ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor do spraw planowania przestrzennego

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ TECHNICZNO-INWESTYCYJNY

Data udostępnienia: 2017-07-24

Ogłoszono dnia: 2017-07-24 przez Anna Andryszkiewicz

Termin składania dokumentów: 2017-08-04 15:30:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.3.2017

Zlecający: Burmistrz Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie:  wyższe (specjalność: kierunki techniczne budowlane lub ze specjalnością z zakresu inwestycji lub planowania przestrzennego),
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów z zakresu:
  1. planowania i zagospodarowania przestrzennego;
  2. prawa budowlanego;
  3. kodeksu postępowania administracyjnego;
  4. kodeksu cywilnego;
  5. ustawy o samorządzie gminnym;
  6. ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych;
2. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych na pokrewnych stanowiskach;
3. posiadanie uprawnień budowlanych;
4. komunikatywność, odpowiedzialność;
5. samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji;
6. sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, odporność na stres;
7. asertywność i umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wykonywanie wszelkich czynności związanych  ze sporządzaniem i wydawaniem decyzji o ustaleniu warunków  zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, ich zmianą i przeniesieniem na inny podmiot.
  2. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym i przekazywanie marszałkowi województwa kopii tych decyzji.
  3. wykonywanie wszelkich czynności związanych z wydawaniem decyzji o  wstrzymaniu użytkowania terenu, albo przywrócenia poprzedniego sposobu zagospodarowania.
  4. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy.
  5. prowadzenie spraw  związanych z wygaszaniem decyzji o warunkach zabudowy i   decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w przypadku gdy dla danego terenu uchwalono plan miejscowy, którego ustalenia są inne niż w wydanej decyzji, albo gdy inny wnioskodawca uzyskał pozwolenie na budowę.
  6. współpraca przy sporządzaniu analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, oceny postępów w opracowywaniu planów miejscowych i opracowywanie wieloletnich programów  ich sporządzania w nawiązaniu do ustaleń studium,  z uwzględnieniem decyzji  o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim, powiatowym i gminnym oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych, decyzji o warunkach zabudowy  oraz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany planu miejscowego.
  7. udział w pracach gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej.
  8. przygotowywanie odpowiedzi na wnioski, pisma, interpelacje w zakresie prowadzonych na stanowisku spraw.
  9. opracowywanie wniosków do budżetu dotyczących  realizowanych obowiązków.
  10. sporządzanie projektów umów dotyczących sporządzania projektów decyzji o ustaleniu warunków  zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego  oraz zmiany tych dokumentów, a także czuwanie nad ich prawidłową realizacją i rozliczaniem.
  11. przygotowywanie informacji dla potrzeb innych Wydziałów Urzędu w zakresie dotyczącym prowadzonych spraw,
  12. prowadzenie spraw związanych z opłatą planistyczną i roszczeniami właścicieli lub użytkowników wieczystych nieruchomości wobec Gminy w związku z uchwaleniem planu, z wyłączeniem spraw dotyczących wykupienia nieruchomości lub jej części, zamiany nieruchomości, ustalania wartości nieruchomości.
  13. wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Burmistrza lub  przełożonych.
  14. zastępowanie inspektora ds. planowania przestrzennego wykonującego zadania w zakresie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w razie jego nieobecności
  15. prowadzenie metryk spraw oraz sporządzanie kart w celu udostępniania danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w publicznie dostępnych wykazach zgodnie z obowiązującymi przepisami.”

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Urząd Miejski w Nidzicy;
  2. obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektor ds. planowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ),
  8. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902 )” i własnoręcznym podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-08-04 15:30:00
b. Sposób:
1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 36 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy  (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora ds. planowania przestrzennego” w terminie do dnia 4 sierpnia 2017r. (włącznie) do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
2. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2016r. poz. 902);
3. komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;
4. z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna;
5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
 
Dodatkowe informacje w zakresie przygotowania oferty o pracę można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Andryszkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-24 15:45:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Chabowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-24 15:46:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Chabowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-11 09:50:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1557 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony