Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor do spraw planowania przestrzennego
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: WYDZIAŁ TECHNICZNO-INWESTYCYJNY
Data udostępnienia: 2017-07-24
Ogłoszono dnia: 2017-07-24 przez Anna Andryszkiewicz
Termin składania dokumentów: 2017-08-04 15:30:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.3.2017
Zlecający: Burmistrz Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe (specjalność: kierunki techniczne budowlane lub ze specjalnością z zakresu inwestycji lub planowania przestrzennego),
- niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów z zakresu:
- planowania i zagospodarowania przestrzennego;
- prawa budowlanego;
- kodeksu postępowania administracyjnego;
- kodeksu cywilnego;
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych;
2. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych na pokrewnych stanowiskach;
3. posiadanie uprawnień budowlanych;
4. komunikatywność, odpowiedzialność;
5. samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji;
6. sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, odporność na stres;
7. asertywność i umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonywanie wszelkich czynności związanych ze sporządzaniem i wydawaniem decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, ich zmianą i przeniesieniem na inny podmiot.
- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym i przekazywanie marszałkowi województwa kopii tych decyzji.
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z wydawaniem decyzji o wstrzymaniu użytkowania terenu, albo przywrócenia poprzedniego sposobu zagospodarowania.
- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy.
- prowadzenie spraw związanych z wygaszaniem decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w przypadku gdy dla danego terenu uchwalono plan miejscowy, którego ustalenia są inne niż w wydanej decyzji, albo gdy inny wnioskodawca uzyskał pozwolenie na budowę.
- współpraca przy sporządzaniu analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, oceny postępów w opracowywaniu planów miejscowych i opracowywanie wieloletnich programów ich sporządzania w nawiązaniu do ustaleń studium, z uwzględnieniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim, powiatowym i gminnym oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych, decyzji o warunkach zabudowy oraz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany planu miejscowego.
- udział w pracach gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej.
- przygotowywanie odpowiedzi na wnioski, pisma, interpelacje w zakresie prowadzonych na stanowisku spraw.
- opracowywanie wniosków do budżetu dotyczących realizowanych obowiązków.
- sporządzanie projektów umów dotyczących sporządzania projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz zmiany tych dokumentów, a także czuwanie nad ich prawidłową realizacją i rozliczaniem.
- przygotowywanie informacji dla potrzeb innych Wydziałów Urzędu w zakresie dotyczącym prowadzonych spraw,
- prowadzenie spraw związanych z opłatą planistyczną i roszczeniami właścicieli lub użytkowników wieczystych nieruchomości wobec Gminy w związku z uchwaleniem planu, z wyłączeniem spraw dotyczących wykupienia nieruchomości lub jej części, zamiany nieruchomości, ustalania wartości nieruchomości.
- wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Burmistrza lub przełożonych.
- zastępowanie inspektora ds. planowania przestrzennego wykonującego zadania w zakresie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w razie jego nieobecności
- prowadzenie metryk spraw oraz sporządzanie kart w celu udostępniania danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w publicznie dostępnych wykazach zgodnie z obowiązującymi przepisami.”
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Miejski w Nidzicy;
- obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
- jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektor ds. planowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902 )” i własnoręcznym podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-08-04 15:30:00
b. Sposób:
1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 36 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora ds. planowania przestrzennego” w terminie do dnia 4 sierpnia 2017r. (włącznie) do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
2. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2016r. poz. 902);
3. komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;
4. z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna;
5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
Dodatkowe informacje w zakresie przygotowania oferty o pracę można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.
VII. Informacje dodatkowe:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Andryszkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-07-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Kosmala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-07-24 15:45:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Chabowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-07-24 15:46:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Chabowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-08-11 09:50:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1557 raz(y) |