Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. architektury miejskiej
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: WYDZIAŁ TECHNICZNO-INWESTYCYJNY
Data udostępnienia: 2018-12-14
Ogłoszono dnia: 2018-12-14 przez Jacek Kosmala
Termin składania dokumentów: 2018-12-24 10:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.4.2018
Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie: wyższe, preferowane studia wyższe w zakresie architektury, urbanistyki, gospodarki przestrzennej lub studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej,
- uprawnienia:
W przypadku ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określono w pkt 2, wymagane jest posiadanie uprawnień:
- budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej albo
- budowlanych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej albo
- do projektowania w planowaniu przestrzennym nabyte na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. Nr 17, poz.99 ze zm. ) albo
- urbanistyczne nabyte na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139, ze zm.) albo
- posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 ze zm.);
- niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe: preferowane doświadczenie związane ze sporządzaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność odporność na stres, asertywność, umiejętność pracy w zespole;
- umiejętności zawodowe: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość przepisów prawa i zagadnień na stanowisku pracy, umiejętność opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych i stosowania przepisów w praktyce.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian;
- współpraca przy sporządzaniu analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, oceny postępów w opracowywaniu planów miejscowych i opracowywanie wieloletnich programów ich sporządzania w nawiązaniu do ustaleń studium, z uwzględnieniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim, powiatowym i gminnym oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych, decyzji o warunkach zabudowy oraz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany planu miejscowego;
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z ustalaniem zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń (w tym: ich gabaryty, standardy jakościowe, rodzaje materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane, a także zakazu ich umieszczania);
- udział w pracach gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej;
- przygotowywanie odpowiedzi na wnioski, pisma, interpelacje w zakresie prowadzonych na stanowisku spraw;
- opracowywanie wniosków do budżetu dotyczących realizowanych obowiązków;
- przygotowywanie informacji dla potrzeb innych Wydziałów Urzędu w zakresie dotyczącym prowadzonych spraw;
- wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Burmistrza lub przełożonych;
- zastępowanie podinspektora ds. planowania przestrzennego oraz inspektora ds. planowania przestrzennego, w razie ich nieobecności
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku bez windy dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- zatrudnienie na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1260);
- na stanowisku inspektora ds. architektury miejskiej zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia, klatki schodowe – schody. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
- jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
- kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-12-24 10:00:00
b. Sposób:
- postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2018r. poz. 1260);
- nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
- I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
- II etap- rozmowa kwalifikacyjna;
- postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. architektury miejskiej w terminie do dnia 24 grudnia 2018r.do godz. 10.00 Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacji.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jacek Kosmala |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Andryszkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-14 14:16:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Maksym |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-14 14:18:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Patrycja Lipner |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-27 15:05:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1076 raz(y) |