ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. pozyskiwania środków pomocowych i promocji gminy

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej

Data udostępnienia: 2017-09-01

Ogłoszono dnia: 2017-09-01 przez Anna Andryszkiewicz

Termin składania dokumentów: 2017-09-11 16:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.4.2017

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie:  wyższe,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów z zakresu:
  1. funduszy strukturalnych;
  2. ustawy o finansach publicznych;
  3. ustawy o zamówieniach publicznych;
  4. kodeksu postępowania administracyjnego;
  5. kodeksu cywilny;
  6. ustawy o samorządzie gminnym;
  7. ustawy o pracownikach samorządowych;
oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych;
 
2. doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i krajowych;
3. znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektów, przygotowania wniosków o dofinansowanie, wdrażaniu projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu poparte doświadczeniem kandydata;
4. znajomość zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych, w tym zasad kwalifikowania na działania współfinansowane z funduszy unijnych oraz funkcjonowania krajowych funduszy pomocowych;
5. umiejętność planowania i opracowywania strategicznych działań promocyjnych gminy;
6. umiejętność analitycznego myślenia i syntetycznego formułowania opinii i wniosków;
7. umiejętność organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy;
8. umiejętność pracy w zespole;
9. komunikatywność, kreatywność;
10.umiejętność obsługi komputera (w szczególności programów – pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. gromadzenie, systematyzowanie i dystrybucja informacji o możliwościach pozyskiwania krajowych i zagranicznych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych i społecznych Gminy;
  2. koordynowanie i monitorowanie działań związanych ze zgłoszonymi do dofinansowania ze środków zewnętrznych projektami  i prowadzenie bazy danych o tych projektach (również projektach gminnych jednostek i spółek);
  3. sporządzanie wniosków o dofinansowanie oraz dokumentacji dla wybranych przez Burmistrza i Radę projektów i przedsięwzięć;
  4. prowadzenie pełnej korespondencji dotyczącej projektu z Instytucją Zarządzającą, Wdrażającą, Pośredniczącą oraz innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrożeniu programów, projektów i przedsięwzięć;
  5. planowanie i przygotowywanie niezbędnych dokumentów strategicznych dla pozyskania oraz prawidłowego wykorzystania środków zewnętrznych;
  6. monitorowanie i ocena realizowanych projektów finansowych z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych, koordynacja działań w zakresie promocji projektu;
  7. współudział w opracowywaniu rocznych i wieloletnich programów inwestycyjnych oraz ich bieżąca aktualizacja;
  8.  współpraca z merytorycznymi wydziałami i samodzielnymi stanowiskami Urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi w tworzeniu dokumentów programowych i strategicznych w kontekście właściwego przygotowania Gminy do pozyskiwania środków pozabudżetowych;
  9.  konsultowanie dokumentów programowych Gminy w zakresie dotyczącym pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych z instytucjami zewnętrznymi;
  10. popularyzowanie gminy ze względu na jej atrakcyjność dla potencjalnych inwestorów;
  11. udział w konsultacjach społecznych ogłaszanych przez instytucje administracji rządowej i samorząd województwa i ich jednostki w zakresie opracowywanych przez nie projektów strategii, programów, planów i innych dokumentów strategicznych mogących oddziaływać na rozwój naszej gminy;
  12. coroczne opracowywanie zamierzeń promocyjnych gminy, ze szczególnym uwzględnieniem celów określonych w Strategii Rozwoju Gminy oraz w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy;
  13. współpraca z Wydziałami : Techniczno – Inwestycyjnym i Finansowym przy realizacji inwestycji finansowanych z udziałem środków zewnętrznych;
  14. sporządzanie wniosków o płatność dla projektów realizowanych z programów współfinansowanych z funduszy europejskich i innych środków zagranicznych;
  15. planowanie i opracowywanie strategicznych działań promocji Gminy Nidzica;
  16. redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie spraw realizowanych na stanowisku pracy,  w tym procedur załatwiania spraw;
  17. inicjowanie i opracowywanie prawidłowych pod względem merytorycznym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych w sprawach dotyczących gminy, a będących w zakresie działalności i obowiązków oraz ich bieżąca aktualizacja;
  18. sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia i ustalanie wartości szacunkowej dla zadań realizowanych zgodnie z zakresem czynności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Urząd Miejski w Nidzicy;
  2. obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania środków pomocowych i promocji gminy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ze zm. ),
  8. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902 ze zm. )” i własnoręcznym podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-11 16:00:00
b. Sposób:
1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 36 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy  (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora ds. pozyskiwania środków pomocowych i promocji gminy” w terminie do dnia 11 września 2017r. (włącznie) do godz. 16.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
2. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016r. poz. 902 ze zm.);
3. komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;
4. z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna;
5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na II piętrze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.
Dodatkowe informacje w zakresie przygotowania oferty o pracę można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Andryszkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Kosmala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-01 14:46:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Chabowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-01 14:49:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Chabowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-26 15:16:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1596 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony