Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: PODINSPEKTOR ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: WYDZIAŁ FINANSOWY
Data udostępnienia: 2018-10-12
Ogłoszono dnia: 2018-10-12 przez Jacek Kosmala
Termin składania dokumentów: 2018-10-26 15:30:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2018
Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie: wyższe;
- co najmniej trzyletni staż pracy;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o finansach publicznych;
- ustawy o rachunkowości;
- ustawy o podatku od towarów i usług;
- ustawy o dochodach jst;
- przepisów prawa pracy;
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
- przepisów w zakresie PFRON oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych,
2. doświadczenie związane z obsługą kasy, obsługą klienta,
3. znajomość obsługi programu PŁATNIK,
4. umiejętność analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej przy optymalnym wykorzystaniu czasu pracy, pracy w zespole, obsługi komputera (w szczególności programów –PUMA, EXCEL,WORD) oraz urządzeń biurowych,
5. komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, asertywność, odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Pełnienie funkcji kasjera w Urzędzie Miejskim w Nidzicy:
- obsługa modułu KASA;
- wystawianie pokwitowań z tytułu wszelkich wpłat i wypłat;
- przyjmowanie wpłat gotówkowych do kasy;
- codzienne odprowadzanie przyjętej gotówki do banku;
- pobierania gotówki z banku, przenoszenie jej i przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- dokonanie wypłaty gotówki z kasy na podstawie zatwierdzonych dowodów księgowych;
- sporządzanie raportów kasowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania na czeki gotówkowe, świadectwa depozytowe, gwarancje.
3. Obsługa kasy fiskalnej oraz sporządzanie raportów fiskalnych.
4. Rozliczanie rozmów telefonicznych pracowników i przewodniczącego Rady Miejskiej z tytułu posiadanych telefonów służbowych.
5. Codzienne przekazywanie po zamknięciu kasy dowodów wpłat celem sprawdzenia i porównania z zestawieniem wpłat.
6. Sporządzenie przelewów, w tym w systemie bankowości elektronicznej.
7. Prowadzenie na bieżąco rejestru udzielanych zamówień publicznych do 30 tys. EURO przez Wydział Finansowy.
8. Udzielanie informacji zainteresowanym w zakresie spraw objętych zakresem czynności.
9. Prowadzenie wydziałowego rejestru faktur, przekazywanie faktur, rachunków i not księgowych na odpowiednie stanowiska pracy.
10. Numeracja bieżąca dokumentów księgowych.
11. Przestrzeganie instrukcji kasowej obowiązującej w Urzędzie Miejskim przyjętej zarządzeniem Burmistrza.
12. Dokonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie prowadzonych przez pracownika spraw oraz przestrzeganie obowiązujących zarządzeń.
13. Prowadzenie rejestru umów zawartych w Urzędzie Miejskim.
14. Zastępstwo pracownika ds. płac w zakresie naliczania i rozliczania płac i pochodnych.
15. Wykonywanie obowiązków wynikających z wydanych zarządzeń przez Burmistrza Nidzicy.
16. Wykonanie innych prac z zakresu działania Urzędu zleconych pisemnie lub ustnie przez Burmistrza Miasta, Skarbnika Miasta, z-cę Kierownika Wydziału Finansowego oraz Sekretarza Miasta.
17. Przygotowanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą instrukcją.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Zatrudnienie na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);
- na stanowisku podinspektora ds. księgowości budżetowej zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia, klatki schodowe – schody. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
- jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe;
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
- informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-10-26 15:30:00
b. Sposób:
1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2018r. poz. 1260 ze zm.);
2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
- I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
- II etap- rozmowa kwalifikacyjna;
3. postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy zarządzeniem;
4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej w terminie do dnia 26.10.2018 r. do godz. 15.30. Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacji.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
Burmistrz Nidzicy
Jacek Kosmala
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jacek Kosmala |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Andryszkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-12 14:39:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Maksym |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-12 14:42:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Usiądek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-11-07 08:57:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1255 raz(y) |