Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Nidzicy
Data udostępnienia: 2016-02-02
Ogłoszono dnia: 2016-02-02 przez Anna Andryszkiewicz
Termin składania dokumentów: 2016-02-11 00:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.3.2016
Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe- dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 572, z późn. zm.) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji,
- co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o aktach stanu cywilnego, kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz przepisy wykonawcze, ustawa o opłacie skarbowej, o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą ludności i wystąpieniami publicznymi,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności,
- dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność w wykonaniu obowiązków służbowych,
- wiedza o funkcjonowaniu Urzędu, jego strukturze i zadaniach,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi pakietu Office (arkusz kalkulacyjny i edytor tekstu),
- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu podstawowym.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie w formie uroczystej oświadczenia o wstąpieniu w związek małżeński w sali ślubów Urzędu oraz poza salą ślubów.
- Rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów.
- Migracje aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych.
- Aktualizowanie danych z zakresu stanu cywilnego w rejestrze PESEL, usuwanie niezgodności, nadawanie numeru PESEL.
- Przyjmowanie od nupturientów zapewnienia o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa cywilnego, jak i małżeństwa wyznaniowego ze skutkami cywilno-prawnymi.
- Wpisywanie zagranicznych aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych.
- Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie rejestracji stanu cywilnego.
- Wydawanie zezwoleń na skrócenie terminu oczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego.
- Wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.
- Wydawanie zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo.
- Wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym.
- Wydawanie zaświadczeń potwierdzających uznanie ojcostwa.
- Wydawanie zaświadczeń o nadaniu numeru PESEL dla noworodków.
- Przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa.
- Przyjmowanie oświadczeń od osób rozwiedzionych o powrocie do nazwiska poprzednio noszonego.
- Uznawanie orzeczeń sądów zagranicznych i innych organów w sprawach rodzinnych (niemajątkowych).
- Przyjmowanie oświadczeń o nadaniu dziecku nazwiska męża matki, który nie jest ojcem dziecka.
- Przyjmowanie oświadczeń o zmianie imion noworodkom.
- Przyjmowanie oświadczeń o nazwisku jakie będą nosić małżonkowie po zawarciu małżeństwa oraz nazwisku ich dzieci.
- Wpisywanie wzmianek w aktach stanu cywilnego na podstawie aktów stanu cywilnego, orzeczeń sądowych, decyzji administracyjnych oraz innych dokumentów.
- Gromadzenie dokumentów stanowiących akta zbiorowe rejestracji stanu cywilnego, ich zabezpieczanie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, utratą oraz przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
- Wydawanie zaświadczeń o braku aktu w księgach stanu cywilnego i braku księgi stanu cywilnego.
- Prowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej.
- Sporządzanie testamentów.
- Przekazywanie informacji Centrum Informacji Kryminalnych, Straży Granicznej i innym uprawnionym podmiotom.
- Archiwizacja dokumentów stanu cywilnego, współpracy z Archiwum Państwowym oraz zagranicznymi archiwami w zakresie wymiany informacji i dokumentów stanu cywilnego.
- Wykonywanie czynności związanych z udostępnianiem informacji publicznej w zakresie działania USC, w tym zamieszczanie materiałów informacyjnych z zakresu działania USC w Biuletynie Informacji Publicznej – na zasadach określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej, aktach wykonawczych do ustawy oraz w zarządzeniu Burmistrza w sprawie zasad udostępniania informacji publicznych będących w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Nidzicy oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
- Opracowywanie zbiorczych sprawozdań w zakresie działalności Urzędu Stanu Cywilnego.
- Współpraca w tłumaczami przysięgłymi języków obcych dla potrzeb wykonywania funkcji Urzędu Stanu Cywilnego.
- Obsługa aplikacji informatycznej ŹRÓDŁO.
- Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Burmistrza.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2015r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
Dodatkowe dokumenty:
- referencje.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-02-11 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego pokój Nr 1 w Nidzicy lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko „Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” w terminie do dnia 11 lutego 2016r. (włącznie).
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nidzicy
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz.1202 ze zm.)” i własnoręcznym podpisem.
Planowane techniki i metody naboru :
- analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- test wiedzy (uzależniony od ilości kandydatów),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nidzicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku: Praca na I piętrze budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej umożliwiającym dojazd na parter budynku bez windy. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o nieodpowiedniej szerokości na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2016
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Andryszkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Kosmala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-02 14:45:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Dobrowolski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-02 14:47:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Skibińska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-02-12 15:03:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2581 raz(y) |