Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor do spraw rozwoju i współpracy z organizacjami pozarządowymi
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Nidzicy
Data udostępnienia: 2016-02-02
Ogłoszono dnia: 2016-02-02 przez Anna Andryszkiewicz
Termin składania dokumentów: 2016-02-11 00:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2016
Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe,
- co najmniej 2 lata stażu pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- wiedza z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych,
- znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, prawo zamówień publicznych,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
b. Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
- umiejętności organizacyjne,
- umiejętność pisania i redagowania tekstów,
- komunikatywność otwartość,
- duża samodzielność, kreatywność i wysokie umiejętności interpersonalne,
- umiejętność pracy w zespole,
- wiedza o funkcjonowaniu Urzędu, jego strukturze i zadaniach,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi pakietu Office (arkusz kalkulacyjny i edytor tekstu).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- opracowanie projektów zarządzeń i innych aktów dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- opracowanie, realizacja rocznych programów współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi,
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem postępowań konkursowych, wykonywanie zadań dot. Kontroli i oceny realizacji zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym,
- przygotowanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i informacji dotyczących realizowanych przez Wydział zadań,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków na realizację zadań finansowanych z innych źródeł,
- prowadzenie spraw związanych z inicjatywą lokalną oraz zakupem usług kulturalnych,
- prowadzenie rejestru samorządowych instytucji kultury,
- prowadzenie spraw w zakresie upamiętniania historycznych wydarzeń i miejsc oraz postaci na terenie Gminy, prowadzenie ich ewidencji,
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją obiektów świadczących usługi hotelarskie nie będących obiektami kategoryzowanymi przez wojewodę o zastrzeżonych ustawowo nazwach,
- wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Burmistrza lub jego Zastępcę lub wynikających z odrębnych upoważnień i zarządzeń Burmistrza.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora do spraw rozwoju i współpracy z organizacjami pozarządowymi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2015r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202 ze zm.),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
Dodatkowe dokumenty:
- referencje,
- dyplomy, certyfikaty ukończenia kursów, szkoleń, potwierdzające znajomość języka angielskiego.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-02-11 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora do spraw rozwoju i współpracy z organizacjami pozarządowymi” w terminie do dnia 11 lutego 2016r. (włącznie).
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nidzicy
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz.1202 ze zm.)” i własnoręcznym podpisem.
Planowane techniki i metody naboru :
- analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- test wiedzy (uzależniony od ilości kandydatów),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nidzicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku: Praca na II piętrze budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej umożliwiającym dojazd na parter budynku bez windy. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o nieodpowiedniej szerokości na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2016
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Andryszkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Kosmala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-02 14:38:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Dobrowolski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-02 14:47:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Skibińska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-02-18 13:19:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2414 raz(y) |