odrębnych urządzeń zabawowych wchodzących w skład zestawu „statek”. Poza ww. wykazem Wykonawca winien przedłożyć wizualizację zestawu „statek” (wzór wykazu stanowi załącznik do oferty).
W przypadku, gdy treść załączonych do ofertydokumentów jednoznacznie nie potwierdzi spełnienia ww. kryterium, Zamawiający nie przyzna punktów w tym zakresie.
Jako odrębne urządzenia zabawowe wchodzące w skład zestawu zalicza się np. zjeżdżalnie, przeplotnie, piaskownice, linaria, tablice do pisania i gier – np. kółko- krzyżyk, pomosty, tunele i inne. Wliczane do ww. kryterium urządzenia muszą się między sobą różnić, tj. np. ilość wchodzących w skład zestawu zjeżdżalni sumowała się będzie wyłącznie jeśli różnić się one będą między sobą funkcjonalnie np. długością, kształtem, wysokością podestu itp. Jako odrębne urządzenia zabawowe nie wlicza się: schodów, podestów, elementów dekoracyjnych itp.).
 
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę pkt
w poszczególnych kryteriach oceny ofert (cena + ilość urządzeń zabawowych wchodzących w skład zestawu „statek”). Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartości punktowe w wyznaczonych kryteriach zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnymi zasadami matematyki.
 
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego można złożyć osobiście, przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica lub faksem na nr 089 625 07 11, pocztą elektroniczną na adres w terminie do dnia 20 lutego 2019r., do godz. 1000.
Poza ww. dokumentami (dotyczącymi kryteriów oceny ofert) do oferty należy przedłożyć dokumenty świadczące o spełnieniu wymagań dotyczących parametrów projektowanego urządzenia.
Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Podpisanie umowy nastąpi w dniu ustalonym z wyłonionym Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego, tj. Plac Wolności 1, 13- 100 Nidzica.
 
Umowa zawarta z wybranym Wykonawcą może być zmieniona, jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmniejszenia albo zwiększenia zakresu świadczenia. Zmiana umowy zawartej
z wybranym wykonawcą powodująca zmniejszenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna,  jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania danego zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne. Zmiana umowy zawartej z wybranym  wykonawcą powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna,  jeżeli do prawidłowego wykonania danego zadania jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas  tym zadaniem, a konieczność  ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie: tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla beneficjenta lub danego  zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości.
 
Ewentualna zmiana postanowień zawartej z Wykonawcą umowy, może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany przewidywane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
 
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, została złożona przez pomiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania
w sprawie wyboru wykonawcy, została złożona po terminie składania ofert wyznaczonym
w zapytaniu ofertowym.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy
a wykonawcą, polegające na:
1) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobą wykonującą w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego wykonawcy niniejszej usługi.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia (wraz z ofertą) oświadczenia dotyczącego ww. powiązań kapitałowych i osobowych (wzór oświadczenia stanowi załącznik do wzoru oferty).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru żadnej oferty.
 
 
 
                                                                                                          Burmistrz Nidzicy
                                                                                                             /-/ Jacek Kosmala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Kosmala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Adaszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-05 11:35:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-05 11:39:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-27 15:00:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
374 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony