ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor do spraw gospodarki komunalnej

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ GOSPODARKI MIENIEM KOMUNALNYM I ROLNICTWA

Data udostępnienia: 2016-04-20

Ogłoszono dnia: 2016-04-20 przez Anna Andryszkiewicz

Termin składania dokumentów: 2016-05-02 00:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.5.2016

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie:  wyższe magisterskie (preferowane wykształcenie administracyjne, w zakresie ochrony środowiska, architektury krajobrazu),
  3. preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych lub odbyty staż zawodowy,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  7. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu ustaw: o odpadach, o ochronie zwierząt, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o cmentarzach i chowaniu zmarłych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych. Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. umiejętności:
- opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych,
- stosowania przepisów w praktyce,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  1. cechy osobowości:  odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów  i podejmowaniu decyzji, komunikatywność, sumienność, dokładność, rzetelność,   punktualność odporność na stres, asertywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Utrzymanie czystości i porządku w zakresie zbiórki padłej zwierzyny (zwierzęta domowe i bezdomne).
  2. Utrzymanie zieleni miejskiej zorganizowanej i zielonych terenów komunalnych oraz obiektów i urządzeń komunalnych występujących na tych terenach.
  3. Nadzór i prowadzenie spraw z zakresu utrzymania cmentarzy komunalnych czynnych i zamkniętych oraz obiektów i urządzeń komunalnych występujących na tych obiektach.
  4. Nadzorowanie, organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi oraz miejscami pamięci narodowej.
  5. Prowadzenie spraw związanych z rejestracją psów.
  6. Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów rasy uznanej za agresywną.
  7. Realizacja zadań w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Nidzica.
  8. Prowadzenie spraw dotyczących odbierania odpadów komunalnych i nieczystości płynnych z terenów wiejskich administrowanych przez gminę.
  9. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i regulowaniem opłat z tytułu dostawy wody do fontann i zdrojów publicznych.
  10. Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów i ewidencji określonych przepisami prawa, a będących   w zakresie powierzonych spraw.
  11. Zarządzanie, administracja i utrzymanie urządzeń melioracji szczegółowej. 
  12. Nadzorowanie i rozliczanie zadań realizowanych na stanowisku, a powierzonych do wykonywania gminnym spółkom na podstawie uchwał lub odrębnych umów i porozumień;
  13. Zarządzanie, administracja i utrzymanie stawów gminnych.
  14. Wydawanie zezwoleń na umieszczenie reklam na budynkach i gruntach stanowiących mienie komunalne gminy (leżącymi poza pasami drogowymi).
  15. Podejmowanie działań zmierzających do likwidacji „dzikich wysypisk” na terenie gminy oraz prowadzenie ich ewidencji.
  16. Współprowadzenie gospodarki odpadami w gminie.
  17. Opracowywanie projektu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nidzica oraz jego aktualizowanie.
  18. Kontrola działalności firm mających pozwolenie na oczyszczanie gminy z nieczystości stałych.
  19. Prowadzenie postępowań w sprawie usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania.
  20. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych w zakresie określonym w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  21. Współpraca ze Strażą Miejską oraz innymi podmiotami w zakresie egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwalonego przez Radę Miejską w Nidzicy na jej podstawie Regulaminu.
  22. Prowadzenie systematycznej kontroli stanu czystości terenów gminnych oraz niezwłoczne zgłaszanie uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie.
  23. Wydawanie opinii na temat programu gospodarki odpadami innymi niż niebezpieczne, zatwierdzanymi przez Starostę lub Wojewodę.
  24. Sporządzanie projektu dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  25. Terminowe przekazywanie informacji, sprawozdań, aktów normatywnych, formularzy deklaracji oraz wniosków w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy w celu publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
  26. Terminowe i zgodne z przepisami przekazywanie akt do archiwum zakładowego w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy.
  27. Planowanie i realizacja budżetu w zakresie swojego stanowiska pracy.
  28. Wykonywanie innych prac z zakresu działania Urzędu Miejskiego zleconych przez Kierownika Wydziału, Burmistrza Nidzicy, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza.
 
.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na  II piętrze  budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku  z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej umożliwiającym dojazd na parter budynku bez windy. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o nieodpowiedniej szerokości na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  6. kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora ds. rozwoju i współpracy z organizacjami pozarządowymi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2015r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2015r. poz. 1220 ),
  10. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
 
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy  (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora do spraw gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 02 maja 2016r. (włącznie).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2015r. poz.1220 )” i własnoręcznym podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-05-02 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy  (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora do spraw gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 02 maja 2016r. (włącznie).

VII. Informacje dodatkowe:

Planowane techniki i metody naboru :
  • analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
  • test wiedzy (uzależniony od ilości kandydatów),
  • rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nidzicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku: Praca na  II piętrze  budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku  z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej umożliwiającym dojazd na parter budynku bez windy. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o nieodpowiedniej szerokości na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Andryszkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-04-20 13:51:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Skibińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-04-20 13:53:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-11 15:22:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3189 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony