ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. zarządu dróg gminnych

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ TECHNICZNO-INWESTYCYJNY

Data udostępnienia: 2020-01-23

Ogłoszono dnia: 2020-01-23

Termin składania dokumentów: 2020-02-03 10:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2020

Zlecający: Urząd Miejski w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Urząd Miejski w Nidzicy
Ul. Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
 
  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie:  wyższe;
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. nieposzlakowana opinia;
    6. posiadanie prawa jazdy kat B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie-  preferowane kierunki techniczne;
  2. predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność odporność na stres, asertywność, umiejętność pracy w zespole;
  3. umiejętności zawodowe: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość przepisów prawa i zagadnień  na stanowisku pracy, umiejętność opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych i stosowania przepisów w praktyce.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a. prowadzenie spraw wynikających z obowiązków zarządcy dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych zlokalizowanych poza terenem miasta, a w szczególności:
  • współpraca przy opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie o przy sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania  i ochrony dróg, drogowych obiektów inżynierskich i obiektów budowlanych w pasie drogowym,
  • organizacja i nadzór nad utrzymaniem i ochroną dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, obiektów budowlanych oraz urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą,
  • współpraca przy realizowaniu zadań w zakresie inżynierii ruchu,
  • przygotowywanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obrony cywilnej,
  • koordynacja robót w pasie drogowym,
  • wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i zjazdy z dróg i naliczanie opłat i kar,
  • wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń nie związanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,
  • współpraca przy prowadzeniu ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów na terenie miasta i gminy oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom,
  • współpraca przy sporządzaniu informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich uprawnionym podmiotom,
  • przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • współpraca przy organizowaniu i nadzorze nad robotami interwencyjnymi, zabezpieczającymi i utrzymaniowymi na drogach,
  • przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
  • przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg,
  • wprowadzanie ograniczeń lub zamykanie dróg i drogowych obiektów inżynierskich dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów drogami różnej kategorii, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
  • w razie potrzeby organizowanie okresowych pomiarów ruchu drogowego,
  • pielęgnacja zieleni w pasach drogowych z wyłączeniem wycinki i nasadzeń drzew
    • wnioskowanie o nabywanie nieruchomości pod pasy drogowe dróg publicznych i gospodarowanie nimi w ramach posiadanego prawa do tych nieruchomości,
    • wnioskowanie o nabywanie  nieruchomości innych niż wymienione w pkt 17 na 
         potrzeby zarządzania drogami i gospodarowanie nimi w ramach posiadanego do nich prawa,
b. współpraca przy organizowaniu, nadzorze i koordynacji w zakresie prac związanych z odśnieżaniem dróg i  zwalczaniem śliskości na drogach,
c. prowadzenie spraw związanych z instalacją w pasie drogowym stacjonarnych urządzeń rejestrujących, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym.
d. prowadzenie spraw w zakresie likwidacji barier architektonicznych w ciągach pieszych,
e. przygotowywanie dokumentacji i wnioskowanie o przeprowadzenie postępowania o udzielenie   zamówienia publicznego w oparciu o ustawę z  24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
f. załatwianie spraw związanych z wyznaczeniem miejsc do parkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
g. realizowanie porozumień z innymi zarządcami dróg,
h. opiniowanie spraw związanych z zarządem gruntami w pasie drogowym w zakresie oddawania w najem, dzierżawę lub użyczenie, w drodze umowy,
i. w przypadku nabywania  gruntów przeznaczonych pod pas drogowy, występowanie z wnioskiem o dokonanie podziału lub scalania i podziału nieruchomości, 
j. zapewnienie utrzymania czystości  i porządku pasów drogowych
k. współdziałanie w zakresie opracowywanie wniosków do budżetu w zakresie potrzeb remontowo-inwestycyjnych  dróg.
l. bieżąca współpraca z inspektorem ds. zarządu dróg gminnych wykonującego obowiązki zarządcy dróg gminnych na terenie miasta.
ł. Zastępowanie inspektora ds. zarządu dróg gminnych wykonującego obowiązki zarządcy dróg gminnych na terenie miasta, w razie jego nieobecności.
m. sporządzanie dokumentów  PT i OT wynikających z wykonanych zadań;
n. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na ustawianie reklam w pasie drogowym dróg wewnętrznych na terenie miasta i gminy;
o. prowadzenie eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy;
p. prowadzenie, nadzór i koordynacja spraw w zakresie konserwacji, remontów, modernizacji urządzeń elektroenergetycznych i oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy oraz zakupu energii na potrzeby oświetlenia;
  • prowadzenie spraw z zakresu komunikacji na drogach publicznych gminnych na terenie miasta i gminy;
  • zapewnienie utrzymania czystości  i porządku pasów drogowych na terenie miasta;
  • prowadzenie spraw związanych z instalacją w pasie drogowym na terenie miasta stacjonarnych urządzeń rejestrujących, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym;
  • wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Burmistrza lub  przełożonych;
  • udział w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Starostę Nidzickiego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie na pełen etat w Urzędzie Miejskim w Nidzicy zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282 ze zm.);
  2. na stanowisku podinspektora ds. zarządu dróg gminnych zastosowano pełen wymiar czasu pracy wynikający z norm obowiązujących, które wynoszą 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Nidzicy: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia- są dostosowane do osoby niepełnosprawnej. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej;
  3. jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Burmistrz Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
 
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Miejsce pracy na parterze w budynku z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej, stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  7. informacja oraz oświadczenie zgody opatrzone własnoręcznym podpisem dotyczące przetwarzania danych osobowych. (wzór informacji do pobrania na stornach Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Informacje o naborze),
  8. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
  9. kandydat, będący osobą niepełnosprawną- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*.
*Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-02-03 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. zarządu dróg gminnych  w terminie do dnia 3 lutego  2020r.do godz. 10.00, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U z 2019r. poz. 162 ze zm.) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
  1. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych((Dz. U. 2019r. poz. 1282 ze zm.);
  2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap- test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna;
  1. postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Nidzicy odrębnym zarządzeniem;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego.
 
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Nidzicy pokój Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy (Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. zarządu dróg gminnych  w terminie do dnia 3 lutego  2020r.do godz. 10.00, dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres um@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U z 2019r. poz. 162 ze zm.) Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą- decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy. Siedzibą Burmistrza Nidzicy jest Urząd Miejski w Nidzicy ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod_gmina_nidzica@nidzica.pl lub korespondencyjnie na adres Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Andryszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-23 14:46:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksym
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-23 14:48:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksym
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-05 14:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1268 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony