ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.6.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.6.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. rozwoju, promocji i komunikacji społecznej

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Pozyskiwania Środków Pomocowych, Rozwoju i Komunikacji Społecznej

Data udostępnienia: 2022-07-06

Ogłoszono dnia: 2022-07-06

Termin składania dokumentów: 2022-07-18 14:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.6.2022

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie:  wyższe;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe: preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  2. znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury, ustawa o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, ustawa o odpadach;
  3. umiejętność analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu               czasu pracy, pracy w zespole, obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
  4. komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, asertywność, odporność na stres.
     

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizowanie procesu przygotowania (zbierania, oceniania i opracowywania) materiałów do publikacji w prasie;
  2. nawiązywanie kontaktów i współpraca ze środowiskiem, gminnymi jednostkami, instytucjami, zakładami pracy, placówkami kultury oraz organizacjami społecznymi;
  3. organizowanie, tworzenie i nadzorowanie polityki informacyjnej;
  4. prowadzenie badań opinii publicznej, tworzenie i systematyzowanie baz danych ankietowych;
  5. realizacja badań ankietowych zlecanych przez podmioty zewnętrzne;
  6. współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami Urzędu Miejskiego w Nidzicy w zakresie kreowania wizerunku Gminy Nidzica;
  7. sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia i ustalanie wartości szacunkowej dla zadań realizowanych zgodnie z zakresem czynności;
  8. gromadzenie i archiwizowanie materiałów informacyjnych i multimedialnych o Gminie Nidzica;
  9.  inicjowanie i opracowywanie prawidłowych pod względem merytorycznym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych w sprawach dotyczących gminy, a będących w zakresie działalności i obowiązków oraz ich bieżąca aktualizacja;
  10. prowadzenie działań związanych z realizacją Kalendarza Imprez Gminy Nidzica;
  11. udział w targach, konferencjach i wydarzeniach promujących Gminę Nidzica;
  12. pomoc w poszukiwaniu i pozyskiwaniu zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych  i promocyjnych Gminy;
  13. opracowywanie wniosków do właściwych organów o przyznanie funduszy i innych środków pomocowych;
  14. pomoc w tworzeniu dokumentacji i projektów (programów) pozwalających na pozyskiwanie funduszy pomocowych: krajowych i unijnych oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej projektu z Instytucją Zarządzającą, Wdrażającą Pośredniczącą oraz innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu programów;
  15. korekta treści materiałów informacyjnych publikowanych w prasie i na stronie internetowej gminy www.nidzica.pl;
  16. prowadzenie spraw w zakresie upamiętnienia historycznych wydarzeń i miejsc oraz postaci na terenie gminy oraz prowadzenie ich ewidencji;
  17. prowadzenie spraw w zakresie realizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nidzica;
  18. prowadzenie rejestru samorządowych instytucji kultury;
  19. prowadzenie spraw związanych z ewidencją obiektów świadczących usługi hotelarskie nie będących obiektami  kategoryzowanymi przez wojewodę o zastrzeżonych ustawowo nazwach: hotele, motele, pensjonaty, kampingi, pola namiotowe, domy wycieczkowe, schroniska młodzieżowe, schroniska;
  20. sprawowanie pieczy nad składnikami majątku ruchomego i nieruchomego ujętego w ewidencji prowadzonej w wydziale.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. nawiązanie stosunku pracy od 1 sierpnia 2022r. na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530);
  2. na stanowisku podinspektora ds. rozwoju, promocji i komunikacji społecznej zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w równoważnym systemie czasu pracy. Miejsce pracy Urząd Miejski w Nidzicy: pomieszczenie biurowe, w których wykonywana jest praca znajduje się na II piętrze. Budynek Ratusza posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na I pietro budynku. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej.

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  7. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  8. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-07-18 14:00:00
b. Sposób:
a) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2022r. poz. 530);
b) nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
c) postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
d) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.

 
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora ds. rozwoju, promocji i komunikacji społecznej”  w terminie do dnia 18 lipca 2022r. do godz. 14.00, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021r. poz. 1797) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich, część obowiązków wykonywanych jest w terenie Gminy Nidzica.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nidzicy Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-06 13:42:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-06 13:43:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-27 11:46:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1486 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony