Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor do spraw gospodarki komunalnej
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: WYDZIAŁ GOSPODARKI MIENIEM KOMUNALNYM I ROLNICTWA
Data udostępnienia: 2016-04-20
Ogłoszono dnia: 2016-04-20 przez Anna Andryszkiewicz
Termin składania dokumentów: 2016-05-02 00:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.5.2016
Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe magisterskie (preferowane wykształcenie administracyjne, w zakresie ochrony środowiska, architektury krajobrazu),
- preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych lub odbyty staż zawodowy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu ustaw: o odpadach, o ochronie zwierząt, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o cmentarzach i chowaniu zmarłych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych. Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- umiejętności:
- opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych,
- stosowania przepisów w praktyce,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- cechy osobowości: odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, komunikatywność, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność odporność na stres, asertywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Utrzymanie czystości i porządku w zakresie zbiórki padłej zwierzyny (zwierzęta domowe i bezdomne).
- Utrzymanie zieleni miejskiej zorganizowanej i zielonych terenów komunalnych oraz obiektów i urządzeń komunalnych występujących na tych terenach.
- Nadzór i prowadzenie spraw z zakresu utrzymania cmentarzy komunalnych czynnych i zamkniętych oraz obiektów i urządzeń komunalnych występujących na tych obiektach.
- Nadzorowanie, organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi oraz miejscami pamięci narodowej.
- Prowadzenie spraw związanych z rejestracją psów.
- Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów rasy uznanej za agresywną.
- Realizacja zadań w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Nidzica.
- Prowadzenie spraw dotyczących odbierania odpadów komunalnych i nieczystości płynnych z terenów wiejskich administrowanych przez gminę.
- Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i regulowaniem opłat z tytułu dostawy wody do fontann i zdrojów publicznych.
- Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów i ewidencji określonych przepisami prawa, a będących w zakresie powierzonych spraw.
- Zarządzanie, administracja i utrzymanie urządzeń melioracji szczegółowej.
- Nadzorowanie i rozliczanie zadań realizowanych na stanowisku, a powierzonych do wykonywania gminnym spółkom na podstawie uchwał lub odrębnych umów i porozumień;
- Zarządzanie, administracja i utrzymanie stawów gminnych.
- Wydawanie zezwoleń na umieszczenie reklam na budynkach i gruntach stanowiących mienie komunalne gminy (leżącymi poza pasami drogowymi).
- Podejmowanie działań zmierzających do likwidacji „dzikich wysypisk” na terenie gminy oraz prowadzenie ich ewidencji.
- Współprowadzenie gospodarki odpadami w gminie.
- Opracowywanie projektu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nidzica oraz jego aktualizowanie.
- Kontrola działalności firm mających pozwolenie na oczyszczanie gminy z nieczystości stałych.
- Prowadzenie postępowań w sprawie usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania.
- Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych w zakresie określonym w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Współpraca ze Strażą Miejską oraz innymi podmiotami w zakresie egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwalonego przez Radę Miejską w Nidzicy na jej podstawie Regulaminu.
- Prowadzenie systematycznej kontroli stanu czystości terenów gminnych oraz niezwłoczne zgłaszanie uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie.
- Wydawanie opinii na temat programu gospodarki odpadami innymi niż niebezpieczne, zatwierdzanymi przez Starostę lub Wojewodę.
- Sporządzanie projektu dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Terminowe przekazywanie informacji, sprawozdań, aktów normatywnych, formularzy deklaracji oraz wniosków w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy w celu publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Terminowe i zgodne z przepisami przekazywanie akt do archiwum zakładowego w zakresie spraw związanych ze stanowiskiem pracy.
- Planowanie i realizacja budżetu w zakresie swojego stanowiska pracy.
- Wykonywanie innych prac z zakresu działania Urzędu Miejskiego zleconych przez Kierownika Wydziału, Burmistrza Nidzicy, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza.
.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca na II piętrze budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej umożliwiającym dojazd na parter budynku bez windy. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o nieodpowiedniej szerokości na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora ds. rozwoju i współpracy z organizacjami pozarządowymi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2015r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2015r. poz. 1220 ),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora do spraw gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 02 maja 2016r. (włącznie).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2015r. poz.1220 )” i własnoręcznym podpisem.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-05-02 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora do spraw gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 02 maja 2016r. (włącznie).
VII. Informacje dodatkowe:
Planowane techniki i metody naboru :
- analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- test wiedzy (uzależniony od ilości kandydatów),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nidzicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku: Praca na II piętrze budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej umożliwiającym dojazd na parter budynku bez windy. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o nieodpowiedniej szerokości na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2016
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Andryszkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-04-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Kosmala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-04-20 13:51:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Skibińska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-04-20 13:53:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Skibińska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-05-11 15:22:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3189 raz(y) |