Sekretarz
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
SEKRETARZ MIASTA
Akapit nr 1 - brak tytułu
SEKRETARZ MIASTA - Elżbieta Płoska
Tel: (89) 625 07 14 , pok. nr 36
Sekretarz przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie, w godzinach pracy Urzędu, w ramach swoich obowiązków służbowych. W przypadku nieobecności Sekretarza Miasta jego obowiązki przejmuje Zastępca Kierownika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.
Sekretarz podejmuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza i Zastępcy Burmistrza lub w razie wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza.
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
1) opracowywanie i aktualizowanie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;
2) opracowywanie projektów podziału Wydziałów na stanowiska pracy;
3) realizacja polityki kadrowej Urzędu;
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz zapewnienie warunków materialno – technicznych dla działalności Urzędu;
5) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania spraw, w tym przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje radnych;
6) dbałość o sprawną obsługę interesantów i dobry wizerunek Urzędu;
7) rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji Urzędu;
8) przygotowywanie propozycji w zakresie usprawnienia pracy Urzędu;
9) kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji;
10) nadzorowanie pracy Biura Obsługi Klientów w celu zapewnienia prawidłowej obsługi mieszkańców w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
11) nadzór nad terminowością załatwiania skarg i wniosków;
12) nadzór nad przygotowywaniem projektów aktów stanowionych przez organy Gminy oraz materiałów informacyjnych i sprawozdawczych dla Rady i Burmistrza;
13) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami;
14) koordynacja i organizacja współpracy z gminnymi jednostkami organizacyjnymi i spółkami;
15) podpisywanie dowodów księgowych;
16) weryfikacja oświadczeń majątkowych kierowników jednostek samorządowych oraz osób upoważnionych do wydawania decyzji administracyjnych w tych jednostkach;
17) sprawowanie nadzoru nad przeprowadzanymi konkursami na wolne stanowiska urzędnicze oraz organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w Urzędzie;
18) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza Nidzicy, za wyjątkiem nawiązania i rozwiązania stosunku pracy oraz ustalenia wynagrodzenia;
19) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
Sekretarz odpowiada za:
1) prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
2) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników komórek organizacyjnych, za wyjątkiem zastępcy kierownika Wydziału Finansowego oraz dla samodzielnych stanowisk pracy;
3) prowadzenie księgi kontroli zewnętrznej oraz nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
Sekretarz sprawuje nadzór nad:
1) sprawami obywatelskimi i organizacyjnymi;
2) Biurem Obsługi Klienta;
3) Biurem Rady Miejskiej;
4) Archiwum Zakładowym;
5) Urzędem Stanu Cywilnego.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-10 14:09:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Halina Jarzyńska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-10 14:34:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Halina Jarzyńska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-02-14 09:25:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1418 raz(y) |