ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor do spraw rozwoju i współpracy z organizacjami pozarządowymi

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Nidzicy

Data udostępnienia: 2016-02-02

Ogłoszono dnia: 2016-02-02 przez Anna Andryszkiewicz

Termin składania dokumentów: 2016-02-11 00:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2016

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie:  wyższe,
  3. co najmniej 2 lata stażu pracy,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. wiedza z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych,
  7. znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
  8. wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, prawo zamówień publicznych,
  9. znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  10. znajomość  procedur administracyjnych (Kpa),
b. Wymagania dodatkowe:
  1. dyspozycyjność,
  2. doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  3. znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
  4. umiejętności organizacyjne,
  5. umiejętność pisania i redagowania tekstów,
  6. komunikatywność otwartość,
  7. duża samodzielność, kreatywność i wysokie umiejętności interpersonalne,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. wiedza o funkcjonowaniu Urzędu, jego strukturze i zadaniach,
  10. prawo jazdy kat. B,
  11. znajomość obsługi pakietu Office (arkusz kalkulacyjny i edytor tekstu).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
  2. opracowanie projektów zarządzeń i innych aktów dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  3. opracowanie, realizacja rocznych programów współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi,
  4. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem postępowań konkursowych, wykonywanie zadań dot. Kontroli i oceny realizacji zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym,
  5. przygotowanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i informacji dotyczących realizowanych przez Wydział zadań,
  6. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków na realizację zadań finansowanych z innych źródeł,
  7. prowadzenie spraw związanych z inicjatywą lokalną oraz zakupem usług kulturalnych,
  8. prowadzenie rejestru samorządowych instytucji kultury,
  9. prowadzenie spraw w zakresie upamiętniania historycznych wydarzeń i miejsc oraz postaci na terenie Gminy, prowadzenie ich ewidencji,
  10. prowadzenie spraw związanych z ewidencją obiektów świadczących usługi hotelarskie nie będących obiektami kategoryzowanymi przez wojewodę o zastrzeżonych ustawowo nazwach,
  11. wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Burmistrza lub jego Zastępcę lub wynikających z odrębnych upoważnień i zarządzeń Burmistrza.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  6. kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora do spraw rozwoju i współpracy z organizacjami pozarządowymi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2015r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202 ze zm.),
  10. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
 
Dodatkowe dokumenty:
  1. referencje,
  2. dyplomy, certyfikaty ukończenia kursów, szkoleń, potwierdzające znajomość języka angielskiego.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-02-11 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy  (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora do spraw rozwoju i współpracy z organizacjami pozarządowymi” w terminie do dnia 11 lutego 2016r. (włącznie).
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nidzicy

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz.1202 ze zm.)” i własnoręcznym podpisem.
Planowane techniki i metody naboru :
  • analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
  • test wiedzy (uzależniony od ilości kandydatów),
  • rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nidzicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku: Praca na  II piętrze  budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku  z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej umożliwiającym dojazd na parter budynku bez windy. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o nieodpowiedniej szerokości na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Andryszkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-02 14:38:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Dobrowolski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-02 14:47:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-02-18 13:19:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2414 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony