ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.6.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.6.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. organizacyjnych

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2023-07-13

Ogłoszono dnia: 2023-07-13

Termin składania dokumentów: 2023-07-24 09:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.6.2023

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie: wyższe,
  3. co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym min 1 rok stażu w administracji publicznej;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe: preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe   na podobnym stanowisku w administracji publicznej;
  2.  znajomość obowiązujących przepisów w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, Kodeks postępowania administracyjnego;
  3.  predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność w      rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, odporność na stres, asertywność, umiejętność pracy w zespole;
  4. umiejętności zawodowe: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość przepisów prawa i zagadnień  na stanowisku pracy, umiejętność opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych  oraz stosowania przepisów w praktyce.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) obsługa klientów, udzielanie rzetelnych i kompleksowych informacji klientom w sprawach przez nich zgłaszanych, wydawanie druków zgodnie z obowiązującymi procedurami dla spraw realizowanych przez komórki merytoryczne, zapewnienie pomocy w celu prawidłowego wypełniania formularzy, wniosków, deklaracji itp.;
 
b) przyjmowanie wniosków, podań, m.in. w sprawach wydania zaświadczeń, poświadczeń, wypisów, przesyłanie skanów w formie elektronicznej do właściwych komórek w celu przygotowania i wydania wnioskowanych dokumentów od ręki klientowi;
 
c) udzielanie wyczerpujących informacji telefonicznych i osobistych klientom o miejscu i sposobie załatwienia sprawy w Urzędzie, a w razie potrzeby  kierowanie ich do właściwych komórek w celu zasięgnięcia fachowej porady;
 
d) przyjmowanie składanych dokumentów, wstępna weryfikacja pod względem ich kompletności i poprawności, udzielanie merytorycznej pomocy mającej na celu usuwanie braków w dokumentacji;
 
e) udzielanie informacji  o etapie rozpatrzenia i ewentualnego terminu zakończenia sprawy;
 
f) przyjmowanie zgłaszanych ustnie przez obywateli skarg i wniosków, sporządzanie na tę okoliczność protokołów;
 
g) udzielanie informacji o organach właściwych do załatwienia sprawy w przypadku, gdy takim organem nie jest Burmistrz lub Rada Miejska w Nidzicy;
 
h) umożliwienie osobom niepełnosprawnym oraz w podeszłym wieku załatwianie wszystkich spraw, włącznie z przywołaniem pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za załatwienie danej sprawy do Biura Obsługi Klienta;
 
i) właściwa organizacja i obsługa klienta ze szczególnym zachowaniem kodeksu etyki.
 
j) podnoszenie podstawowej wiedzy merytorycznej w zakresie zadań realizowanych przez komórki Urzędu oraz gminne jednostki organizacyjne;
 
k) odbieranie korespondencji i przesyłek z Urzędu Pocztowego oraz ich nadawanie w Urzędzie Pocztowym;
 
l) przyjmowanie i elektroniczne rejestrowanie korespondencji, w szczególności:
  • sprawdzenie zgodności numerów nadawczych przesyłek rejestrowych z plikiem pocztowym lub   zbiorowym dowodem odbioru,
  • potwierdzenie przyjęcia przesyłek poleconych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru doręczonych przez doręczyciela lub dostawcę usługi pocztowej,
  • sprawdzenie ilości dostarczonych przesyłek rejestrowanych z raportem listów przychodzących do Urzędu,
  • sprawdzenie stanu opakowania przesyłek, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki sporządzenie protokołu o doręczeniu przesyłki uszkodzonej,
  • sprawdzenie prawidłowości wskazanego na przesyłce adresu, przesyłki mylnie doręczone zwraca się bezzwłocznie dostawcy usługi pocztowej lub przesyła bezpośrednio do adresata,
ł) obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie:    
  •  rejestrowanie przesyłek dostarczanych osobiście, za pośrednictwem poczty,  poczty elektronicznej e-PUAP,
  • skanowanie dokumentów i wprowadzanie do elektronicznego obiegu  dokumentów,
  • uzupełnianie w systemie EDICTA podstawowych metadanych tj.: nazwę nadawcy i adres nadawcy, datę nadania przesyłki i datę wpływu, rodzaj przesyłki, liczbę  załączników, sygnaturę pisma oraz tytuł pisma,
  • przyłączenie elektronicznych dokumentów do właściwego składu chronologicznego, w kolejności wynikającej z Rejestru przesyłek wpływających,
  • rejestrowanie, opisywanie i przechowywanie informatycznych nośników danych zgodnie z instrukcją określającą szczegółowe zasady wykonywania czynności kancelaryjnych,
  • przyjmowanie, wycofywanie oraz wypożyczanie przesyłek/ dokumentów oraz informatycznych nośników danych wpływających do Urzędu,
  • skanowanie i rejestrowanie zwrotek zgodnie z instrukcją określającą szczegółowe zasady wykonywania czynności kancelaryjnych,
  • przekazywanie korespondencji do dekretacji,
 
m) udostępnienie do wglądu aktów prawnych (Dzienników Urzędowych, Monitorów  Polskich,
Dzienników Urzędowych Województwa Warmińsko-Mazurskiego).
 
n) prowadzenie harmonogramu wynajmu i udostępniania Sali konferencyjnej zgodnie z
warunkami określonymi zarządzeniem Burmistrza Nidzicy w sprawie zasad wynajmu i udostępniania Sali konferencyjnej w Urzędzie Miejskim w Nidzicy;
 
o) ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej na zewnątrz;
 
p) przechowywanie i wydawanie przesyłek awizowanych dostarczanych przez gońca.

 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. nawiązanie stosunku pracy: z dniem 1 sierpnia 2023r., umowa o pracę w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530);
  2. na stanowisku podinspektora ds. organizacyjnych zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Miejsce pracy Urząd Miejski w Nidzicy: pomieszczenie biurowe, w których wykonywana jest praca znajduje się na parterze i nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Budynek Ratusza posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, wyjścia w teren. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. kopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-07-24 09:00:00
b. Sposób:
a) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2022r. poz. 530);
 
b)nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
c) postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
 
d) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego;
 
e) Burmistrz Nidzicy może w każdym momencie unieważnić nabór.
 
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora ds. organizacyjnych”  w terminie do dnia 24 lipca 2023r. do godz. 9.00, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021r. poz. 1797) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich, część obowiązków wykonywanych jest w terenie Gminy Nidzica.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nidzicy Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-13 15:25:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Halina Jarzyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-13 15:26:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Halina Jarzyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-26 11:26:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
760 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony