Zamówienia publiczne do 30 tys. Euro
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” .
Informacja ogłoszona dnia 2017-01-25 15:22:46 przez Adrian Chabowski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Nidzica, 25.01.2017 r.
OSO.2601.3.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracam się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” (cz. I) zgodnie z niżej opisanym przedmiotem zamówienia:
Lp.
|
Nazwa artykułu
|
Ilość
|
1.
|
Etykiety samoprzylepne Grand 210 x 297 A4 (w opakowaniu 100 szt.)
|
1 op.
|
2.
|
5 op.
|
|
3.
|
5 op.
|
|
4.
|
Korektor w pisaku
|
5 szt.
|
5.
|
Koszulki krystaliczne A4 (min. 50 mic, opakowanie zawiera 100 szt.)
|
10 op.
|
6.
|
Papier xero A3 80 g POLlux (ryza zawiera 500 arkuszy)
|
10 ryz
|
7.
|
Papier xero A4 80 g POLlux (ryza zawiera 500 arkuszy)
|
250 ryz.
|
8.
|
Segregator dźwigniowy A4/50
|
10 szt.
|
9.
|
Segregator dźwigniowy A4/75
|
30 szt.
|
10.
|
Skoroszyt twardy PCV A4 z oczkami (przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, twarda)
|
80 szt.
|
11.
|
Zeszyt 60 kartkowy w kratkę (miękka okładka)
|
10 szt.
|
12.
|
Zeszyt A4 96 kartkowy w kratkę (twarda okładka, wnętrze wykonane z wysokiej jakości offsetu 60g )
|
10 szt.
|
13.
|
Zszywki 24/6
|
50 szt.
|
14.
|
Podkład na biurko przezroczysty z zaokrąglonymi rogami, wymiar 70 x 52 cm
|
10 szt.
|
Termin realizacji zamówienia do dnia: 8 lutego 2017 r.
Kryterium oceny ofert i ich waga: cena 100 %
Inne istotne warunki realizacji zamówienia (projekt umowy):
- dostawa towaru w wersji oryginalnej;
- dostarczenie własnym transportem.
Ofertę prosimy złożyć do 1 lutego 2017 r. w dowolny sposób: drogą pocztową, faksem: 89 625 07 11, pocztą elektroniczną:
lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Nidzicy: 13-100 Nidzica ul. Plac Wolności 1 pok. nr 1. W ofercie prosimy o umieszczenie numeru telefonu kontaktowego z osobą odpowiedzialną za przedstawienie oferty.
Uwagi:
Dostawca wystawi fakturę, gdzie nabywcą jest: Gmina Nidzica ul. Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, NIP: 9840161572, odbiorcą: Urząd Miejski w Nidzicy, po uprzednim odbiorze dostawy przez Zamawiającego.
Załączniki:
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” . Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nidzicy” .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Rożek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-01-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Kosmala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-01-25 15:18:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Chabowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-01-25 15:22:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Chabowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-02-02 15:25:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 616 raz(y) |