ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2022 Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. obsługi projektów i współpracy zewnętrznej

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Pozyskiwania Środków Pomocowych, Rozwoju i Komunikacji Społecznej

Data udostępnienia: 2022-02-10

Ogłoszono dnia: 2022-02-10

Termin składania dokumentów: 2022-02-21 16:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2022

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie:  wyższe;
  3. 2 lata stażu pracy w administracji publicznej;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 
  6. nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,  ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych i krajowych;
  2. predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność odporność na stres, asertywność, umiejętność pracy w zespole;
  3. umiejętności zawodowe: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość przepisów prawa i zagadnień  na stanowisku pracy, umiejętność opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych  oraz stosowania przepisów w praktyce.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. sporządzanie zaświadczeń o wyznaczeniu obszaru rewitalizacji, zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 9 października 2015 roku o rewitalizacji oraz czy  nie została ustawiona Specjalna Strefa Rewitalizacji, o której mowa w rozdziale 5 ustawy z dnia 9 października 2015 roku o rewitalizacji,
  2. tworzenie dokumentacji i pomoc w przygotowaniu projektów (programów) pozwalających na pozyskiwanie funduszy pomocowych: krajowych i unijnych oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej projektu z Instytucją Zarządzającą, Wdrażającą Pośredniczącą oraz innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu programów,
  3. realizacja zadań wynikających ze złożonych wniosków w ramach funduszu sołeckiego,
  4. zbieranie, ocenianie i opracowywanie materiałów do publikacji w prasie,
  5. nawiązywanie kontaktów i współpraca ze środowiskiem, gminnymi jednostkami, instytucjami, zakładami pracy, placówkami kultury oraz organizacjami społecznymi,
  6. współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami Urzędu Miejskiego w Nidzicy w zakresie kreowania wizerunku Gminy Nidzica,
  7. gromadzenie i archiwizowanie materiałów informacyjnych i multimedialnych o Gminie Nidzica,
  8. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności w zakresie gospodarczych kampanii promocyjnych i wizerunkowych, przygotowywania materiałów informacyjno-promocyjnych: ulotek, broszur, folderów, informatorów, przewodników, spotów reklamowych itp., a także z wybranymi instytucjami na szczeblu gminnym, wojewódzkim i krajowym w zakresie realizowanych zadań,
  9. korekta treści publikowanych na stronie internetowej Gminy Nidzica www.nidzica.pl i na gminnych portalach społecznościowych,
  10.  prowadzenie spraw w zakresie upamiętnienia historycznych wydarzeń i miejsc oraz postaci na terenie gminy oraz prowadzenie ich ewidencji,
  11. prowadzenie działań związanych z realizacją Kalendarza Imprez Gminy Nidzica,
  12. organizacja i udział w targach, konferencjach i wydarzeniach promujących Gminę Nidzica, 
ł) organizacja, koordynacja oraz terminowa realizacja współpracy zagranicznej w związku z udziałem gminy Nidzica w międzynarodowych projektach, w tym realizacja umów partnerskich,
m) inicjowanie i opracowywanie prawidłowych pod względem merytorycznym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych w sprawach dotyczących gminy, a będących w zakresie działalności i obowiązków oraz ich bieżąca aktualizacja.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282 ze zm.);
  2. na stanowisku podinspektora ds. obsługi projektów i współpracy zewnętrznej zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w równoważnym systemie czasu pracy. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenie biurowe, w których wykonywana jest praca znajduje się na II piętrze. Budynek Ratusza posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na I piętro budynku. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-02-21 16:00:00
b. Sposób:
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2019r. poz. 1282 ze zm.);
  2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
c) postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
d) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
 
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora ds. obsługi projektów i współpracy zewnętrznej”  w terminie do dnia 21 lutego 2022r. do godz. 16.00, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021r. poz. 1797) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich, część obowiązków wykonywanych jest w terenie Gminy Nidzica.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji. 
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nidzicy Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-10 15:05:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-10 15:07:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Halina Jarzyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-25 14:23:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1219 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony