Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stałySzczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt stały
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2008-11-27 08:30:36
Termin załatwienia
Niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Ewa Kołakowska
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski w Nidzicy - Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, pokój nr 33
Telefon kontaktowy
089 625 0720
Sposób załatwienia
Załatwianie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Nidzicy
ul. Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
ul. Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
Wymagane Dokumenty
- Dokument stwierdzający tożsamość
- Książeczka wojskowa
- Wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego Druk do pobrania
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania.
Opłaty
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.
Uwagi
- W przypadku zameldowania na pobyt stały osoby, której poprzednie miejsce pobytu stałego mieściło się poza obszarem działania Urzędu , podczas dokonywania czynności zameldowania należy bezwzględnie okazać poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)
- Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.).