Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. pozyskiwania środków pomocowych i promocji gminy
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej
Data udostępnienia: 2017-09-01
Ogłoszono dnia: 2017-09-01 przez Anna Andryszkiewicz
Termin składania dokumentów: 2017-09-11 16:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.4.2017
Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów z zakresu:
- funduszy strukturalnych;
- ustawy o finansach publicznych;
- ustawy o zamówieniach publicznych;
- kodeksu postępowania administracyjnego;
- kodeksu cywilny;
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy o pracownikach samorządowych;
oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych;
2. doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i krajowych;
3. znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektów, przygotowania wniosków o dofinansowanie, wdrażaniu projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu poparte doświadczeniem kandydata;
4. znajomość zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych, w tym zasad kwalifikowania na działania współfinansowane z funduszy unijnych oraz funkcjonowania krajowych funduszy pomocowych;
5. umiejętność planowania i opracowywania strategicznych działań promocyjnych gminy;
6. umiejętność analitycznego myślenia i syntetycznego formułowania opinii i wniosków;
7. umiejętność organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy;
8. umiejętność pracy w zespole;
9. komunikatywność, kreatywność;
10.umiejętność obsługi komputera (w szczególności programów – pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- gromadzenie, systematyzowanie i dystrybucja informacji o możliwościach pozyskiwania krajowych i zagranicznych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych i społecznych Gminy;
- koordynowanie i monitorowanie działań związanych ze zgłoszonymi do dofinansowania ze środków zewnętrznych projektami i prowadzenie bazy danych o tych projektach (również projektach gminnych jednostek i spółek);
- sporządzanie wniosków o dofinansowanie oraz dokumentacji dla wybranych przez Burmistrza i Radę projektów i przedsięwzięć;
- prowadzenie pełnej korespondencji dotyczącej projektu z Instytucją Zarządzającą, Wdrażającą, Pośredniczącą oraz innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrożeniu programów, projektów i przedsięwzięć;
- planowanie i przygotowywanie niezbędnych dokumentów strategicznych dla pozyskania oraz prawidłowego wykorzystania środków zewnętrznych;
- monitorowanie i ocena realizowanych projektów finansowych z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych, koordynacja działań w zakresie promocji projektu;
- współudział w opracowywaniu rocznych i wieloletnich programów inwestycyjnych oraz ich bieżąca aktualizacja;
- współpraca z merytorycznymi wydziałami i samodzielnymi stanowiskami Urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi w tworzeniu dokumentów programowych i strategicznych w kontekście właściwego przygotowania Gminy do pozyskiwania środków pozabudżetowych;
- konsultowanie dokumentów programowych Gminy w zakresie dotyczącym pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych z instytucjami zewnętrznymi;
- popularyzowanie gminy ze względu na jej atrakcyjność dla potencjalnych inwestorów;
- udział w konsultacjach społecznych ogłaszanych przez instytucje administracji rządowej i samorząd województwa i ich jednostki w zakresie opracowywanych przez nie projektów strategii, programów, planów i innych dokumentów strategicznych mogących oddziaływać na rozwój naszej gminy;
- coroczne opracowywanie zamierzeń promocyjnych gminy, ze szczególnym uwzględnieniem celów określonych w Strategii Rozwoju Gminy oraz w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy;
- współpraca z Wydziałami : Techniczno – Inwestycyjnym i Finansowym przy realizacji inwestycji finansowanych z udziałem środków zewnętrznych;
- sporządzanie wniosków o płatność dla projektów realizowanych z programów współfinansowanych z funduszy europejskich i innych środków zagranicznych;
- planowanie i opracowywanie strategicznych działań promocji Gminy Nidzica;
- redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie spraw realizowanych na stanowisku pracy, w tym procedur załatwiania spraw;
- inicjowanie i opracowywanie prawidłowych pod względem merytorycznym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych w sprawach dotyczących gminy, a będących w zakresie działalności i obowiązków oraz ich bieżąca aktualizacja;
- sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia i ustalanie wartości szacunkowej dla zadań realizowanych zgodnie z zakresem czynności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Miejski w Nidzicy;
- obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
- jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania środków pomocowych i promocji gminy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ze zm. ),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902 ze zm. )” i własnoręcznym podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-09-11 16:00:00
b. Sposób:
1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 36 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora ds. pozyskiwania środków pomocowych i promocji gminy” w terminie do dnia 11 września 2017r. (włącznie) do godz. 16.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
2. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016r. poz. 902 ze zm.);
3. komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;
4. z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna;
5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
VII. Informacje dodatkowe:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na II piętrze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.
Dodatkowe informacje w zakresie przygotowania oferty o pracę można uzyskać pod nr. tel. /89 625 07 25/.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Andryszkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Kosmala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-09-01 14:46:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Chabowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-09-01 14:49:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Chabowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-09-26 15:16:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1596 raz(y) |