ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.7.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.7.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor do spraw inwestycji

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ TECHNICZNO-INWESTYCYJNY

Data udostępnienia: 2016-05-04

Ogłoszono dnia: 2016-05-04 przez Anna Andryszkiewicz

Termin składania dokumentów: 2016-05-20 00:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.7.2016

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie:  wyższe,
- studia techniczne budowlane lub ze specjalnością z zakresu inwestycji lub planowania przestrzennego,
  1. preferowany staż pracy osoby w jednostkach samorządowych na pokrewnych stanowiskach,
  2. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. znajomość przepisów prawa z zakresu działalności Urzędu.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawa i zagadnień na stanowisku pracy w tym min.: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, planowanie przestrzenne , ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
  2. dyspozycyjność,
  3. wiedza o funkcjonowaniu Urzędu, jego strukturze i zadaniach,
  4. prawo jazdy kat. B,
  5. znajomość obsługi pakietu Office (arkusz kalkulacyjny i edytor tekstu).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Wykonywanie wszelkich czynności związanych z przygotowaniem i prawidłowym przebiegiem robót budowlanych, dostaw i usług, a w szczególności:
1.1.planowanie i inicjowanie rozwoju komunalnej infrastruktury, budynków, budowli i przygotowywanie wniosków do budżetu Gminy,
1.2.przygotowywanie danych do wniosków dotyczących pozyskiwania środków finansowych z funduszy zewnętrznych,
1.3.przygotowywanie kompletnych wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przygotowywanie i prowadzenie całości postępowań przy zamówieniach do których nie stosuje się tych przepisów,
1.4.przygotowywanie projektów umów z wykonawcami robót, dostawcami i świadczącymi usługi,
1.5.zapewnienie wykonania wymaganej dokumentacji projektowej we wskazanym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami,
1.6.sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji projektowej otrzymanej od projektantów pod względem jej kompletności i zgodności z warunkami umownymi,
1.7.uzyskiwanie pozwolenia na budowę obiektów budowlanych i wykonywanie robót budowlanych,
1.8.przygotowywanie umów dotyczących partycypowania w kosztach budowy infrastruktury technicznej, oraz wykonywanie czynności związanych z uzyskiwaniem zgód na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane,
1.9.praca w komisjach przetargowych.
2.Zapewnienie prawidłowego nadzoru nad realizacją zadań, a w szczególności:
2.1.prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem obsługi inwestycji przez inspektora nadzoru inwestorskiego i autorskiego,
2.2.przekazywanie placu budowy dla wykonawcy robót oraz zawiadamiane właściwe organy o rozpoczęciu robót,
2.3.czuwanie nad prawidłową realizacją inwestycji zgodnie z zawartymi umowami,
2.4.przygotowywanie dokumentów związanych z odbiorem robót i obiektów budowlanych od wykonawcy po uprzednim sprawdzeniu należytego ich wykonania w zakresie ustalonym w zatwierdzonej dokumentacji i umowie,
2.5.przekazywanie uprzednio sprawdzonej dokumentacji powykonawczej do zarządzającego obiektem budowlanym celem obsługi w okresie gwarancji i rękojmi,
2.6.uczestniczenie w komisjach odbioru częściowego, końcowego, przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz w okresie rękojmi.
3.Rozliczanie robót budowlanych, dostaw i usług, a w szczególności:
3.1.sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur z wykonane roboty, dostawy i usługi,
3.2.organizowanie przeglądów gwarancyjnych i w okresie rękojmi z zastrzeżeniem pkt 2.5.,
3.3.sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu inwestycji gminnych,
3.4.sporządzanie dokumentów  PT i OT wynikających z wykonanych zadań,
3.5.przygotowywanie odpowiedzi na wnioski, pisma, interpelacje w zakresie prowadzonych na stanowisku spraw,
3.6.prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem projektów współfinansowanych ze środków unijnych.
4.Przygotowywanie informacji dla potrzeb innych Wydziałów Urzędu w zakresie dotyczącym prowadzonych spraw.
5.Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Burmistrza lub  przełożonych.
6.Opiniowanie zamierzeń dotyczących eksploatacji urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, wysypiska odpadów, zaopatrzenia w energię cieplną i elektryczną.
7.Analiza stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych przez Urząd oraz współpraca przy analizie kosztów ich eksploatacji.
8.Współpraca przy analizie stanu technicznego obiektów budowlanych przekazanych w zarządzanie oraz przy analizie kosztów ich eksploatacji.
9. Sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi związanymi z wykonywaniem zakresem czynności.

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  6. kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora ds. inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2015r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2015r. poz. 1220),
  10. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
 
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-05-20 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach  w punkcie obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Nidzicy lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy  (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora do spraw inwestycji” w terminie do dnia 20 maja 2016r. (włącznie).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nidzicy

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz.1202)” i własnoręcznym podpisem.
Planowane techniki i metody naboru :
  • analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
  • test wiedzy (uzależniony od ilości kandydatów),
  • rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nidzicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku: Praca na parterze  budynku urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku  z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej umożliwiającym dojazd na parter budynku bez windy. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o nieodpowiedniej szerokości na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Andryszkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-05-04 08:51:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Dobrowolski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-05-04 08:55:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Skibińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-25 09:46:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2260 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony