Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 2 miesięcy) Drukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 2 miesięcy)Szczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 2 miesięcy)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2008-11-26 11:05:00
Termin załatwienia
Niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Ewa Kołakowska
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski w Nidzicy, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, pokój nr 33
Telefon kontaktowy
089 652 0720
Sposób załatwienia
- W wypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie.
- W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje komputerowy wydruk w postaci poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy.
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Nidzicy
ul. Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
ul. Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
Wymagane Dokumenty
- Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
- Książeczka wojskowa,
- Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego Druk do pobrania ,
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale kwatery stałe) ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia zgody na zameldowanie (właściciel, najemca, wynajmujący).
Opłaty
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.
Uwagi
- W przypadku upływu terminu zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy meldunek automatycznie wygasa.
- Ponowne zameldowanie na pobyt czasowy jest realizowane poprzez prawne dostarczenie wymaganych dokumentów i wypełnienie formularza meldunkowego.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.).