ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor do spraw płac

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1 13-100 Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ FINANSOWY

Data udostępnienia: 2023-03-14

Ogłoszono dnia: 2023-03-14

Termin składania dokumentów: 2023-03-24 15:30:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.3.2023

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie:  wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia;
  3. co najmniej 2 lata stażu pracy;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe: preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w administracji publicznej;
b) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych;
c) doświadczenie związane z obsługą klientów;
d) umiejętność analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy, pracy w zespole, obsługi komputera (w szczególności programów –RESPONS- moduł płace, PEFRON, system PŁATNIK, EXCEL, WORD) oraz urządzeń biurowych;
e) komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, asertywność, odporność na stres.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) sporządzanie list płacy, kompletowanie dokumentów dotyczących zmiany wynagrodzeń pracowników,
b) prowadzenie dokumentacji dotyczącej ustalenia prawa do wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
c) sporządzanie list płatniczych na wypłatę zasiłków z ubezpieczenia społecznego (opiekuńczych, macierzyńskich, chorobowych, wyrównawczych),
d) prowadzenie dokumentacji w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego,
e) terminowe wystawianie PIT wymagających rozliczenia z Urzędem Skarbowym,
f) sporządzanie deklaracji ZUS pracowników i pracodawcy,
g) kompletowanie i sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla potrzeb emerytalno - rentowych pracowników (Rp. 7),
h) obliczanie, pobieranie zgodnie z umową o prowadzenie PPK z pracownikiem wpłat do podmiotu zarządzającego PPK, oraz ich odprowadzanie na właściwy rachunek bankowy,
i) obliczanie, pobieranie zaliczek, odprowadzanie na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego oraz sporządzenie deklaracji na podatek dochodowy od osób fizycznych,
j) sporządzanie przelewów z potrąceń dokonywanych na listach płac i płatniczych,
k) sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,
l) sporządzanie deklaracji i ustalanie wpłat na PFRON,
ł)  sporządzanie rozliczenia wynagrodzeń z tytułu zatrudnienia pracowników przy pracach    interwencyjnych dla potrzeb Powiatowego Biura Pracy,
m) obsługa programu komputerowego- moduł PŁACE i systemu PŁATNIK,
n) sporządzanie list wypłat diet dla radnych i sołtysów, za zwroty kosztów przejazdu sołtysów, wynagrodzeń dla sołtysów z tytułu poboru podatków oraz innych list wypłat w miarę zaistniałych potrzeb,
o) przygotowanie decyzji w sprawie zawrotu i nadpłaty opłaty skarbowej,
p) gromadzenie informacji od organów administracji rządowej i samorządowej oraz sądów o przypadkach nie uiszczenia należnej opłaty skarbowej od dokonanych przez nie czynności urzędowych celem wyegzekwowania tej opłaty,
r) prowadzenie postępowania w celu przygotowania decyzji określających wysokość zobowiązania w opłacie skarbowej,
s) monitoring nad poborem opłaty skarbowej, rozliczenie inkasenta opłaty skarbowej i terminowe naliczenie wynagrodzenia za inkaso,
t) przygotowanie informacji do BIP w zakresie obejmującym określone czynności na danym stanowisku pracy oraz ich przekazanie bezpośredniemu przełożonemu do akceptacji,
u) przygotowanie (sporządzenie) zaświadczeń w zakresie prowadzonych spraw,
v) udzielanie informacji zainteresowanym w zakresie spraw objętych zakresem czynności.
w) wykonywanie obowiązków wynikających z wydanych zarządzeń przez Burmistrza Nidzicy,
x) wykonywanie innych prac z zakresu działania Urzędu, zleconych ustnie lub pisemnie przez Skarbnika Miasta, z-cę Kierownika Wydziału Finansowego, Burmistrza lub jego Zastępcę oraz Sekretarza Miasta.

 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. nawiązanie stosunku na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530);
  2. na stanowisku podinspektora ds. płac zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Miejsce pracy Urząd Miejski w Nidzicy: pomieszczenie biurowe, w których wykonywana jest praca znajduje się na parterze. Budynek Ratusza posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. kopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-03-24 15:30:00
b. Sposób:
a) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2022r. poz. 530);
b) nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
c) postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
d) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora ds. płac”  w terminie do dnia 24 marca 2023r. do godz. 15.30, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021r. poz. 1797) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich, część obowiązków wykonywanych jest w terenie Gminy Nidzica.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nidzicy Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-14 13:24:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-14 13:26:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Halina Jarzyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-07 11:49:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1160 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony