Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” (cz. III)
Informacja ogłoszona dnia 2020-06-05 09:10:58 przez Patrycja Lipner, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Nidzica, 05.06.2020 r.
OSO.2601.3.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracam się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” (cz. III) zgodnie z niżej opisanym przedmiotem zamówienia:
Lp.
|
Nazwa artykułu
|
Ilość
|
1.
|
Blok listowy A4 100 kartek
|
4 szt.
|
2.
|
Deska A4 z klipem i okładką
|
2 szt.
|
3.
|
Długopis SORENTO 0,7 (niebieski, automatyczny z wymiennym wkładem)
|
25 szt.
|
4.
|
12 szt.
|
|
5.
|
Etykiety samoprzylepne Grand 210 x 297 A4 (w opakowaniu 100 szt.)
|
1 op.
|
6.
|
Karteczki samoprzylepne (38 x 51 mm żółte, opakowanie zawiera 3 x 100 kartek)
|
10 op.
|
7.
|
Karteczki samoprzylepne, wymiary 76 x 76 mm (żółte, 100 kartek)
|
20 szt.
|
8.
|
Klej w sztyfcie TETIS PVP super mocny 15 g - biały
|
40 szt.
|
9.
|
Klipsy biurowe (rozmiar 19 mm, w opakowaniu 12 sztuk)
|
10 op.
|
10.
|
Koperty B5 (białe, samoklejące SK, w opakowaniu 500 sztuk)
|
2 op.
|
11.
|
Koperty małe C6 (białe, samoklejące, w opakowaniu 1000 sztuk)
|
4 op.
|
12.
|
Korektor w pisaku
|
5 szt.
|
13.
|
Korektor w taśmie Pritt Roller - Mini, 4,2 mm x 7 m
|
15 szt.
|
14.
|
Koszulki krystaliczne A4 (min. 50 mic, opakowanie zawiera 100 szt.)
|
4 op.
|
15.
|
Linijka plastikowa 20 cm
|
5 szt.
|
16.
|
Linijka plastikowa 30 cm
|
5 szt.
|
17.
|
Papier na wizytówki kratkowany - kremowy 246g/m2 (opakowanie zawiera 25 arkuszy A4)
|
1 op.
|
18.
|
Papier xero A4 80 g POLlux (ryza zawiera 500 arkuszy)
|
250 ryz
|
19.
|
Pinezki metalowe srebrne (opakowanie zawiera 50 szt.)
|
1 op.
|
20.
|
Rozszywacz
|
4 szt.
|
21.
|
Segregator dźwigniowy A4/75
|
20 szt.
|
22.
|
Skoroszyt twardy PCV A4 (przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, twarda, bez zaczepów)
|
30 szt.
|
23.
|
Skoroszyt twardy PCV A4 z oczkami (przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, twarda)
|
30 szt.
|
24.
|
Teczka z gumką, biała, format A4
|
50 szt.
|
25.
|
Tusz do pieczątek NORIS
|
3 szt. - czarny
|
26.
|
Wąsy do skoroszytu Durable Flexi (opakowanie zawiera 25 szt.)
|
5 op.
|
27.
|
Wkład do długopisu SORENTO 0,7 (opakowanie zawiera 20 szt., niebieski)
|
1 op.
|
28.
|
Wkład do długopisu żelowego PENAC FX-1, gr. linii 0,35 mm (w opakowaniu 12 szt.)
|
2 op. – czerwone
5 op. - niebieskie
|
29.
|
Wkład ZENITH (niebieski, plastikowy)
|
30 szt.
|
30.
|
Zakreślacz ze ściętą końcówką - fluorescencyjne
|
10 szt. – zielone
10 szt. - różowe
|
31.
|
Zeszyt 32 kartkowy w kratkę (miękka okładka)
|
10 szt.
|
32.
|
Zeszyt 60 kartkowy w kratkę (miękka okładka)
|
10 szt.
|
33.
|
Zeszyt A4 96 kartkowy w kratkę (twarda okładka, wnętrze wykonane z wysokiej jakości offsetu 60g )
|
3 szt.
|
34.
|
Zszywki 24/6 (w opakowaniu 1000 zszywek) - standardowe
|
50 op.
|
35.
|
Taśma do archiwizacji bawełniana 5 mm 100 mb
|
5 szt.
|
Termin realizacji zamówienia do dnia: 19 czerwca 2020 r.
Kryterium oceny ofert i ich waga: cena 100%
Inne istotne warunki realizacji zamówienia (projekt umowy):
- dostawa towaru w wersji oryginalnej,
- dostarczenie własnym transportem.
Ofertę prosimy złożyć do 12 czerwca 2020 r. w dowolny sposób: drogą pocztową, faksem: 89 625 07 11, pocztą elektroniczną:
lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Nidzicy: 13-100 Nidzica ul. Plac Wolności 1 pok. nr 1. W ofercie prosimy o umieszczenie numeru telefonu kontaktowego z osobą odpowiedzialną za przedstawienie oferty.
Uwagi:
Dostawca wystawi fakturę, gdzie nabywcą jest: Gmina Nidzica ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, NIP: 9840161572, odbiorcą: Urząd Miejski w Nidzicy, po uprzednim odbiorze dostawy przez Zamawiającego.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
Sporządziła:
Alicja Rożek – tel. 89 625 07 60
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” (cz. III) Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” (cz. III)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-06-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Rożek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-06-05 09:02:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Patrycja Lipner |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-06-05 09:10:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Maksym |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-06-15 13:14:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 304 raz(y) |